Look-alike: що це за аудиторія та як її визначити

08 Січня 2020
Рішення
icon
513

Якщо в найближчих планах розширення бізнесу та вихід на нових споживачів, ми знаємо, що вам запропонувати. Завдяки використанню BigData, наша команда знайде для вас саме ту Look-alike аудиторію, для якої ваша пропозиція буде цікавою.

Одне зі значень англійського виразу look-alike (лук-елайк) – «пошук схожих». Тобто Look-alike аудиторія – це інструмент, який дозволяє відшукати нових людей, схожих на вашу поточну клієнтську базу. Так ви зможете більш ефективно та цілеспрямовано доносити інформацію людям, які з великою ймовірністю виявляти інтерес до ваших пропозицій.

Використовуючи цей інструмент, система виокремлює певний цільовий сегмент і показує рекламу лише йому. Такий метод таргетування (англ. target – ціль) виділяє людей на основі схожості поведінки з тією аудиторією, яка вже відвідувала сайт компанії та робила покупки або замовляла послуги.

У чому вигода бізнесу

  • Технологія допомагає розповісти про товари та послуги не всім підряд, а лише тим, кому це дійсно може бути цікаво, що призводить до збільшення конверсії.
  • Якщо таргетинг налаштований правильно, то рекламу сприймуть з максимальною лояльністю, оскільки вона відповідає запитам користувачів.
  • Можна заощадити бюджет рекламної кампанії, підбираючи контент і майданчики для його розміщення, що відповідають вашому цільовому сегменту.

Як працювати з Look-alike аудиторіями самостійно

Найпростіший на сьогодні спосіб визначити джерело для створення Look-alike аудиторії – пов’язати його з воронкою продажів.

Виберіть користувачів, які:

  • взаємодіяли з рекламою (залишили лайк, коментар, зробили репост);
  • відвідали ваш сайт;
  • здійснили цільову дію: зареєструвалися або зробили покупку.

На підставі кожного з сегментів можна створити Look-alike аудиторію. Чим далі користувачі просунулися на шляху до покупки, тим більша ймовірність, що схожа з цим сегментом аудиторія виконає цільову дію.

Але все ж краще використовувати для пошуку всі етапи воронки продажів, оскільки бази покупців може бути недостатньо, щоб суттєво розширити вашу ЦА.

Крім того, якщо ви плануєте представляти свій продукт або послугу клієнтам самостійно, скористайтеся автоматизованим інструментом Business Data Solution. Він розроблений фахівцями Київстар для пошуку цільової аудиторії та аналізу її потреб.

Відбір Look-alike аудиторії на базі BigData

Хочете спробувати більш сучасні й точні інструменти для пошуку Look-alike аудиторії? Ми пропонуємо два ефективних способи з використанням аналізу великих даних.

Спосіб 1

  1. Відповідно до вашого досвіду та розуміння бізнесу ви експертно визначаєте характеристики вашого потенційного клієнта за різними параметрами: географічне положення, вік, стать, посада та рівень доходу, сімейний стан, наявність дітей тощо.
  2. Використовуючи надану вами інформацію, фахівці Київстар визначають людей, яким можуть бути притаманні такі риси.

Спосіб 2

  1. Команда Київстар проводить аналіз ваших поточних клієнтів і визначає критерії пошуку цільової аудиторії за допомогою алгоритмів машинного навчання.
  2. На основі отриманих даних ми з великою точністю визначаємо Look-alike аудиторії.

BigData від Київстар: інші продукти для роботи з ЦА

У нас великий досвід роботи з BigData та сучасними методами аналітики. Ми пропонуємо тільки перевірені продукти для поліпшення вашого бізнесу, робочі кейси та демонструємо приклади їх успішної реалізації.

Використання BigData допоможе:

  • створити портрет клієнта та дізнатися характерні риси вашої цільової аудиторії;
  • розробити профіль ідеального користувача або покупця;
  • сегментувати цільову аудиторію;
  • налаштувати таргетовану комунікацію, що допоможе донести інформацію про ваші пропозиції Look-alike аудиторії.
icon
513