Про що:
Ми щодня отримуємо десятки чи навіть сотні повідомлень, і не всі вони від друзів, близьких чи колег. Сьогодні чи не кожен бренд час від часу нагадує про себе у такий спосіб. Особливою популярністю користується SMS — канал комунікації, якому цьогоріч виповнюється аж 29 років. Чому його досі не витіснили популярні онлайн-месенджери чи email-розсилки? Чому великі компанії типу Facebook, IKEA чи Tommy Hilfiger активно ним послуговуються? Як написати повідомлення, яке спрацює? Відповіді на ці запитання — у нашій статті.
Зміст
SMS-повідомлення — класика спілкування
Як SMS-розсилки використовують великі бренди
Які SMS-повідомлення працюють, а які ні
Як створити ефективну SMS-розсилку?
Як запускати SMS-розсилки
SMS-повідомлення — класика спілкування
У світі щодня з’являються інноваційні стартапи, а брендам потрібно слідкувати за останніми тенденціями в маркетингу, щоб підтримувати й розширювати свою клієнтську базу. Для виконання цих цілей SMS-розсилки чудово підходять, і ось чому:
- мають високий коефіцієнт відкриття — 60 % користувачів читають повідомлення протягом 5 хв після одержання
- користуються лояльністю — 75 % клієнтів хочуть отримувати пропозиції від брендів саме через SMS
- працюють на будь-яких мобільних пристроях
- не потребують інтернет-з’єднання чи завантаження програми
Як SMS-розсилки використовують великі бренди
Як канал комунікації SMS не потребує великих бюджетів. Приміром, на платформі для самостійних розсилок повідомлень ціна за одне SMS починається з 0,80 коп. (з урахуванням Big Data-фільтрів, які сегментують аудиторію).
Це, певно, одна з причин, чому навіть бренди-гіганти не нехтують SMS-комунікацією, щоб підтримувати зв’язок із клієнтами. Наведемо декілька прикладів.
Попри те, що у соцмережі є Facebook Messenger — додаток для обміну миттєвими повідомленнями — без SMS-маркетингу не обійшлося.
Facebook інтегрує кампанії у соцмережах із масовим SMS-маркетингом, і як результат залишається на зв’язку з клієнтами там, де вони проводять найбільше часу.
Також бренд використовує текстові повідомлення для покращення безпеки профілів користувачів — двофакторної ідентифікації. Якщо юзер входить в акаунт із нового пристрою, Facebook надсилає код, щоб підтвердити особу.
IKEA
Шведський бренд меблів використовує SMS і програми лояльності, щоб підвищити продажі.
Програма лояльності ІКЕА сповіщає клієнтів про кампанії у магазинах, розіграші та збирає зворотний зв’язок у режимі реального часу (завдяки такому підходу кількість відповідей збільшилася вдвічі).
А ще за допомогою SMS-розсилок IKEA повідомляє клієнтів про ексклюзивні пропозиції та новинки у каталозі. Оскільки більшість споживачів не стежать за оновленнями компаній в інтернеті, текстові повідомлення гарантують, що вони дізнаються про нові продукти та акції. Такий хід позитивно позначився на динаміці продажів та лояльності клієнтів.
Tommy Hilfiger
Ця американська компанія з виробництва одягу преміумкласу використовує свою програму Tommy Texts, щоб сповістити клієнтів про нові продукти та акції. Щоб увімкнути доступ до неї, треба надіслати ключове слово. У відповідь компанія надсилає підтвердження й деталі програми. До речі, бренд зобов’язується сповіщати клієнтів не більше як 10 разів на місяць, що також позитивно впливає на лояльність.
Реклама та пошук клієнтів
Знаходьте нових клієнтів за допомогою платформи ADWISOR
Розсилки на потенційних клієнтів. Підбирайте аудиторію, використовуючи Big Data-параметри. Надсилайте повідомлення за розкладом або у реальному часі.
СпробуватиЯкі SMS-повідомлення працюють, а які ні
«Стислість — сестра таланту», і цей вислів якнайкраще описує майстерність створення SMS. Зараз розберемося на прикладах, які повідомлення працюють гірше, які — краще і чому.
Приклади невдалих SMS-розсилок
Аби прочитати повідомлення латиницею, доводиться докладати чимало зусиль. Краще вибрати кириличну розкладку.
Таке неввічливе й неформальне спілкування може образити одержувача. Не зрозуміло і який саме сюрприз пропонує магазин. Швидше за все, це якась непотрібна річ.
Штучний ажіотаж, відсутність назви торгової марки та контактів викликає бажання проігнорувати повідомлення.
Великі літери в повідомленні створюють враження, що на вас кричать.
Короткий текст із конкретною ціною працює. Але краще не використовувати запитання, на які складно відповісти.
Поки настане зима, всі забудуть про акцію. Краще бути вчасними й актуальними: повідомляти за пару днів або просто під час акції.
Надто довге повідомлення, а надмір інформації розмиває фокус.
Приклади вдалих SMS-розсилок
Тут і промокод, і конкретна пропозиція, які в результаті змотивують отримувача скористатися ними.
Просто, лаконічно. Має спрацювати й не роздратувати.
У повідомленні вигідна конкретна пропозиція та заклик до дії.
Звернення за іменем і вдячність за замовлення підкреслює рівень сервісу салону краси. Таке повідомлення підвищує лояльність клієнтів. Зверніть увагу: звернутись за іменем можна тільки у випадку комунікації зі своєю клієнтською базою.
Персоналізована пропозиція до Дня народження, яка дійсна не тільки в цей день, підвищує шанс її використати. Зверніть увагу: так привітати можна за умови, що у вас є відповідна інформація від клієнта.
Як створити ефективну SMS-розсилку?
Пишіть лаконічно та просто
Замість «Хочеш трансформувати та оптимізувати свій бізнес» радимо писати «Хочеш отримати практичні знання для розвитку бізнесу».
Розповідайте про конкретну вигоду
Замість «неймовірна акція» пишіть «знижка 10 % на ультразвукове чищення зубів».
Обмежуйте строк дії пропозиції
Це мотивує одержувачів не проґавити можливість — «тільки до кінця квітня», «лише 1–3 травня».
Закликайте до дії
«Телефонуй», «бронюй», «переходь», «завітай до».
Залишайте контакти
Обов’язково вставте посилання на сайт або номер телефону. Аби підрахувати конверсію з розсилки, додайте до посилання UTM-мітку.
Будьте ввічливими
Використовуйте тільки нормативну лексику та ввічливий тон звернення.
Дотримуйтеся Закону України «Про Рекламу»
З огляду на нього, слід писати повідомлення українською. А ще зазначено: якщо в рекламі згадуються знижки, то обов’язково потрібно вказати місце, дату початку і закінчення знижки, а також її конкретний розмір.
Big Data та аналітика
Big Data-рішення для бізнесу
Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.
Як запускати SMS-розсилки
На інтелектуальній платформі для самостійних розсилок. Крім того, на ній ви зможете:
- власноруч налаштувати розсилку через SMS
- знайти цільову аудиторію за допомогою Big Data-фільтрів серед абонентів Київстар, які підписані на послугу «Мої знижки»
- зробити розсилку по власній базі контактів
- самостійно вибрати кількість одержувачів для розсилки під ваш бюджет
- отримати статистику відправлених та доставлених повідомлень конкретної рекламної кампанії
Дізнавайтеся більше про інструменти для самостійного створення розсилок тут.
Додайте коментар