Про що:
Інструменти Big Data успішно працюють у різних сферах бізнесу, незалежно від діяльності та специфіки продукту. Рішення, створені на основі технології Великих даних, допомагають відповідати на виклики часу та вирішувати важливі питання, наприклад, де відкрити і як залучити клієнтів у фотостудію або фотосалон.
Зміст
Де відкрити професійну фотостудію
Де шукати і як залучити нових клієнтів у фотостудію
Як налаштувати комунікацію з клієнтами
Де відкрити професійну фотостудію
У фотостудії є два напрямки діяльності:
- Проведення зйомок зі своїм штатним фотографом — у такому разі студія надає дві послуги та відповідно отримує більше прибутку.
- Суборенда, тобто здавання студії в оренду погодинно клієнту або його фотографу для фотосесії — прибуток дещо менший, але не потрібно шукати та набирати власний штат фотографів, а тому почати бізнес буде набагато легше.
Для успішної реалізації будь-якого напрямку важливий вибір місця для студії. Розв’язати цю проблему допоможуть сучасні інструменти — Heatmap і геоаналітика. Вони працюють на основі агрегованих і неперсоніфікованих великих даних. Хочемо відразу зазначити, що під час побудови аналітичних моделей Київстар суворо дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних». Конфіденційна інформація абонентів не передається третім особам.
Використовуючи необхідні дані та геоаналітику, фахівці будують теплову карту — Heatmap. На карті кольором позначені території, де частіше буває цільова аудиторія бізнесу, цього разу — фотостудії. Тобто можна побачити, де потенційні клієнти живуть, працюють, відпочивають, у яких місцях бувають проїздом з роботи додому, і визначити чи зручно їм буде добиратися до вас на фотосесію.
Також геоаналітика і Heatmap дозволяють:
- Знайти зацікавлених у ваших послугах людей на певній території.
- Провести аналіз конкурентів поблизу.
- Розробити ефективну рекламну кампанію для залучення клієнтів, враховуючи місцевість та особливості аудиторії.
Де шукати і як залучити нових клієнтів у фотостудію
Клієнти фотостудії — це і фотографи, і замовники. Основними засобами залучення споживачів є:
- Зручний і стильний сайт. Просування здійснюється за допомогою SEO-оптимізації та контекстної реклами.
- Створення портрета клієнта. Щоб зрозуміти, як залучити клієнтів у фотостудію, потрібно отримати портрет ідеального замовника та визначити цільову аудиторію за головними параметрами: геолокація, стать, вік, інтереси, рівень матеріальної забезпеченості та інше.
- Сегментування цільової аудиторії. Щоб розробити відповідні пропозиції та стратегії, цільову аудиторію ділять на групи. Наприклад, це можуть бути фотографи, які шукають гарну локацію для інтер’єрної зйомки, і клієнти, яким потрібна студія зі штатним фотографом. Залежно від потреб кожного сегмента, можна розробити привабливу пропозицію.
- Look-alike — «пошук схожих». Для цього фахівці використовують готову клієнтську базу бізнесу та за допомогою аналітичних моделей Big Data шукають нових клієнтів.
Як налаштувати комунікацію з клієнтами
Щоб залучити аудиторію і підвищити прибуток, лише сайту зазвичай замало. Тому зараз популярність набирає таргетована розсилка SMS-повідомлень для цільової аудиторії: з прив’язкою до геолокації, статі, віку, тощо. Сповіщення у такому разі отримують тільки ті, хто відповідає характеристикам цільової аудиторії та підписані на програму «Мої Знижки»
Для налаштування комунікації можна скористатися індивідуальним рішенням Big Data від Київстар. У такому разі вибором одержувачів реклами та розсилкою займаються професійні аналітики за допомогою алгоритмів машинного навчання.
Також є стандартизоване рішення, як залучити клієнтів у фотостудію або невеликий фотосалон, — автоматизована платформа ADWISOR. Цим способом може самостійно скористатися будь-який підприємець, який оформив передплату на сайті.
Додайте коментар