Про що:

Вирішили відкрити юридичну фірму, ще одну філію великої мережі або хочете збільшити прибуток наявного бізнесу? З чого починати, де відкривати офіс, як знайти цільову аудиторію та як залучити клієнтів у юридичну компанію – на ці та багато інших питань може відповісти Big Data аналітика.

Зміст

Вибираємо місце для офісу

Де та як шукати нових клієнтів

Таргетована розсилка: що це і як працює

Вибираємо місце для офісу

Один з важливих аспектів успішної практики адвоката – вибір локації: щоб і клієнтам було зручно добиратися, і оренда нерухомості не розорила. Підібрати оптимальне розташування допоможуть сучасні аналітичні сервіси Big Data від Київстар – геоаналітика та Heatmap (теплові карти). Аналітичні моделі будуються на основі агрегованих і неперсоніфікованих великих даних, які дають можливість визначити звички та поведінку споживачів мобільного та інтернет-трафіку. Використовуючи цю інформацію, можна скласти Heatmap певного району, селища, міста або країни цілком, яка допоможе:

  • зрозуміти, де бувають потенційні клієнти;
  • вивчити плюси й мінуси інфраструктури району;
  • визначити оптимальне місце для офісу або нової філії;
  • знайти зацікавлених у конкретних послугах людей на певній території;
  • проаналізувати конкурентів у конкретному регіоні;
  • спрогнозувати прибуток і територіальне охоплення запланованого офісу;
  • визначити, як залучити клієнтів у юридичну компанію;
  • розробити ефективну рекламну кампанію з урахуванням місцевості й особливостей аудиторії.

Де та як шукати нових клієнтів

Щоб стратегія із залучення аудиторії була ефективною, важливо враховувати специфіку свого цільового сегмента. Щоб визначити це, в маркетингу використовують портрет клієнта, що моделюється на основі даних Big Data. Створення профілю допоможе дізнатися характерні риси потенційного споживача юридичних послуг, які надає саме ваша компанія. Портрет дає можливість краще зрозуміти потреби цільової аудиторії та потрапити в ці потреби під час розробки пропозиції.

Якщо у вас вже є клієнтська база, але ви хочете її розширити, скористайтеся сервісом Look-alike (пошук схожих). Послуга дозволяє виявити потенційних клієнтів на основі схожості за низкою критеріїв з уже наявними: рід діяльності, вік, стать, рівень доходу, місце проживання, звички. Ви можете самостійно проаналізувати свою базу й експертно визначити характеристики, за якими аналітики Big Data будуть шукати цільову аудиторію. Або від початку й до кінця довірити завдання фахівцям: аналітики вивчать загальні дані про ваших споживачів і визначать критерії пошуку цільової аудиторії за допомогою алгоритмів машинного навчання.

Київстар строго дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних». Конфіденційна інформація ваших клієнтів не буде зачеплена або передана третім особам, оскільки аналітичні моделі будуються на основі неперсоніфікованих і зашифрованих даних.

Big Data та аналітика

Big Data та аналітика

Big Data-рішення для бізнесу

Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.

Таргетована розсилка: що це і як працює

Припустимо, пошук цільової аудиторії закінчений. Щоб почати комунікацію з людьми, яких можуть зацікавити ваші послуги, скористайтеся таргетованою розсилкою з використанням Big Data.

Індивідуальне рішення – вибором одержувачів реклами займаються аналітики Київстар, виявляючи потрібний сегмент за допомогою алгоритмів машинного пошуку. Після цього, залежно від вашого вибору, розсилка проводиться офлайн або в режимі реального часу.

Стандартизоване рішення, як залучити клієнтів у юридичну компанію, – автоматизована платформа ADWISOR. Інструмент допомагає самостійно розсилати рекламу. Повідомлення отримає вибірка абонентів, які відповідають характеристикам цільової аудиторії та заздалегідь погодилися на отримання рекламних повідомлень.

Комунікація з клієнтами

Комунікація з клієнтами

Viber-розсилки на власну базу клієнтів

Спілкуйтеся зі своїми клієнтами в зручному для них месенджері Viber. Можна використовувати альфа-ім'я та логотип вашої компанії.

Спробувати

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті