Про що:
Так само як у 2022 році ChatGPT наробив галасу, так і у 1992 році усі були вражені першим надісланим SMS зі смартфона. Втім, пройшло понад 30 років. Чи не застарів цей канал комунікації? Як зараз оцінюють можливості SMS-розсилок самі підприємці та які є інструменти для розвитку SMS-маркетингу?
Зміст
9 з 10 компаній за SMS-розсилки
Типи SMS-розсилок клієнтам
Як Big Data удосконалює SMS-маркетинг
9 з 10 компаній за SMS-розсилки
У 2022 році майже 90% організацій зазначали, що SMS-маркетинг важливий для їхньої маркетингової стратегії. Так, дослідження Freshworks показало, що інструменти для обміну повідомленнями дозволяють компаніям скоротити до 60% витрат на спілкування зі своїми споживачами. А за даними Omnisend, рекламні СМС принесли на 18% більше замовлень від покупців у першій половині 2022 року, ніж за аналогічний період 2021 року. Відтак, стає зрозуміло, що бізнес не збирається відмовлятися від цього каналу комунікації, оскільки той генерує майже у 6 разів більше замовлень, ніж, скажімо, електроні листи.
А як щодо клієнтів? Зокрема, кожен другий покупець очікує на релевантне текстове повідомлення від магазинів роздрібної торгівлі та електронної комерції. Кожен п’ятий все ж таки замовляє товар або послугу після отримання рекламного СМС. Втім, це працює, якщо клієнти відчуватимуть, що їм надіслана не просто масова SMS-розсилка, а персоналізована, яка враховує його вподобання та потреби. І для цього близько 80% споживачів готові ділитися з компаніями особистими даними. Тож, компанії прогнозують, що до кінця 2023 року їхні доходи від SMS-розсилок зростуть як мінімум на 17%.
Типи SMS-розсилок клієнтам
Щоб зрозуміти, як саме застосовувати SMS-розсилки, необхідно знати, які вони бувають. Адже під кожну окрему маркетингову задачу, можна створювати свій тип СМС-комунікації. Ось декілька варіантів:
- Рекламні SMS-розсилки.
Використовуються для розсилки спеціальних пропозицій, знижок або новин про ваші товари та послуги.
- Інформаційні SMS-розсилки.
Використовується для надсилання важливих повідомлень клієнтам. Це може бути підтвердження покупки, повідомлення про доставку товару, індивідуальне нагадування про запланований візит, повідомлення про зміну графіка роботи тощо.
- SMS для отримання зворотного зв’язку.
Такі розсилки можуть бути використані для отримання відгуку, наприклад, на товар або обслуговування. Це може допомогти зрозуміти потреби та вподобання клієнтів і покращити свої послуги.
- Підтримка клієнтів через SMS.
Цей варіант розсилок застосовують для надання клієнтської підтримки. Наприклад, як відповідь на запити щодо можливих проблем з придбаним товаром. Можна також надсилати посилання на інструкцію з використання продукту або послуги, надавати додаткову інформацію.
- Персоналізовані повідомлення.
Такі SMS-розсилки у тексті можуть містити ім’я клієнтів або іншу індивідуальну інформацію. Наприклад, для вітання з днем народження. Це допомагає підвищити лояльність споживачів. Якщо вони бачать, як мінімум, своє ім’я у повідомленні, вони частіше сприймають його як особистий контакт і виявляють більший інтерес до його змісту.
- Підтвердження транзакцій.
Програмовані SMS-розсилки використовуються для надсилання підтверджень про здійснення транзакцій, таких як оплата або реєстрація. Вони можуть містити інформацію про дату, час, суму транзакції тощо. Повідомлення автоматично надсилаються у відповідь на певну дію покупця.
Посилити вплив SMS-маркетингу на залучення аудиторії можна також за допомогою Big Data (укр. великі дані).
Як Big Data удосконалює SMS-маркетинг
Big Data удосконалює SMS-маркетинг, забезпечуючи додаткові можливості для персоналізації та аналізу результатів промокампаній. Комунікувати з наявною та новою аудиторією можливо за допомогою наступних Big Data-рішень*:
- Таргетовані SMS-розсилки
Це тип персоналізованих розсилок повідомлень через таргетований підхід. Для розуміння, «таргет» від англійської «ціль». Тобто «ціль» — це ваші клієнти, які дійсно можуть зацікавитися вашою пропозицією. Такий спосіб відправки ефективний, адже він не викликатиме роздратування, як від спаму.
Реклама та пошук клієнтів
SMS-розсилки від аналітиків Київстар
Знаходьте нових клієнтів завдяки тригерним та таргетованим розсилкам. Аудиторія для розсилки підбирається з використанням Big Data-аналізу.
Налаштувати таргетовану СМС-розсилку для бізнесу допомагають експерти Київстар. Вони визначать критерії цільової аудиторії та сегментують її. Далі створять рекламну кампанію з пропозицією та надішлють клієнтам в обумовлений час.
Одержувачі у цьому випадку — абоненти Київстар, які погодилися отримувати рекламні повідомлення. Детальніше про те, як привернути увагу нових клієнтів через таргетовані SMS, ми розповідали у нашій статті.
Надсилати таргетовані повідомлення можна не тільки клієнтам, а й потенційним працівникам. Наприклад, одне з підприємств звернулося до Київстар із запитом — допомогти залучити нових співробітників для вахтової роботи на виробництві. Фахівці дізналися головні критерії пошуку кандидатів, а потім сегментували цільову аудиторію за Big Data-параметрами: стать — чоловіки, геолокація — мешканці міст, де розташовуються виробництва. Було проведено таргетовану СМС-розсилку, щоб звернути увагу відповідних кандидатів на вакансію.
- Розсилки у реальному часі
Ці розсилки засновані на індивідуальних поведінкових даних потенційних клієнтів та допомагають якісно сегментувати аудиторію. Адже споживач автоматично отримує релевантне SMS у реальному часі у мить, коли спрацьовує обраний тригер. Тобто саме тоді, коли з ним відбувається певна подія.
Реклама та пошук клієнтів
Знаходьте нових клієнтів за допомогою платформи ADWISOR
Розсилки на потенційних клієнтів. Підбирайте аудиторію, використовуючи Big Data-параметри. Надсилайте повідомлення за розкладом або у реальному часі.
СпробуватиТригерні СМС-розсилки можуть запустити фахівці Київстар, визначивши цільових клієнтів за їхніми характеристиками завдяки Big Data-фільтрам. Тригером може бути геолокація або відвідування певних вебресурсів в інтернеті. Крім того, налаштувати умови такої розсилки можливо індивідуально під запити компанії. Детальніше про те, як бізнесу комунікувати в режимі реального часу, дізнайтеся з нашого матеріалу.
Реклама та пошук клієнтів
Розсилки повідомлень від аналітиків
Відправляйте пропозиції клієнтам з тригерними розсилками. Аналітики налаштують кампанії за попередньо визначеними подіями. Коли спрацює певний тригер, надішлеться SMS.
Як і в попередньому прикладі, налаштувати розсилки у реальному часі можна для пошуку співробітників. Так, одне з підприємств прагнуло уникнути фінансових втрат, оперативно закривши вакансії на виробництві. Аналітики Київстар створили СМС-розсилку із запрошенням на роботу для визначеної категорії людей. А саме: стать — чоловіки та жінки, вік — від 25 до 40 років, які мешкають у радіусі 50 км від виробництва. У результаті було проведено розсилку, завдяки якій вдалося залучити необхідну кількість працівників на завод. Зокрема, близько 15 співробітників за раз.
- Розсилки на платформі ADWISOR
Швидко створювати й проводити SMS-комунікацію можна без залучення маркетологів, аналітиків та інших фахівців. Для цього варто скористатися інтелектуальною платформою ADWISOR. Вона об’єднує і таргетований, і тригерний тип розсилок:
- Рекламні SMS-розсилки на потенційних клієнтів. Можна знайти нових клієнтів серед абонентів Київстар, застосовуючи Big Data-фільтри та геотаргетинг (місто, район, ділянка на карті).
- «Розсилка за подіями» за визначеною геолокацією. Наприклад, повідомлення з пропозицією надсилається потенційному споживачу, коли він опиняється у певному радіусі від вашого закладу.
Крім того, можна створити SMS-розсилку на вашу базу клієнтів.
Як запустити SMS-кампанію з ADWISOR? Потрібно вибрати тип розсилки, аудиторію, геолокацію. Потім необхідно створити текст СМС, з генерацією якого може допомогти ChatGPT. Далі треба вказати бюджет та час відправки. Після модерації, надішліть повідомлення.
Наприклад, компанія, яка надає доступ клієнтам до свого онлайн-телебачення, за допомогою ADWISOR провела таргетовану розсилку повідомлень на потенційну базу клієнтів з метою залучення нових глядачів онлайн-сервісу.
Комунікація з клієнтами
Viber-розсилки на власну базу клієнтів
Спілкуйтеся зі своїми клієнтами в зручному для них месенджері Viber. Можна використовувати альфа-ім'я та логотип вашої компанії.
СпробуватиЗараз на платформі ADWISOR доступний 30-денний тестовий період. Спробуйте.
Прогнозується, що до 2025 року в усьому світі може використовуватися понад 18 мільярдів мобільних пристроїв (стільникові телефони, смартфони та планшети). Це робить SMS-маркетинг актуальним рішенням для кращого охоплення покупців, де б вони не перебували. Тож, крокуйте разом із тенденціями, щоб збільшувати свої продажі.
*Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, в тому числі й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.
Додайте коментар