Про що:
У 2024 році 80% світових компаній використовують програмне забезпечення для SMS-маркетингу, щоб надсилати повідомлення клієнтам про свої спеціальні пропозиції. І майже 70% збільшують бюджети на SMS-маркетинг. Такі показники дають розуміння, що це дієвий канал для комунікації. Українські компанії можуть також застосовувати спеціальні платформи для розсилки повідомлень. У цій статті розповімо, як самостійно і швидко створювати SMS-розсилки на власну базу клієнтів через платформу ADWISOR.
Зміст
Виберіть форму оплати
Створіть SMS-розсилку
Відстежуйте статистику
Виберіть форму оплати
На платформі ADWISOR в послузі «Розсилка на власну базу SMS» є два варіанти оплати: післяплата та передплата.
-
Післяплата.
Виберіть «Післяплата» і натисніть кнопку «Підключити». У формі, що відкриється, введіть дані про підприємство або ФОП (ЄДРПОУ або РНОКПП (ІПН) вашого бізнесу), а потім натисніть кнопку «Продовжити».
Далі надішліть заявку на підключення послуги, менеджер опрацює її та зв’яжеться з вами найближчим часом. Тут варто вказати ПІБ, номер телефону, email, назву компанії, РНОКПП (ІПН) або ЄДРПОУ. Після надсилання заявки, замість кнопки «Підключити» з’явиться напис, що заявка опрацьовується.
Процес підключення може тривати до трьох днів. Наприкінці місяця ви отримуватимете рахунок із завершеними розсилками, які необхідно сплатити до 20 числа наступного місяця. Вартість повідомлень залежить від кількості надісланих SMS.
-
Передплата.
Ознайомтеся з договором оферти. Виберіть «Передплата». У формі, що відкриється, введіть дані для підключення послуги ЄДРПОУ або РНОКПП (ІПН) та підпишіть документи. Підключення відбувається онлайн за допомогою електронного підпису. Це займає до 15 хвилин. Щоб створювати SMS-розсилки на власну базу клієнтів, поповніть рахунок.
Реклама та пошук клієнтів
Створюйте розсилки для наявних чи нових клієнтів
Самостійно налаштовуйте різні типи розсилок для наявних чи потенційних клієнтів. Повідомляйте про акції та пропозиції. Інформуйте про нові торгові точки та графік роботи.
СпробуватиСтворіть SMS-розсилку
Натисніть кнопку праворуч «+ Створити розсилку».
Виберіть канал комунікації «SMS» та послугу «Розсилка на власну базу». Потім кнопку «Продовжити».
Ця розсилка відбуватиметься в межах України на вашу наявну базу клієнтів від вашого власного імені відправника.
Продовжуємо налаштовувати розсилку:
- Вкажіть назву кампанії або залиште автоматичну.
- Додайте ім’я відправника (альфа-ім’я). Це підпис у рядку відправника повідомлення. Натисніть «Зареєструвати ім’я відправника» на сторінці створення розсилки. З’явиться вікно з вимогами. Ознайомтеся із ними перед тим, як вводити ім'я. Далі заповніть поля, які детальніше розкажуть про ваш напрямок діяльності. Це допоможе скоротити час на погодження і мінімізувати комунікацію з менеджерами. Потім натисніть «Зареєструвати». Ви можете відстежувати статус ваших імен відправників на сторінці «Імена відправників» або зі сповіщень. Опрацювання триває від 1 до 14 днів.
- Додайте аудиторію для розсилки. Для цього завантажте файл у форматах .xlsx, .csv або .txt. Документ має містити номери телефонів ваших клієнтів та інші параметри для індивідуальних пропозицій: імена, промокоди, розміри знижок та ін. Ці дані ви можете використати для створення параметризованих повідомлень. Детальні вимоги до файлу є в Довідці на платформі.
- Напишіть текст повідомлення. В SMS-повідомлення можна додати до 335 кириличних або до 765 латинських символів, емодзі, короткі посилання, параметри. Залиште контактні дані для клієнтів: номер телефону, посилання на сайт тощо.
- Заплануйте дату, час та швидкість надсилання.
Праворуч ви бачитимете, як розсилка виглядатиме на екрані телефону. Усе, налаштування готове.
Відстежуйте статистику
Залишається моніторити статистику розсилки: статус, фактична вартість, кількість надісланих і доставлених для SMS-каналу тощо. Оновлення відбуваються щогодини. Через 60 днів після завершення розсилка автоматично переноситься в архів.
Додайте коментар