Сучасні рішення для удосконалення SMS-розсилок клієнтам

18 травня 2023

7 хв.

Сучасні рішення для удосконалення SMS-розсилок клієнтам

Про що:

Так само як у 2022 році ChatGPT наробив галасу, так і у 1992 році усі були вражені першим надісланим SMS зі смартфона. Втім, пройшло понад 30 років. Чи не застарів цей канал комунікації? Як зараз оцінюють можливості SMS-розсилок самі підприємці та які є інструменти для розвитку SMS-маркетингу?

Зміст

9 з 10 компаній за SMS-розсилки

Типи SMS-розсилок клієнтам

Як Big Data удосконалює SMS-маркетинг

9 з 10 компаній за SMS-розсилки

У 2022 році майже 90% організацій зазначали, що SMS-маркетинг важливий для їхньої маркетингової стратегії. Так, дослідження Freshworks показало, що інструменти для обміну повідомленнями дозволяють компаніям скоротити до 60% витрат на спілкування зі своїми споживачами. А за даними Omnisend, рекламні СМС принесли на 18% більше замовлень від покупців у першій половині 2022 року, ніж за аналогічний період 2021 року. Відтак, стає зрозуміло, що бізнес не збирається відмовлятися від цього каналу комунікації, оскільки той генерує майже у 6 разів більше замовлень, ніж, скажімо, електроні листи.

А як щодо клієнтів? Зокрема, кожен другий покупець очікує на релевантне текстове повідомлення від магазинів роздрібної торгівлі та електронної комерції. Кожен п’ятий все ж таки замовляє товар або послугу після отримання рекламного СМС. Втім, це працює, якщо клієнти відчуватимуть, що їм надіслана не просто масова SMS-розсилка, а персоналізована, яка враховує його вподобання та потреби. І для цього близько 80% споживачів готові ділитися з компаніями особистими даними. Тож, компанії прогнозують, що до кінця 2023 року їхні доходи від SMS-розсилок зростуть як мінімум на 17%.

Типи SMS-розсилок клієнтам

Щоб зрозуміти, як саме застосовувати SMS-розсилки, необхідно знати, які вони бувають. Адже під кожну окрему маркетингову задачу, можна створювати свій тип СМС-комунікації. Ось декілька варіантів:

  • Рекламні SMS-розсилки.

Використовуються для розсилки спеціальних пропозицій, знижок або новин про ваші товари та послуги.

  • Інформаційні SMS-розсилки.

Використовується для надсилання важливих повідомлень клієнтам. Це може бути підтвердження покупки, повідомлення про доставку товару, індивідуальне нагадування про запланований візит, повідомлення про зміну графіка роботи тощо.

  • SMS для отримання зворотного зв’язку.

Такі розсилки можуть бути використані для отримання відгуку, наприклад, на товар або обслуговування. Це може допомогти зрозуміти потреби та вподобання клієнтів і покращити свої послуги.

  • Підтримка клієнтів через SMS.

Цей варіант розсилок застосовують для надання клієнтської підтримки. Наприклад, як відповідь на запити щодо можливих проблем з придбаним товаром. Можна також надсилати посилання на інструкцію з використання продукту або послуги, надавати додаткову інформацію.

  • Персоналізовані повідомлення.

Такі SMS-розсилки у тексті можуть містити ім’я клієнтів або іншу індивідуальну інформацію. Наприклад, для вітання з днем народження. Це допомагає підвищити лояльність споживачів. Якщо вони бачать, як мінімум, своє ім’я у повідомленні, вони частіше сприймають його як особистий контакт і виявляють більший інтерес до його змісту.

  • Підтвердження транзакцій.

Програмовані SMS-розсилки використовуються для надсилання підтверджень про здійснення транзакцій, таких як оплата або реєстрація. Вони можуть містити інформацію про дату, час, суму транзакції тощо. Повідомлення автоматично надсилаються у відповідь на певну дію покупця.

Посилити вплив SMS-маркетингу на залучення аудиторії можна також за допомогою Big Data (укр. великі дані).

Як Big Data удосконалює SMS-маркетинг

Big Data удосконалює SMS-маркетинг, забезпечуючи додаткові можливості для персоналізації та аналізу результатів промокампаній. Комунікувати з наявною та новою аудиторією можливо за допомогою наступних Big Data-рішень*:

  • Таргетовані SMS-розсилки

Це тип персоналізованих розсилок повідомлень через таргетований підхід. Для розуміння, «таргет» від англійської «ціль». Тобто «ціль» — це ваші клієнти, які дійсно можуть зацікавитися вашою пропозицією. Такий спосіб відправки ефективний, адже він не викликатиме роздратування, як від спаму.

Реклама та пошук клієнтів

SMS-розсилки від аналітиків Київстар

Знаходьте нових клієнтів завдяки тригерним та таргетованим розсилкам. Аудиторія для розсилки підбирається з використанням Big Data-аналізу.

Налаштувати таргетовану СМС-розсилку для бізнесу допомагають експерти Київстар. Вони визначать критерії цільової аудиторії та сегментують її. Далі створять рекламну кампанію з пропозицією та надішлють клієнтам в обумовлений час.

Одержувачі у цьому випадку — абоненти Київстар, які погодилися отримувати рекламні повідомлення. Детальніше про те, як привернути увагу нових клієнтів через таргетовані SMS, ми розповідали у нашій статті.

Надсилати таргетовані повідомлення можна не тільки клієнтам, а й потенційним працівникам. Наприклад, одне з підприємств звернулося до Київстар із запитом — допомогти залучити нових співробітників для вахтової роботи на виробництві. Фахівці дізналися головні критерії пошуку кандидатів, а потім сегментували цільову аудиторію за Big Data-параметрами: стать — чоловіки, геолокація — мешканці міст, де розташовуються виробництва. Було проведено таргетовану СМС-розсилку, щоб звернути увагу відповідних кандидатів на вакансію.

  • Розсилки у реальному часі

Ці розсилки засновані на індивідуальних поведінкових даних потенційних клієнтів та допомагають якісно сегментувати аудиторію. Адже споживач автоматично отримує релевантне SMS у реальному часі у мить, коли спрацьовує обраний тригер. Тобто саме тоді, коли з ним відбувається певна подія.

Реклама та пошук клієнтів

Знаходьте нових клієнтів за допомогою платформи ADWISOR

Розсилки на потенційних клієнтів. Підбирайте аудиторію, використовуючи Big Data-параметри. Надсилайте повідомлення за розкладом або у реальному часі.

Спробувати

Тригерні СМС-розсилки можуть запустити фахівці Київстар, визначивши цільових клієнтів за їхніми характеристиками завдяки Big Data-фільтрам. Тригером може бути геолокація або відвідування певних вебресурсів в інтернеті. Крім того, налаштувати умови такої розсилки можливо індивідуально під запити компанії. Детальніше про те, як бізнесу комунікувати в режимі реального часу, дізнайтеся з нашого матеріалу.

Реклама та пошук клієнтів

Розсилки повідомлень від аналітиків

Відправляйте пропозиції клієнтам з тригерними розсилками. Аналітики налаштують кампанії за попередньо визначеними подіями. Коли спрацює певний тригер, надішлеться SMS.

Як і в попередньому прикладі, налаштувати розсилки у реальному часі можна для пошуку співробітників. Так, одне з підприємств прагнуло уникнути фінансових втрат, оперативно закривши вакансії на виробництві. Аналітики Київстар створили СМС-розсилку із запрошенням на роботу для визначеної категорії людей. А саме: стать — чоловіки та жінки, вік — від 25 до 40 років, які мешкають у радіусі 50 км від виробництва. У результаті було проведено розсилку, завдяки якій вдалося залучити необхідну кількість працівників на завод. Зокрема, близько 15 співробітників за раз.

  • Розсилки на платформі ADWISOR

Швидко створювати й проводити SMS-комунікацію можна без залучення маркетологів, аналітиків та інших фахівців. Для цього варто скористатися інтелектуальною платформою ADWISOR. Вона об’єднує і таргетований, і тригерний тип розсилок:

  1. Рекламні SMS-розсилки на потенційних клієнтів. Можна знайти нових клієнтів серед абонентів Київстар, застосовуючи Big Data-фільтри та геотаргетинг (місто, район, ділянка на карті).
  2. «Розсилка за подіями» за визначеною геолокацією. Наприклад, повідомлення з пропозицією надсилається потенційному споживачу, коли він опиняється у певному радіусі від вашого закладу.

Крім того, можна створити SMS-розсилку на вашу базу клієнтів.

Як запустити SMS-кампанію з ADWISOR? Потрібно вибрати тип розсилки, аудиторію, геолокацію. Потім необхідно створити текст СМС, з генерацією якого може допомогти ChatGPT. Далі треба вказати бюджет та час відправки. Після модерації, надішліть повідомлення.

Наприклад, компанія, яка надає доступ клієнтам до свого онлайн-телебачення, за допомогою ADWISOR провела таргетовану розсилку повідомлень на потенційну базу клієнтів з метою залучення нових глядачів онлайн-сервісу.

Комунікація з клієнтами

Комунікація з клієнтами

Viber-розсилки на власну базу клієнтів

Спілкуйтеся зі своїми клієнтами в зручному для них месенджері Viber. Можна використовувати альфа-ім'я та логотип вашої компанії.

Спробувати

Зараз на платформі ADWISOR доступний 30-денний тестовий період. Спробуйте.

Прогнозується, що до 2025 року в усьому світі може використовуватися понад 18 мільярдів мобільних пристроїв (стільникові телефони, смартфони та планшети). Це робить SMS-маркетинг актуальним рішенням для кращого охоплення покупців, де б вони не перебували. Тож, крокуйте разом із тенденціями, щоб збільшувати свої продажі.

*Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, в тому числі й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті