Про що:

Думаєте, що SMS уже в минулому і не підходять для сучасного бізнесу? Це — один з міфів, який не дозволяє компаніям на повну покладатися на SMS-маркетинг. Дійсно, розсилки — класика комунікацій. Ще у 2005 році Nike запустила одну з перших гучних SMS-розсилок у кампанії Write the future.

Але й 20 років потому СМС — дієвий інструмент, який заслуговує на місце в маркетинговій стратегії будь-якого бізнесу. Щоб довести це, спростуємо популярні міфи про SMS-розсилки.

Зміст

Міф №1: SMS не працюють

Міф №2: Розсилки важко налаштувати

Міф №3: SMS-повiдомлення — це спам

Міф №4: Розсилки — тільки для продажів і знижок

Міф №5: SMS-маркетинг не для малого бізнесу

Міф №1: SMS не працюють

Вважаючи розсилки артефактом минулого, маркетологи можуть думати, що сьогодні вони вже не дієві. Спростуємо цю думку статистикою:

  • Згідно з дослідженням SimpleTexting, минулого року 71% опитаних споживачів підписалися на повідомлення від бізнесу.
  • 86% компаній використовували SMS-маркетинг у 2023 році.
  • 67% компаній торік збільшили бюджети на SMS-маркетинг. І тільки менше ніж 5% сказали, що вони не готові інвестувати в нього.
  • Згідно з дослідженням Attentive, 53% опитаних маркетологів віднесли SMS до трьох найбільш прибуткових комунікаційних каналів. І для 22% з них повідомлення приносять понад 20% доходу бренду.

За прогнозами Gartner, до 2025 року 80% компаній у світі будуть віддавати перевагу SMS-повідомленням і месенджерам, а не власним додаткам.

SMS-розсилки працюють, бо мають зручний формат, доступні на всіх пристроях, доставляються без інтернету та не залишаються без уваги отримувачів — комерційні SMS відкривають понад 90% користувачів.

Міф №2: Розсилки важко налаштувати

Щоб запускати SMS-кампанії, не потрібно керувати складними програмами чи наймати окремого IT-спеціаліста. Цей маркетинговий інструмент простий у реалізації та не вимагає специфічних знань. Можна запускати кампанії на сервісах, де значна частина маркетингових функцій автоматизована. Що вони можуть запропонувати:

  • фільтри для сегментування аудиторії;
  • розрахунок бюджету розсилок;
  • статистику про надіслані повідомлення.

Одна з таких платформ — ADWISOR, де можна швидко та зручно запускати таргетовані та тригерні розсилки. Сервіс дозволяє обирати аудиторію по категоріях, запускати текстові кампанії з попередньою модерацією фахівцями Київстар, а також відстежувати ефективність розсилок.

Міф №3: SMS-повiдомлення — це спам

Таку репутацію SMS-маркетингу сформував бізнес, який обрав стратегію розсилати повідомлення будь-кому на будь-яку тему. Тому компанії можуть думати, що краще зовсім не використовувати цей інструмент, ніж ризикувати надокучити клієнтам. Але аудиторію відштовхують не самі повідомлення, а їхня надмірність і беззмістовність.

Дослідження показує, що 48% опитаних споживачів хотіли б отримувати інформацію від компанії саме у форматі текстових повідомлень. А опитування Attentive показало, що 63% споживачів взаємодіють з брендами через SMS принаймні двічі на тиждень.

Якщо клієнти дали згоду отримувати повідомлення від бренду, вони зацікавлені його почути. Задача бізнесу — виправдовувати цю зацікавленість, але не втомлювати. Як це робити:

  • Запитуйте, як часто і коли клієнтам зручно отримувати від вас розсилку. Відстежуйте рівень взаємодії, щоб зрозуміти, як користувачі реагують на ваші повідомлення: які СМС читають чи за якими посиланнями переходять.
  • Практикуйте двосторонні SMS-повідомлення, щоб у клієнтів була можливість поділитися своєю думкою. 53% споживачів хочуть мати можливість надсилати повідомлення компанії у відповідь.
  • Сегментуйте аудиторію та персоналізуйте SMS. Повідомлення мають бути відповідати вподобанням аудиторії — персоналізація підвищує лояльність клієнтів.

Наприклад, в ADWISOR можна сегментувати базу контактів за статтю, віком, інтересами, наявністю дітей та іншими критеріями. Це дозволяє персоналізувати повідомлення для кожної групи аудиторії. Наприклад, магазин дитячого взуття може інформувати про нову зимову колекцію клієнтів, які мають дітей та живуть поруч.

Реклама та пошук клієнтів

Знаходьте нових клієнтів за допомогою платформи ADWISOR

Розсилки на потенційних клієнтів. Підбирайте аудиторію, використовуючи Big Data-параметри. Надсилайте повідомлення за розкладом або у реальному часі.

Спробувати

Міф №4: Розсилки — тільки для продажів і знижок

Деякі маркетологи досі вважають, що СМС — канал для продажів. Тому треба спершу привабити аудиторію знижками, а після залучення — продавати. Але SMS — це, перш за все, канал для побудови зв’язків з клієнтами. Тому не варто обмежуватися тільки повідомленнями про акції та знижки.

Існує чимало варіантів спілкування з аудиторією, які прямо не стосуються продажів. Щоб залучити клієнтів, запропонуйте «інсайдерський» доступ до нового продукту чи послуги або бали лояльності. Наприклад, заохочуйте клієнтів підписатися на SMS-повідомлення, щоб першими дізнаватися про випуск нових товарів чи розпродажі.

Далі спробуйте такі варіанти розсилок:

  • Інформаційні SMS — новини компанії: нові продукти та послуги, івенти, соціальні проєкти тощо.
  • Розсилки для отримання зворотного зв’язку — для збору відгуків про товари або послуги.
  • Клієнтська підтримка — відповідь на поширені запитання клієнтів, а також посилання на інструкції, корпоративний блог або додаткову інформацію про продукти чи послуги.
  • Програмовані SMS через API — повідомлення про доставку, запланований візит, зміну графіка роботи тощо.
Комунікація з клієнтами

Комунікація з клієнтами

Програмовані SMS та Viber-розсилки

Автоматизовані розсилки персоналізованих повідомлень, нагадувань про доставку, візит тощо. Інтегруйте АРІ від Київстар з вашою CRM, визначте тригери та налаштуйте розсилку.

Поєднуйте СМС-розсилки з іншими маркетинговими інструментами. Наприклад, якщо ви запустили кампанію для просування нового продукту, по SMS можна проінформувати про дати та головні особливості пропозиції, а на електронну пошту відправити розгорнуті повідомлення з фото.

Міф №5: SMS-маркетинг не для малого бізнесу

Цей міф походить одразу з кількох інших хибних суджень. Якщо думати, що для SMS-кампанії потрібні складні технології, які, все одно, не гарантують результат, то не буде сенсу витрачати на них і без того малий бюджет.

Чому це помилкове уявлення:

По-перше, розсилки доступніші, ніж чимало інших видів маркетингу. А сучасні платформи, включно з ADWISOR від Київстар, дають змогу регулювати вартість розсилки. Крім того, використовуючи ADWISOR, ви сплачуєте тільки за ті повідомлення, які точно дійшли до адресата.

По-друге, малий бізнес може детальніше сегментувати аудиторію. Наприклад, якщо це місцевий виробник, доцільно робити розсилки на локальні свята чи з прив’язкою до місцевих подій.

По-третє, не обов’язково обмежуватися тільки своєю аудиторією. Можна налаштувати розсилку на абонентів Київстар, які дали на це згоду. З використанням Look-alike моделі можна відібрати аудиторію, яка за певними критеріями схожа на клієнтів вашої компанії. А потім — налаштувати на них розсилку з унікальним контентом.

Важливо, що Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, зокрема записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

СМС-розсилки не програють в ефективності іншим маркетинговим інструментам. Щоб остаточно впевнитися у цьому, звертайтесь за консультацією з налаштування СМС-кампаній до спеціалістів Київстар.

Комунікація з клієнтами

Комунікація з клієнтами

Viber-розсилки на власну базу клієнтів

Спілкуйтеся зі своїми клієнтами в зручному для них месенджері Viber. Можна використовувати альфа-ім'я та логотип вашої компанії.

Спробувати

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті