Про що:
Попри стрімкий розвиток мобільного зв’язку, не втрачає популярності й фіксована телефонія, зокрема сучасна та модернізована, яка працює через інтернет. Мова про один з її різновидів — багатоканальний номер 0-800. Ми вже розповідали, які можливості він надає для організацій. А сьогодні поділимося прикладами його використання.
Зміст
Що таке номер 0-800
Контакт-центр
Гаряча лінія
Служба підтримки клієнтів
Канал маркетингових досліджень
0-800 для розваг
Що таке номер 0-800
Пропонуємо згадати, що таке 0-800. Це номер, дзвінок на який безоплатний для того, хто на нього телефонує. Тобто клієнт може дзвонити до компанії незалежно від наявності коштів на його рахунку. Номер 0-800-30Х-ХХХ є багатоканальною телефонною лінією, за допомогою якої можна приймати велику кількість одночасних викликів від споживачів з мобільного чи міського номера у межах України. 0-800 функціонує через інтернет, а кількість одночасних дзвінків на нього залежить від кількості ліній (номерів) в компанії, на які налаштовується переадресація.
Підключити багатоканальний номер 0-800 українським компаніям допомагає Київстар. До того ж його можна приєднати до інших послуг від телеком-оператора, а саме до Віртуальної мобільної АТС або до IP-телефонії. Ці інструменти підходять усім організаціям, які здійснюють консультації або продажі у телефонному режимі.
Комунікація з клієнтами
Номер 0-800
Єдиний номер для одночасного прийому багатьох дзвінків. Безкоштовний для ваших клієнтів, які телефонують з мобільного чи міського номера по Україні.
Далі розповімо детальніше про кожний з напрямків, для яких підходить 0-800.
Контакт-центр
Номер 0-800 допомагає покращувати взаємодію з клієнтами, які телефонують до контакт-центру. Адже якщо споживачі отримають швидку та ефективну відповідь від менеджера на свої питання або розв’яжуть проблему, то компанія підвищить рівень їхньої задоволеності обслуговуванням. До речі, для того, щоб додатково впливати на рівень лояльності клієнтів, необхідно стабільно відстежувати та удосконалювати 8 показників контакт-центру.
Комунікація з клієнтами
Телефонія для бізнесу від Київстар
З нею працівники залишатимуться на зв’язку з клієнтами як в офісі, так і дистанційно. Налаштовуйте багатоканальний зв’язок, переадресацію викликів, голосове меню тощо.
Також з номером 0-800 можна аналізувати взаємодію з клієнтами, щоб зрозуміти, з якими проблемами вони стикаються найчастіше, та поліпшити свій сервіс. За даними Zendesk, 70% споживачів готові купувати частіше у компаній, які пропонують гнучке, персоналізоване та безперебійне обслуговування. Це підвищує довіру до бренду та формує його позитивний імідж.
Крім того, номер 0-800 для своїх контакт-центрів підключають благодійні та громадські організації.
Одна з українських громадських асоціацій потребувала налаштування контакт-центру для внутрішньо переміщених осіб (ВПО). Організація мала на меті консультувати ВПО щодо програм Управління Верховного комісара ООН у справах біженців. Завдяки Київстар вдалося створити лінію з номером 0-800. Це допомогло спростити комунікацію з людьми, які постраждали від воєнної агресії росії на території України, та вчасно надавати їм консультаційну та психологічну допомогу.
Гаряча лінія
Гаряча лінія з номером 0-800 зазвичай використовується бізнесом та держустановами для надання оперативних консультацій населенню. Зазвичай, організації створюють такий номер, щоб покращити комунікацію з людьми.
У перші тижні повномасштабного вторгнення рф до України у 2022 році українське комунальне підприємство зіткнулося з проблемою перенавантаження наявної міської диспетчерської служби. Щоб оперативніше фіксувати запити від населення щодо пошкодження будинків та прибудинкових територій, потрібно було створити гарячу лінію. Київстар швидко віддалено налаштував номер 0-800 з переадресацією на мобільні номери диспетчерів, які на той час працювали та приймали дзвінки з бомбосховищ або інших безпечних місць. Це дозволило розвантажити лінію та покращити роботу служби.
Служба підтримки клієнтів
Безкоштовна телефонна лінія 0-800 для служби підтримки клієнтів допомагає не пропустити жодного вхідного дзвінка, підвищити лояльність споживачів та створити імідж надійної компанії. Часто номер налаштовують інтернет-магазини, щоб підтримувати роботу своєї інформаційно-довідкової служби.
Так, покупець може легко зв’язатися з компанією, дізнатися більше про характеристики товару або умови надання послуги, одразу зробити замовлення, залишити відгук, скаргу або пропозицію тощо. Тобто цей інструмент зазвичай використовується організаціями, щоб забезпечити зручний та безкоштовний доступ клієнтів до операторів служби підтримки. Це дозволяє швидко та ефективно розв’язувати їхні питання.
Канал маркетингових досліджень
З номером 0-800 можна проводити маркетингові дослідження. Їх здійснюють за допомогою різних методик:
- Щоб залучити нових клієнтів або привернути увагу наявних, проводять рекламні кампанії. Для цього номер 0-800 розміщують у різних рекламних каналах.
- Щоб дізнатися потреби та вимоги до товарів або послуг, проводять опитування клієнтів.
- Щоб отримати зворотний зв’язок від клієнтів щодо якості обслуговування, збирають відгуки споживачів.
0-800 для розваг
Цікаво, що 0-800 використовують не тільки для обслуговування клієнтів або маркетингових досліджень, а й для розваг. Так, наприклад, глобальна незалежна агенція Wieden+Kennedy London розробила для абонентів мобільного зв’язку Three (Великобританія) кілька безкоштовних ліній.
Зателефонувавши на один з номерів, можна цілодобово чути компліменти, а набравши інший номер, можна 24/7 слухати колискові. Ще є лінія марнування часу та служба співчуття. Також існує цілодобова гаряча лінія для людей похилого віку, які почуваються самотніми. Звернувшись за номером 0-800, вони можуть насолодитися простою дружньою розмовою з оператором.
Тож, якщо ви вирішили налаштувати номер 0-800 для служби підтримки клієнтів, контакт-центру, гарячої лінії або інших потреб, необхідно на сайті Київстар натиснути на кнопку «Замовити консультацію», заповнити форму та очікувати на дзвінок фахівця. Після вивчення деталей, він розкаже про подальші кроки.
Додайте коментар