Про що:
Головне завдання бізнесу — залучити якомога більше клієнтів, адже що більше споживачів продукту, то вище прибуток. Але конкуренція в багатьох сферах висока, тому важливо знайти ключик до потенційних споживачів. Виникає резонне питання: як залучити клієнтів? Для цього підійдуть класичні методи просування на кшталт реклами та акцій, а також сучасні інструменти на базі Великих даних.
Зміст
Ефективні способи залучення покупців
Технологія Big Data як інструмент залучення клієнтів
Де шукати нових клієнтів: неочевидні варіанти
Популярні питання
Ефективні способи залучення покупців
Є три способи, які допомагають знайти клієнтів для бізнесу. Якщо грамотно використовувати різні методи в комплексі, ви швидко залучите лояльних покупців.
- Активні. Головна роль відводиться продавцям і маркетологам. Основна мета — розширити цільову аудиторію і збільшити потік потенційних покупців. Маркетологи готують унікальну торгову пропозицію, а продавці та консультанти комунікують із людьми та відпрацьовують заперечення. Щоб залучати клієнтів, створюється холодна клієнтська база. Покупців регулярно обдзвонюють, розсилають повідомлення щодо компанії, інформують про товари, послуги.
- Пасивні. Залучення клієнтів за допомогою реклами та інтернет-маркетингу. До пасивних методів належать зовнішня реклама, контекстна, тизерна, таргетована. Головна мета — показати продукт якомога більшій кількості користувачів і збільшити потік потенційних покупців.
- Комбіновані. Що більше способів залучення покупців ви пустите в дію, то ефективніше буде результат. Важливо вибудувати офлайн і онлайн-продажі, а також просувати продукт, за можливості використовуючи різні канали.
Розглянемо докладніше популярні методи, як шукати нових клієнтів для бізнесу і як залучати їх.
Контент-маркетинг і комунікація
Просування в інтернеті впливає на популярність компанії й підвищує до неї довіру. Створіть сайт, ведіть блоги, сторінки в соціальних мережах, канали, спілкуйтеся з наявними та потенційними клієнтами через розсилки. Діліться якісним контентом і цікавою інформацією щодо компанії, робіть вигідні пропозиції, даруйте промокоди, вчасно відповідайте на питання і працюйте з критикою. Так ви отримаєте лояльну і «прогріту» аудиторію.
«Холодні» дзвінки
Бренд створює клієнтську базу, і з певною періодичністю менеджери обдзвонюють людей. Головне завдання — нагадати про послуги компанії, зацікавити якомога більше потенційних покупців і знайти клієнтів для бізнесу.
Різні види реклами
Реклама — класичний спосіб, який допомагає збільшити потік потенційних покупців. Використовуйте ЗМІ, зовнішню рекламу, діджитал-маркетинг, щоб шукати нових клієнтів.
Популярні варіанти інтернет-реклами:
- Контекстна. Комерційне повідомлення, яке з’являється на сторінці результатів пошуку. Реклама охоплює широку аудиторію й пов’язана з темою контенту, який переглядає потенційний покупець.
- Банерна. Анімовані або графічні зображення на вебресурсах. Зображення — дієвий спосіб залучення покупців. У пам’яті користувачів закарбовується логотип, назва бренду або повідомлення.
- Тизерна. Це графічні або анімаційні зображення із зухвало-інтригувальним заголовком, щоб знайти клієнтів для бізнесу.
- Таргетована. Ефективний інструмент просування в соціальних мережах (Instagram, Facebook) за допомогою фото або відео. Важливо правильно визначити ЦА і влучно потрапити в «болі», щоб збільшити потік потенційних покупців.
Можна шукати нових клієнтів, використовуючи один вид реклами або об’єднати декілька варіантів, щоб охопити більше аудиторії. Тестуйте різні способи й відстежуйте їхню ефективність.
Акції, знижки, конкурси, промо
Знижки та акції — сильний мотиватор для здійснення покупки. Спеціальні пропозиції привертають увагу до товару чи послуги, спонукають зайти в магазин і придбати продукт.
Запускаєте новий продукт? Організуйте промоакцію, щоб знайти клієнтів для бізнесу й познайомити їх із товаром або послугою. Можна поставити столик у торговому центрі та пропонувати продукцію перехожим, можна додавати пробники до покупок як бонус або відкривати тимчасовий доступ до програм і додатків. Якщо людям сподобається, вони з більшою ймовірністю куплять товар.
Big Data та аналітика
Big Data рішення для бізнесу
Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.
Дізнатися більшеТехнологія Big Data як інструмент залучення клієнтів
Аналіз Big Data, або Великих даних, — ще один спосіб залучення покупців. Технологія допомагає визначити інтереси ЦА і знайти потенційних клієнтів.
Компанія Київстар вийшла за рамки надання телеком-послуг і створила кілька ефективних продуктів для просування бізнесу за допомогою Big Data. Аналіз агрегованих Великих даних допомагає виявляти приховані закономірності, прогнозувати, будувати точні аналітичні моделі, збільшувати потік потенційних покупців і доходи компаній.
Головна перевага аналізу Великих даних: технологія допомагає підприємцям знайти клієнтів для бізнесу, а користувачам — першими отримувати інформацію щодо актуальних продуктів компаній.
Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає, і не продає персональні дані абонентів третім особам.
Де шукати нових клієнтів: неочевидні варіанти
Потенційні клієнти всюди. Саме для цього і знадобиться Big Data, щоб серед мільйонів людей вибрати тих, хто зацікавлений у певному товарі чи послузі. Цілеспрямований пошук клієнтів принесе ефективніший результат за менших витрат коштів і ресурсів.
Можливості Big Data:
- Створення портрета ідеального клієнта. Дізнайтеся, що спільного в споживачів вашої продукції, які характеристики, риси, «болі» їх об’єднують. Ви чітко усвідомлюєте, для кого створюєте продукт і як шукати нових клієнтів.
- Підбір релевантної для конкретної компанії аудиторії. Аналіз Великих Даних допоможе розширити бізнес, знайти зацікавлених у продукті людей і збільшити потік потенційних покупців.
- Налагодження комунікації з клієнтами. Таргетинг — хороший спосіб залучення покупців. З його допомогою можна увійти в контакт із ЦА і збільшити конверсію.
- Розроблення теплової карти. Технологія Heatmap визначить геолокації, де зосереджено найбільше цільової аудиторії. У таких місцях найкраще відкривати нові філії, точки продажів, офіси, встановлювати банкомати, термінали.
Data-фахівці Київстар допоможуть сегментувати клієнтську базу або ЦА. Інструмент розіб’є покупців на групи, зважаючи на специфіку їхніх запитів. Так компанія охопить кожен сегмент і задовольнить потреби всіх клієнтів.
Відшукати зацікавлену аудиторію й сегментувати її самостійно допомагає сервіс ADWISOR. Інтелектуальна онлайн-платформа допоможе знайти клієнтів для бізнесу і виявити їхні потреби. Головний інструмент — автоматизована таргетована SMS-розсилка, яка 100% дійде до кожного обраного користувача.
За допомогою ADWISOR можна:
- Відправляти сегментовано повідомлення наявним клієнтам.
- Шукати нових клієнтів поблизу, або вибивати територію, де проводити розсилку.
- Налаштувати таргетинг, щоб знайти клієнтів для бізнесу, відповідних за віком, місцем проживання, статтю, частотою користування інтернетом та іншими критеріями.
Популярні питання
Де шукати нових клієнтів?
Знайти клієнтів для бізнесу можна офлайн або онлайн. За допомогою технології Big Data можливо зробити пошук за різними критеріями й підібрати релевантну аудиторію під конкретний бізнес
Як зацікавити потенційних покупців?
Для залучення клієнтів працюють як класичні способи залучення покупців (реклама, інтернет-маркетинг, холодні дзвінки, акції, конкурси), так і сучасний метод аналізу Великих даних.
Чи варто підключати Big Data в процес залучення клієнтів?
Безсумнівно, варто. З технологією Big Data ви краще дізнаєтеся ЦА, налагодите комунікацію за допомогою розсилки повідомлень і визначите, у яких місцях відкривати нові точки й офіси.
Додайте коментар