Номер 0-800: клієнти зможуть дзвонити безкоштовно з будь-якого номера України

16 жовтня 2024

4 хв.

Номер 0-800: клієнти зможуть дзвонити безкоштовно з будь-якого номера України

Про що:

90% людей, опитаних HubSpot, стверджують — важливо, щоб компанія могла миттєво відповісти на їхній дзвінок та розв’язати будь-яке питання максимум за 10 хвилин.

Як зробити так, щоб клієнту не довелося довго чекати на лінії? Читайте у матеріалі.

Зміст

Єдиний номер 0-800: що це таке

Переваги для бізнесу: чому варто підключити 0-800

Інтернет-магазинам та сервісним центрам: кому підійде єдиний номер

Сучасна офісна телефонія: 0-800 і не тільки

Єдиний номер 0-800: що це таке

Номер, який починається на 0-800 — це багатоканальна телефонна лінія, що дозволяє приймати необмежену кількість вхідних дзвінків та швидко розподіляти їх на вільні офіси чи операторів. 

Дзвінки на 0-800 безкоштовні для всіх наявних та майбутніх клієнтів компанії, що телефонують з мобільних та міських номерів України.

Як це працює: зв’язок встановлюється через інтернет, за допомогою SIP-телефонії. Кількість дзвінків, які компанія може прийняти одночасно, залежить від кількості номерів (ліній). Наприклад, контакт-центр працює з 10 лініями, отже він може прийняти 10 викликів одночасно.

Такий номер можна використовувати для:

  • продажів — дзвінків на холодну та гарячу аудиторію;
  • відповідей на запитання клієнтів та сервісної підтримки;
  • збору відгуків та пропозицій у тих, хто вже купив ваш товар чи послугу;
  • безкоштовних консультацій — наприклад, в медичному центрі чи юридичній фірмі.

Переваги для бізнесу: чому варто підключити 0-800

Єдиний номер 0-800:

  • Легко запам’ятати — чим менше часу клієнти витратять на те, щоб згадати як з вами зв’язатися, тим менше часу пройде між роздумами та покупкою.
  • Зручно вказувати — на сайті та в соцмережах, на буклетах та візитках компанія може розмістити один номер замість кількох.
  • Формує позитивний імідж компанії — щоб зареєструвати єдиний номер, потрібно надавати документи. Отже, клієнти можуть бути впевнені — перед ними організація, а не фізична особа.
  • Підвищує лояльність клієнтів — вони можуть зателефонувати в компанію, навіть якщо не мають грошей на рахунку.

Також із номером 0-800 ви можете:

  • Розподіляти дзвінки на операторів, відповідно до алгоритмів, які ви налаштуєте.
  • Встановити індивідуальний та гнучкий режим роботи телефонної лінії. Компанія може приймати дзвінки цілодобово або у визначений час, різний для вихідних та буднів.
  • Додати голосове меню. Запитайте у клієнта, яка допомога йому потрібна, розкажіть про акції та новини компанії.
  • Зберегти номер при переїзді, навіть якщо ви змінюватимете місто чи регіон.
Комунікація з клієнтами

Комунікація з клієнтами

Номер 0-800

Єдиний номер для одночасного прийому багатьох дзвінків. Безкоштовний для ваших клієнтів, які телефонують з мобільного чи міського номера по Україні.

Єдиний номер виглядає так: 0-800-30X-XXX, де XXXX — цифри, які ви можете вибрати та закріпити за своєю організацією. Вартість номера залежить від категорії — того, як цифри поєднуються між собою.

Інтернет-магазинам та сервісним центрам: кому підійде єдиний номер

Номер 0-800 можна підключити для інтернет-магазина, служби підтримки клієнтів, каналу маркетингових досліджень та будь-якої іншої компанії, що надає консультації, сервісну та інформаційну підтримку.

Американська компанія Unitel Voice опитала бізнеси зі списку Fortune 500, куди входять найбільші корпорації США. Виявилося, що 74,8% з них використовують безкоштовний номер.

Номер 0-800 також підключають неприбуткові громадські організації та благодійні фонди. Київстар налаштував гарячу лінію для кількох таких українських компаній. Завдяки цьому люди, що постраждали від воєнної агресії рф в Україні, можуть безкоштовно зателефонувати до консультанта й отримати підтримку чи бути скерованими до спеціаліста.

А як ці номери виглядають в інших країнах? Перші кілька цифр можуть відрізнятися — наприклад, в Австралії це 1800 та 1300, а в Канаді — 1-800, 1-888 та 1-877. Номери, дзвінки на які безкоштовні для тих, хто телефонує — світовий стандарт, започаткований наприкінці 1960-х років. Англійською вони називаються toll-free number, freephone number або green number.

Сучасна офісна телефонія: 0-800 і не тільки

За допомогою номера 0-800 ви можете налаштувати контакт-центр. А як щодо офісної телефонії? 

IP-телефонія — це альтернатива стаціонарному телефонному зв’язку, що працює через інтернет. Вона дає можливість підключити багатоканальний зв’язок, переадресувати дзвінок на мобільний номер працівника, додати автовідповідач та голосове меню. 

IP-телефонію можна підключити швидко — для цього потрібен тільки інтернет та IP-телефон або відповідне програмне забезпечення.

Комунікація з клієнтами

Комунікація з клієнтами

Телефонія для бізнесу від Київстар

З нею працівники залишатимуться на зв’язку з клієнтами як в офісі, так і дистанційно. Налаштовуйте багатоканальний зв’язок, переадресацію викликів, голосове меню тощо.

Віртуальна мобільна ATC — хмарна технологія, що об’єднує номери компанії в єдину мережу. До АТС можна підключити будь-які мобільні та міські номери і єдиний номер 0-800. Вона допоможе: оперативно реагувати на дзвінки та приймати їх будь-де, аналізувати записані розмови та контролювати витрати, керувати мережею онлайн та інтегрувати ATC із CRM.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті