Як збільшити продажі в інтернет-магазині: корисні інструменти та сервіси

5 січня 2022

14 хв.

Як збільшити продажі в інтернет-магазині: корисні інструменти та сервіси

Про що:

Сфера e-commerce стає все популярнішою, все більше компаній іде в онлайн і намагається зайняти свою нішу. Бізнес-рішення Київстар можуть допомогти організувати роботу, налагодити комунікацію з постійними клієнтами, знайти нових і збільшити продажі в інтернет-магазині. Детальніше — в нашій статті.

Зміст

Як збільшити прибуток інтернет-магазину у 2021 році

Як підвищити ефективність роботи інтернет-магазину

ТОП-5 порад щодо збільшення обороту за допомогою Big Data від Київстар

Як збільшити прибуток інтернет-магазину у 2021 році

2020 рік став проривним для сфери e-commerce. Локдаун змусив багатьох ритейлерів прискореними темпами переміщуватися в онлайн: створювати власні інтернет-майданчики або розміщувати свої товари на «віртуальних полицях» великих маркетплейсів. Навіть ті ніші, які традиційно були офлайновими, наприклад, продовольчі товари та ліки, стали приймати замовлення онлайн і доставляти товари покупцям.

За оцінками групи компаній EVO, в порівнянні з 2019 роком загальна сума онлайн-покупок в Україні зросла на 41% і досягла 107 млрд грн. Також за рік на 50% збільшилася кількість онлайн-оплат. Водночас e-commerce продовжує набирати обертів.

Разом з кількістю пропозицій на ринку зросли й очікування покупців. Люди хочуть отримувати не тільки якісні товари, але й гарний сервіс. Тому, щоб залишитися конкурентоспроможними, не втрачати клієнтів, підвищити продажі та підняти дохід бізнесу, важливі:

  • знання своєї цільової аудиторії: хто ваш покупець, які у нього проблеми та потреби;
  • швидка обробка замовлень і оперативна доставка;
  • якісне обслуговування;
  • турбота про постійних покупців (програми лояльності, знижки, подарунки);
  • ефективні способи пошуку і залучення нових клієнтів: точний таргетинг, персоналізована комунікація, тригерні розсилки, релевантні пропозиції.
Як збільшити продажі в інтернет-магазині: корисні інструменти та сервіси

Як підвищити ефективність роботи інтернет-магазину

Якість обслуговування клієнтів і успіх інтернет-магазину в цілому залежить від професіоналізму і злагодженої роботи менеджерів. Організувати відділ продажів з нуля або масштабувати вже наявний контакт-центр, а також оптимізувати внутрішні бізнес-процеси й витрати на телефонію допоможуть сервіси та послуги Київстар.

1.Відділ продажів за 15 хвилин: Віртуальна мобільна АТС

Віртуальна мобільна АТС — це сучасний хмарний сервіс, який дозволяє швидко організувати розумну корпоративну телефонію як на міському, так і на мобільному номері. Він допомагає поліпшити комунікацію з клієнтами, не пропускати вхідні дзвінки та продавати більше.

Комунікація з клієнтами

Комунікація з клієнтами

Віртуальна мобільна АТС

Хмарна АТС для роботи кол-центру. Багатоканальний номер, щоб приймати дзвінки та автоматично розподіляти їх на менеджерів. Аналіз роботи відділу продажів, інтеграція з CRM тощо.

Віртуальна мобільна АТС не вимагає вкладень ні в придбання, ні в обслуговування техніки, оскільки хмарна платформа розгортається на технологічному майданчику оператора. Все що потрібно для підключення — комп’ютер, інтернет і 15 хвилин.

Серед переваг хмарного сервісу:

  • Єдиний багатоканальний номер для одночасного приймання вхідних дзвінків і здійснення великої кількості одночасних вихідних дзвінків. Це дозволяє використовувати один мобільний номер як основний контакт для реклами.
  • Мінімізація пропущених дзвінків шляхом автоматичного розподілу викликів. Кожен прийнятий дзвінок — це потенційна угода, яка допомагає збільшити продажі в інтернет-магазині. Усі вхідні дзвінки Віртуальна мобільна АТС автоматично розподіляє між вільними співробітниками контакт-центру, максимально зменшуючи час очікування клієнта на лінії. Навіть якщо дзвінок надходить на робочий номер певного менеджера, а він у цей момент не може відповісти, система скеровує виклик на іншого вільного фахівця.
  • Інтеграція з популярними CRM-системами без додаткового обладнання. Віртуальна мобільна АТС дає можливість передавати в CRM-систему компанії інформацію про вхідні, вихідні дзвінки та статистику дзвінків. Також можна телефонувати з корпоративних номерів за допомогою Star Box, Sales Force або інших CRM, керувати дзвінками й аналізувати їх.
  • Інтерактивне голосове меню (IVR). IVR може переадресовувати вхідні дзвінки на тих менеджерів, з якими клієнтові потрібно зв’язатися в його конкретному випадку, наприклад, для розв’язання питання з доставкою або отримання консультації з певного виду товарів. Віртуальна мобільна АТС дає можливість підключити IVR навіть на мобільний номер телефону. Економте час своїх клієнтів і оптимізуйте роботу співробітників.
  • Зручна вебплатформа для керування сервісом. Вона доступна онлайн та інтуїтивно зрозуміла, тому для управління Віртуальною мобільною АТС вам не знадобляться профільні фахівці. Налаштуйте сервіс, контролюйте витрати та керуйте телефонними дзвінками в єдиному вебінтерфейсі. Також на порталі можна відстежувати онлайн-статистику дзвінків з усіх номерів корпоративної мережі.
  • Запис розмов для контролю якості обслуговування. Ця функція допомагає «наживо» дізнатися клієнтські потреби, вести історію комунікацій, контролювати роботу менеджерів і, в разі необхідності, покращувати сервіс. Крім того, підприємці відзначають, що запис розмов дозволяє швидко реагувати й аргументовано вирішувати спірні питання, а в деяких ситуаціях навіть зберігає гроші компанії.

Для покращення якості роботи з клієнтами спільно з Віртуальною мобільною АТС можна використовувати номер 0-800. Усі вхідні дзвінки на цей номер з мобільних і фіксованих номерів безкоштовні для абонента. Тому номер 0-800 — це відмінний інструмент для проведення рекламних акцій і опитувань, для організації гарячої лінії або служби підтримки інтернет-магазину.

Як збільшити продажі в інтернет-магазині: корисні інструменти та сервіси

2.Більше можливостей для бізнесу: корпоративні тарифи Київстар

Ефективність роботи інтернет-магазину багато в чому залежить від оптимізації, автоматизації робочих процесів і можливостей сучасних сервісів і бізнес-інструментів.

Київстар пропонує вигідні корпоративні тарифні плани, які дозволяють організувати телефонію для малого, середнього або великого бізнесу — виберіть своє наповнення.

У тарифні пакети включені безлімітні розмови всередині мережі, високошвидкісний 4G-інтернет, оптимальна кількість хвилин для дзвінків на мобільні та міські номери по Україні, а також на номери Польщі, Італії, Чехії, Німеччини та Росії.

Але одна з унікальних і найважливіших переваг бізнес-тарифів Київстар — можливість без додаткової плати отримати доступ до таких корисних сервісів і бізнес-рішень телеком-оператора, як:

  • Віртуальна мобільна АТС, про яку ми говорили вище.
  • Додаткові SIM-карти: для планшета і другого телефону — до 3 SIM-карт на 1 номер.
  • Онлайн- або версія для встановлення Microsoft Office 365, залежно від обраного тарифу. В пакет ліцензійних офісних програм входить Word, Excel, Power Point, Teams і Outlook, а також сервіс для спільного доступу до документів Share Point і 1 ТБ на хмарному сховищі One Drive.
Хмари та зберігання даних

Хмари та зберігання даних

Microsoft Azure від Київстар

Глобальна хмарна платформа для безпечного розгортання IT-інфраструктури. Розробляйте нові продукти, тестуйте, налагоджуйте внутрішні бізнес-процеси без утримання фізичних серверів.

Крім корисних бізнес-рішень, корпоративні клієнти Київстар отримують низку плюсів:

  • Захист корпоративних номерів. Всі телефонні номери реєструються на компанію. Вони більш захищені, оскільки ними може легко керувати представник компанії: відновлювати номер, змінювати SIM-карту, тариф тощо. Тому немає ризику, що контактний номер піде разом зі співробітником.
  • Можливість підключити до корпоративного тарифу будь-яку кількість номерів. Потрібен лише один номер? Не проблема. Потрібно швидко розширити відділ продажів? Підключайте нових співробітників до вибраного вами тарифу, обмежень немає.
  • Управління та контроль через «Мій Київстар». Система дозволяє відстежувати дзвінки та витрати на мобільний зв’язок, змінювати тарифи, підключати та відключати додаткові опції в зручному мобільному додатку або вебверсії для комп’ютера. Тримайте все під контролем.
  • Доступний зв’язок, якщо на рахунку «0». Потрібно терміново зателефонувати, а поповнити баланс немає можливості? Київстар піклується про своїх бізнес-клієнтів, тому вони можуть користуватися зв’язком навіть з нульовим балансом, а рахунок поповнити трохи пізніше.
  • Сервісна та технічна підтримка 24/7. Для бізнес-клієнтів виділена своя лінія обслуговування.
  • Зручний спосіб оплати. Поповнюйте корпоративний рахунок готівкою або за допомогою безготівкового розрахунку в будь-який зручний для вас час.
  • Вигідний «Бізнес Старт» для нових клієнтів. Раніше не користувалися корпоративними тарифами Київстар? Підключайтеся й отримайте знижку до 50% на обраний тариф на перші пів року.

ТОП-5 порад щодо збільшення обороту за допомогою Big Data від Київстар

1.Дізнайтеся свою ЦА: портрет клієнта

Щоб створити оптимальну маркетингову стратегію і підвищити продажі, потрібно добре розуміти, для кого призначені ваші товари, які проблеми ваших клієнтів вони можуть вирішити. Дізнатися більше про свою цільову аудиторію і визначити її ключові характеристики допомагає портрет клієнта, який для вашого магазину можуть розробити експерти Київстар. За допомогою аналізу великих обсягів даних — Big Data — і машинного навчання будується аналітична модель, яка з імовірністю до 80% визначає понад 30 критеріїв цільового сегмента: стать, вік, наявність дітей, тип девайса й операційної системи (телефон або смартфон на базі iOS, Android), інтереси тощо.

Big Data та аналітика

Big Data та аналітика

Big Data-рішення для бізнесу

Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.

За результатами аналізу замовник отримує портрет клієнта у вигляді аналітичного звіту, де показано розподіл його аудиторії у відсотковому співвідношенні. Наприклад, 75% покупців жінки, 25% — чоловіки; 30% — у віці від 18 до 25 років, 55% — від 26 до 40, 15% — від 41 до 65 років і так далі за всіма критеріями.*

Ця інформація дає можливість ближче познайомитися зі своєю цільовою аудиторією, точніше дізнатися про її вподобання та потреби. Портрет клієнта допомагає провести сегментацію своєї бази клієнтів або за необхідності скоригувати стратегію просування бізнесу, розробити релевантну пропозицію і як результат — збільшити продажі в інтернет-магазині.

2.Шукайте цільових покупців: Look-alike модель

Використовуючи портрет клієнта, Київстар може розробити Look-alike модель для залучення нових покупців, які за ключовими характеристиками схожі на наявних і з найбільшою ймовірністю відгукнуться на вашу пропозицію.

Цей інструмент допомагає знаходити нову аудиторію, проводити промо-кампанії цілеспрямовано (наприклад, таргетовані та тригерні розсилки) і більш ефективно розподіляти рекламний бюджет.

Як збільшити продажі в інтернет-магазині: корисні інструменти та сервіси

3.Ловіть момент: тригерні розсилки

Як домогтися збільшення продажів із сайту? Спробуйте знайти нових клієнтів за допомогою точного підбору аудиторії, унікальних даних Київстар і провести тригерні розсилки.

Тригерна розсилка запускається у відповідь на певну дію або подію. Наприклад, таким тригером може бути день народження клієнта або період напередодні свята, коли всі купують подарунки близьким. Якщо настає вибраний вами час або людина робить певну дію-тригер, вона автоматично отримує повідомлення з привітанням, знижкою, сезонною пропозицією, персональним промокодом — вибір за вами. Під кожну кампанію і цільовий сегмент можна підібрати індивідуальні рішення і свій тригер.

4.Потрапляйте в ціль: таргетовані розсилки

Таргетинг — один із найбільш ефективних і популярних способів просування товарів і послуг. Водночас, у порівнянні з іншими видами реклами, вартість залучення одного ліда відносно невисока.

Використовуючи можливості телеком-оператора, складений за допомогою Big Data портрет клієнта і Look-alike модель, експерти Київстар допомагають знайти потенційних покупців і провести таргетовану розсилку. Її основна перевага в тому, що повідомлення отримують тільки ті абоненти, які зацікавлені у вашій пропозиції. Для підбору аудиторії експерти використовують точні параметри, отримані на основі аналізу великих даних. Також можна пошукати нових клієнтів на певній території, наприклад, поруч із пунктом видачі вашого інтернет-магазину, і відправити їм релевантну пропозицію.

У разі, якщо ви добре знаєте свою цільову аудиторію, Київстар може налаштувати таргетинг і провести розсилку за вказаними вами параметрами.

5.Створюйте розсилки своїми руками: ADWISOR

Якщо ви шукаєте бюджетний і водночас ефективний спосіб налагодити таргетовану комунікацію, залучити нових клієнтів і підвищити продажі за допомогою розсилок — скористайтеся платформою ADWISOR від Київстар. Сервіс дозволяє самостійно створювати SMS-розсилки: керувати бюджетом, вибирати аудиторію для розсилки та час її проведення. На вартість кампанії впливає канал повідомлень, їх кількість і вибрані фільтри. Доступ до платформи надається без додаткової плати.

Комунікація з клієнтами

Комунікація з клієнтами

Viber-розсилки на власну базу клієнтів

Спілкуйтеся зі своїми клієнтами в зручному для них месенджері Viber. Можна використовувати альфа-ім'я та логотип вашої компанії.

Спробувати

Крім простоти підключення і використання, у ADWISOR багато можливостей і переваг:

  1. Підбір цільової аудиторії для розсилки за допомогою спеціальних Big Data-фільтрів.
  2. Геотаргетинг — дозволяє вибрати для надсилання рекламних повідомлень певні локації (місто, район або конкретну ділянку на карті).
  3. Розсилка на номери з власної клієнтської бази. Можна прикріпити файл з наявним переліком контактів і проводити розсилку по всій базі або застосувати до неї Big Data-фільтри. Але будьте уважні, фільтри працюють тільки з абонентами Київстар.
  4. Таргетована розсилка для абонентів Київстар, які підписалися на послугу «Мої знижки».

Для ефективного збільшення продажів із сайту звертайте увагу не тільки на правильний підбір фільтрів, але й на оформлення повідомлення. Наприклад, щоб збільшити конверсію, додавайте активні посилання на товар або ресурс, надсилайте унікальні промокоди та робіть цінні пропозиції з урахуванням особливостей вашої аудиторії.

Отже, щоб не тільки триматися на плаву в сучасних реаліях, а й збільшити продажі в інтернет-магазині, важливий комплексний підхід: оптимізація внутрішніх процесів, підвищення рівня обслуговування й ефективна реклама. Розвивати ці напрямки допомагають експерти та бізнес-продукти Київстар. Щоб замовити послугу або консультацію, залиште заявку на сайті.

*Пропоновані сервіси та послуги на основі Big Data створені мобільним оператором. В роботі з даними компанія дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає, і не продає персональні дані абонентів, зокрема й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті