SMS та Viber-розсилки у комунікації з клієнтом. Які переваги для бізнесу?

8 лютого 2022

6 хв.

SMS та Viber-розсилки у комунікації з клієнтом. Які переваги для бізнесу?

Про що:

SMS і Viber-розсилка — дієвий інструмент просування бізнесу та комунікації з аудиторією, що забезпечує швидке інформування про нові товари чи послуги, акції та пропозиції тощо. Текстові повідомлення існують з 1992 року. З того часу основні цілі їх використання майже не змінились, але разом з тим повідомлення стрімко набирають популярності саме як маркетинговий інструмент.

Зміст

SMS — надійний інструмент зацікавити клієнта

Месенджери для бізнесу: чому обирають Viber?

Розсилка повідомлень від Київстар

Навіщо об’єднувати розсилки через SMS та Viber?

Як недоставлені повідомлення можуть принести збитки компанії? Досвід «Dynamic Parcel Distribution»

SMS — надійний інструмент зацікавити клієнта

Розсилки смс залишаються одним з найбільш дієвих засобів зв’язку з клієнтами. За даними досліджень компанія VoiceSage виявила, що 70% людей вважають SMS успішним способом зацікавити їх пропозицією від компанії. Останнім часом все частіше споживачі почали здійснювати покупки за допомогою гаджетів. Так, наприклад, з початку карантину щоденне використання смартфона зросло на 39%. Це означає, що потреба в ефективних онлайн комунікаціях збільшилася, а смс-розсилка і є тим дієвим каналом, що зможе донести інформацію до клієнта. Додамо, що 82% людей відкривають кожне отримане повідомлення, незалежно від того, хто відправник. Таким чином, SMS-маркетинг надає вам можливість збільшення продажів, орієнтуючись як на лояльних, так і на нових клієнтів.

Дослідження Juniper Research показало, що у 2023 році буде відправлено на один трильйон більше текстових повідомлень від бізнесу, ніж це було у 2019. А це означає, що вкрай важливо приділяти увагу саме ефективним каналам зв’язку з вашою аудиторією, щоб надсилати не спам, а цікаві пропозиції залежно від їх потреб.

Комунікація з клієнтами

Комунікація з клієнтами

Viber-розсилки на власну базу клієнтів

Спілкуйтеся зі своїми клієнтами в зручному для них месенджері Viber. Можна використовувати альфа-ім'я та логотип вашої компанії.

Спробувати

Переваги використання SMS-розсилок для компаній:

  • Зручно і доступно: інтернет для отримання SMS не потрібен, телефон майже завжди поруч з клієнтом.
  • Широке охоплення аудиторії.
  • Швидка доставка.
  • Високий рівень відкривання повідомлень клієнтами.
  • Переходи за вказаним посиланням та здійснення цільової дії (ефективна конверсія).
  • Зростання лояльності споживачів до бренду.
  • Збільшення рівня впізнаваності.

Месенджери для бізнесу: чому обирають Viber?

За даними GMS 60% населення планети зараз володіє смартфонами — очікується, що у 2025 році ця цифра зросте до 79%. Різні месенджери, зокрема Viber, стають все більш популярними.  Для компаній та клієнтів це зручний додаток для спілкування. Наприклад, в Україні Viber був найпопулярнішим серед користувачів смартфонів Android — у вересні 2021 року його та охоплення становило майже 98%.

SMS та Viber-розсилки у комунікації з клієнтом. Які переваги для бізнесу?

У порівнянні з SMS, в якому допустима довжина повідомлення — до 160 символів, Viber розсилка дозволяє вмістити в 1 повідомлення до 1000 символів, а також додавати зображення чи анімацію. При отриманні повідомлення у Viber клієнту необхідно мати інтернет з’єднання.

Розсилка повідомлень від Київстар

Щоб розповідати своїм клієнтам про нові послуги, товари чи пропозиції, надсилати сервісні повідомлення про стан замовлення, платежу, рахунок, доставку товару, компанія Київстар пропонує послугу «Розсилка повідомлень». Ви можете миттєво надсилати потрібну інформацію клієнтам, партнерам чи працівникам у зручному для них каналі комунікацій — SMS та Viber. Після проведеної розсилки ви отримуєте детальні звіти про статуси повідомлень.

Послуга «Розсилка повідомлень» дозволяє самостійно обирати:

  • канал комунікації — SMS чи Viber;
  • тип розсилки від власного альфа-імені (11 символів, щоб вказати назву компанії, відправника SMS, а не номер мобільного телефону);
  • дату та час, розклад відправки повідомлень;
  • керування через зручну веб-платформу.

Навіщо об’єднувати розсилки через SMS та Viber?

В обох каналах комунікації з клієнтами, SMS або Viber, є свої переваги, але щоб ваше повідомлення точно було доставлено до клієнта, ці канали можна об’єднати. Для цього існує функціонал «Оркестрація каналів доставки повідомлень: SMS + Viber розсилки», який не потребує додаткових оплат.

Тобто, якщо вашому клієнту в певний проміжок часу з тих чи інших причин не доставлено SMS, система оркестрації автоматично надсилає йому Viber-повідомлення, та навпаки.

Управління функціоналом здійснюється через АРІ-інтерфейс. Ви самостійно можете здійснювати розсилки та обирати перший з доступних каналів доставки повідомлень (SMS або Viber), координувати проміжок часу (від 30 секунд до 10 хвилин), через який потрібно надіслати повідомлення іншого типу, якщо попереднє повідомлення не доставлено.

Головні переваги функціоналу для бізнесу:

  • вчасне інформування клієнтів за допомогою SMS або додатку Viber (сервісні повідомлення, інформація щодо доставки та інші);
  • максимальна вірогідність сповіщення клієнта, бо система автоматично взаємозамінює канали надсилання повідомлень;
  • отримання детального звіту відправлених розсилок та аналіз ефективності маркетингових кампаній.
SMS та Viber-розсилки у комунікації з клієнтом. Які переваги для бізнесу?

Як недоставлені повідомлення можуть принести збитки компанії? Досвід «Dynamic Parcel Distribution»

Служба доставки «Dynamic Parcel Distribution» (DPD), відома своїми швидкими та зручними варіантами отримання та відправки посилок по всій Європі, зіткнулася з проблемою. Низька швидкість доставки інформаційних повідомлень про посилку призвела до збільшення кількості незадоволених клієнтів. DPD іноді не володіла точною інформацією, як-от адреса або номер телефону клієнта, витрачала багато часу та ресурсів на пошук необхідних даних. Замовлення доставлялись не на ту адресу, не в той час або не були доставлені взагалі, що спричиняло незадоволеність та відтік клієнтів.

Тому компанія вирішила покращити загальну комунікацію за допомогою двох каналів — SMS та Viber. Якщо клієнт не отримував SMS, система надсилала йому Viber-повідомлення, та навпаки. Dynamic Parcel Distribution таким чином оптимізувала ресурси, а також отримала змогу переглядати звіти про стан кожного повідомлення. Як результат — економія коштів, скорочення витрат на 20%, успішні доставки та більше задоволених клієнтів.

Замовляйте консультацію та дізнайтеся більше про нові можливості послуги «Розсилка повідомлень» від Київстар.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті