Сучасні рішення для удосконалення SMS-розсилок клієнтам
18 травня 2023 7 хвилин читання

Сучасні рішення для удосконалення SMS-розсилок клієнтам

Огляди рішень#СмсРозсилка#BigData#SMS#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки#ADWISOR

Про що:

Так само як у 2022 році ChatGPT наробив галасу, так і у 1992 році усі були вражені першим надісланим SMS зі смартфона. Втім, пройшло понад 30 років. Чи не застарів цей канал комунікації? Як зараз оцінюють можливості SMS-розсилок самі підприємці та які є інструменти для розвитку SMS-маркетингу?

Зміст

9 з 10 компаній за SMS-розсилки

Типи SMS-розсилок клієнтам

Як Big Data удосконалює SMS-маркетинг

9 з 10 компаній за SMS-розсилки

У 2022 році майже 90% організацій зазначали, що SMS-маркетинг важливий для їхньої маркетингової стратегії. Так, дослідження Freshworks показало, що інструменти для обміну повідомленнями дозволяють компаніям скоротити до 60% витрат на спілкування зі своїми споживачами. А за даними Omnisend, рекламні СМС принесли на 18% більше замовлень від покупців у першій половині 2022 року, ніж за аналогічний період 2021 року. Відтак, стає зрозуміло, що бізнес не збирається відмовлятися від цього каналу комунікації, оскільки той генерує майже у 6 разів більше замовлень, ніж, скажімо, електроні листи.

А як щодо клієнтів? Зокрема, кожен другий покупець очікує на релевантне текстове повідомлення від магазинів роздрібної торгівлі та електронної комерції. Кожен п’ятий все ж таки замовляє товар або послугу після отримання рекламного СМС. Втім, це працює, якщо клієнти відчуватимуть, що їм надіслана не просто масова SMS-розсилка, а персоналізована, яка враховує його вподобання та потреби. І для цього близько 80% споживачів готові ділитися з компаніями особистими даними. Тож, компанії прогнозують, що до кінця 2023 року їхні доходи від SMS-розсилок зростуть як мінімум на 17%.

Типи SMS-розсилок клієнтам

Щоб зрозуміти, як саме застосовувати SMS-розсилки, необхідно знати, які вони бувають. Адже під кожну окрему маркетингову задачу, можна створювати свій тип СМС-комунікації. Ось декілька варіантів:

  • Рекламні SMS-розсилки.

Використовуються для розсилки спеціальних пропозицій, знижок або новин про ваші товари та послуги.

  • Інформаційні SMS-розсилки.

Використовується для надсилання важливих повідомлень клієнтам. Це може бути підтвердження покупки, повідомлення про доставку товару, індивідуальне нагадування про запланований візит, повідомлення про зміну графіка роботи тощо.

  • SMS для отримання зворотного зв’язку.

Такі розсилки можуть бути використані для отримання відгуку, наприклад, на товар або обслуговування. Це може допомогти зрозуміти потреби та вподобання клієнтів і покращити свої послуги.

  • Підтримка клієнтів через SMS.

Цей варіант розсилок застосовують для надання клієнтської підтримки. Наприклад, як відповідь на запити щодо можливих проблем з придбаним товаром. Можна також надсилати посилання на інструкцію з використання продукту або послуги, надавати додаткову інформацію.

  • Персоналізовані повідомлення.

Такі SMS-розсилки у тексті можуть містити ім’я клієнтів або іншу індивідуальну інформацію. Наприклад, для вітання з днем народження. Це допомагає підвищити лояльність споживачів. Якщо вони бачать, як мінімум, своє ім’я у повідомленні, вони частіше сприймають його як особистий контакт і виявляють більший інтерес до його змісту.

  • Підтвердження транзакцій.

Програмовані SMS-розсилки використовуються для надсилання підтверджень про здійснення транзакцій, таких як оплата або реєстрація. Вони можуть містити інформацію про дату, час, суму транзакції тощо. Повідомлення автоматично надсилаються у відповідь на певну дію покупця.

Посилити вплив SMS-маркетингу на залучення аудиторії можна також за допомогою Big Data (укр. великі дані).

Як Big Data удосконалює SMS-маркетинг

Big Data удосконалює SMS-маркетинг, забезпечуючи додаткові можливості для персоналізації та аналізу результатів промокампаній. Комунікувати з наявною та новою аудиторією можливо за допомогою наступних Big Data-рішень*:

  • Таргетовані SMS-розсилки

Це тип персоналізованих розсилок повідомлень через таргетований підхід. Для розуміння, «таргет» від англійської «ціль». Тобто «ціль» — це ваші клієнти, які дійсно можуть зацікавитися вашою пропозицією. Такий спосіб відправки ефективний, адже він не викликатиме роздратування, як від спаму.

Рекламні інструменти

Рекламні інструменти

SMS-розсилки від аналітиків Київстар

Надсилайте пропозиції аудиторії з таргетованими та тригерними SMS-розсилками. Аналітики Київстар підберуть аудиторію за 100+ Big Data-параметрами (вік, стать, інтереси тощо.)

Налаштувати таргетовану СМС-розсилку для бізнесу допомагають експерти Київстар. Вони визначать критерії цільової аудиторії та сегментують її. Далі створять рекламну кампанію з пропозицією та надішлють клієнтам в обумовлений час.

Одержувачі у цьому випадку — абоненти Київстар, які погодилися отримувати рекламні повідомлення. Детальніше про те, як привернути увагу нових клієнтів через таргетовані SMS, ми розповідали у нашій статті.

Надсилати таргетовані повідомлення можна не тільки клієнтам, а й потенційним працівникам. Наприклад, одне з підприємств звернулося до Київстар із запитом — допомогти залучити нових співробітників для вахтової роботи на виробництві. Фахівці дізналися головні критерії пошуку кандидатів, а потім сегментували цільову аудиторію за Big Data-параметрами: стать — чоловіки, геолокація — мешканці міст, де розташовуються виробництва. Було проведено таргетовану СМС-розсилку, щоб звернути увагу відповідних кандидатів на вакансію.

  • Розсилки у реальному часі

Ці розсилки засновані на індивідуальних поведінкових даних потенційних клієнтів та допомагають якісно сегментувати аудиторію. Адже споживач автоматично отримує релевантне SMS у реальному часі у мить, коли спрацьовує обраний тригер. Тобто саме тоді, коли з ним відбувається певна подія.

Рекламні інструменти

Рекламні інструменти

Платформа ADWISOR для SMS-розсилок

Знаходьте нових клієнтів, застосовуючи понад 40 Big Data-фільтрів (вік, стать, тип та ОС гаджета, інтереси тощо) та налаштовуйте SMS-комунікацію з потенційною аудиторією.

Спробувати

Тригерні СМС-розсилки можуть запустити фахівці Київстар, визначивши цільових клієнтів за їхніми характеристиками завдяки Big Data-фільтрам. Тригером може бути геолокація або відвідування певних вебресурсів в інтернеті. Крім того, налаштувати умови такої розсилки можливо індивідуально під запити компанії. Детальніше про те, як бізнесу комунікувати в режимі реального часу, дізнайтеся з нашого матеріалу.

Рекламні інструменти

Рекламні інструменти

SMS-розсилки від аналітиків Київстар

Відправляйте пропозиції клієнтам з тригерними SMS-розсилками. Аналітики налаштують кампанії за попередньо визначеними подіями. Після спрацювання певного тригера надсилається SMS.

Як і в попередньому прикладі, налаштувати розсилки у реальному часі можна для пошуку співробітників. Так, одне з підприємств прагнуло уникнути фінансових втрат, оперативно закривши вакансії на виробництві. Аналітики Київстар створили СМС-розсилку із запрошенням на роботу для визначеної категорії людей. А саме: стать — чоловіки та жінки, вік — від 25 до 40 років, які мешкають у радіусі 50 км від виробництва. У результаті було проведено розсилку, завдяки якій вдалося залучити необхідну кількість працівників на завод. Зокрема, близько 15 співробітників за раз.

  • Розсилки на платформі ADWISOR

Швидко створювати й проводити SMS-комунікацію можна без залучення маркетологів, аналітиків та інших фахівців. Для цього варто скористатися інтелектуальною платформою ADWISOR. Вона об’єднує і таргетований, і тригерний тип розсилок:

  1. Рекламні SMS-розсилки на потенційних клієнтів. Можна знайти нових клієнтів серед абонентів Київстар, застосовуючи Big Data-фільтри та геотаргетинг (місто, район, ділянка на карті).
  2. «Розсилка за подіями» за визначеною геолокацією. Наприклад, повідомлення з пропозицією надсилається потенційному споживачу, коли він опиняється у певному радіусі від вашого закладу.

Крім того, можна створити SMS-розсилку на вашу базу клієнтів.

Як запустити SMS-кампанію з ADWISOR? Потрібно вибрати тип розсилки, аудиторію, геолокацію. Потім необхідно створити текст СМС, з генерацією якого може допомогти ChatGPT. Далі треба вказати бюджет та час відправки. Після модерації, надішліть повідомлення.

Наприклад, компанія, яка надає доступ клієнтам до свого онлайн-телебачення, за допомогою ADWISOR провела таргетовану розсилку повідомлень на потенційну базу клієнтів з метою залучення нових глядачів онлайн-сервісу.

Рекламні інструменти

Рекламні інструменти

Платформа ADWISOR для SMS та Viber розсилок

Сповіщайте своїх клієнтів про оновлення асортименту, знижки та спеціальні пропозиції за допомогою SMS. Самостійно налаштовуйте промокампанію на платформі ADWISOR.

Спробувати

Зараз на платформі ADWISOR доступний 30-денний тестовий період. Спробуйте.

Прогнозується, що до 2025 року в усьому світі може використовуватися понад 18 мільярдів мобільних пристроїв (стільникові телефони, смартфони та планшети). Це робить SMS-маркетинг актуальним рішенням для кращого охоплення покупців, де б вони не перебували. Тож, крокуйте разом із тенденціями, щоб збільшувати свої продажі.

*Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, в тому числі й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

Огляди рішень#СмсРозсилка#BigData#SMS#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки#ADWISOR

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#Маркетинг#Бізнес#Продажі#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки#BigData#ADWISOR
#Бізнес#Клієнт#Тренд#ШІ#ШтучнийІнтелект#AI#ІнтернетДляБізнесу#ADWISOR
#ADWISOR#API#BigData#Look-alike#СмсРозсилка#SMS#Бізнес#Дослідження#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки
#Бізнес#Клієнт#UGC
#ADWISOR#SMS#СмсРозсилка
#ADWISOR#BigData#СмсРозсилка#SMS#Маркетинг#ПортретКлієнта#API#ТригерніРозсилки#ТаргетованіРозсилки
#ADWISOR#BigData#SMS
#ADWISOR#BigData#Look-alike#SMS#СмсРозсилка#ПортретКлієнта#Клієнт#Геоаналітика#Теплокарта#Heatmap

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку