Про що:

Щоб збільшити продажі та підвищити прибуток, необхідно мати стабільний попит і нових покупців. Як залучити клієнтів у автосалон за допомогою рішень Big Data і які перспективи для бізнесу відкривають технології великих даних — розберемося у нашій статті.

Зміст

Аналіз портрета клієнта за допомогою Big Data

Пошук і аналіз цільової аудиторії

Комунікація з потенційними клієнтами

Аналіз портрета клієнта за допомогою Big Data

Що ви знаєте про своїх потенційних покупців? У яких районах вони живуть, скільки їм років, рівень доходу? Складання портрета клієнта на основі аналізу великих даних допоможе набагато більше дізнатися про свою цільову аудиторію, зрозуміти її «болі», бажання і потреби.

Як створюють портрет клієнта:

  1. На першому етапі фахівці за допомогою алгоритмів машинного навчання аналізують дані про споживання телекомунікаційних сервісів, обробляють агреговані дані.
  2. Далі вибирають найважливішу для розробки аналітичної моделі інформацію і складають список характеристик потенційного покупця: стать, вік і місце проживання, сімейний статус, рівень доходу, наявність автівки та інше.
  3. Аналізуючи отримані дані, знаходять закономірності, які допоможуть зрозуміти потреби клієнта та зробити релевантну пропозицію.

Отриманий портрет ідеального клієнта й інформація про нього допоможе розробити успішну стратегію для залучення клієнтів у автосалон, знайти зацікавлених людей, щоб придбати новий автомобіль, побудувати комунікацію з ними та, як наслідок, — збільшити прибуток компанії.

Пошук і аналіз цільової аудиторії

Якщо автомобільний салон вже має клієнтську базу, для пошуку нових потенційних покупців можна скористатися інструментом Look-alike («пошук схожих»). Є два способи це зробити:

  • У першому випадку, ви, покладаючись на досвід і зібрану інформацію, самостійно вибираєте характеристики вашого потенційного клієнта. Експерти Київстар беруть ці дані за основу і за ними визначають людей, що підпадають під ваші критерії.
  • У другому — фахівці Київстар самостійно проводять аналіз вашої клієнтської бази та за допомогою алгоритмів машинного навчання визначають критерії пошуку цільового сегмента. Цей метод допомагає отримати детальніший результат.

Крім того, цільова аудиторія не завжди однорідна та вимагає індивідуальних рішень. Щоб детальніше визначити риси потенційних клієнтів і розробити успішну пропозицію, клієнтську базу розподіляють на кілька сегментів за вирішальними параметрами, наприклад, статтю, віком, рівнем достатку, наявності або відсутності автомобіля. Це дозволяє ще краще поцілити та потрапити в потреби кожної групи споживачів.

Комунікація з потенційними клієнтами

Щоб вчасно та цілеспрямовано доносити до своєї аудиторії інформацію про новинки, акції та спеціальні пропозиції, скористайтеся таргетованою розсилкою. Повідомлення отримуватимуть тільки ті, котрі перебувають у вашому місті, відповідають критеріям цільової аудиторії та погодилися на розсилку.

Крім того, кампанію можна запустити в короткі терміни, адже у Київстар вже є готова платформа для розсилки SMS-повідомлень — ADWISOR. Сервіс допомагає самостійно відправляти, коригувати розсилку, тестувати різні ідеї, змінювати цільову аудиторію та текст повідомлень.

Дуже важлива перевага таргетованої розсилки — наявність зворотного зв’язку. Ви можете отримати дані щодо переходів за посиланням на сайт, конверсії, використання індивідуальних промокодів, отриманих у SMS. Аналіз результату дозволяє прорахувати ефективність рекламної кампанії та зрозуміти, які ідеї, як залучити клієнтів у автосалон, працюють краще.

Завершуючи, хочемо наголосити на тому, що всі аналітичні моделі та інструменти Big Data від Київстар працюють на основі неперсоніфікованих даних. Компанія суворо дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає третім особам особисту інформацію абонентів.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті