ADWISOR: як створити першу розсилку
11 липня 2024

4 хв. читання

Гайд по ADWISOR: як налаштувати розсилки повідомлень, аби не наламати дров

Огляди рішень#ADWISOR#SMS#Viber#ЯкЦеПрацює?

Про що:

«SMS-маркетинг не працює», «повідомлення від компаній ніхто не читає» — іноді такі упередження можна почути від представників бізнесу. Втім, сперечатися зі статистикою — невдячна справа. Ви знали, що 90% клієнтів у світі бажають отримувати від компаній саме текстові повідомлення? 

Щоб прокачати процес комунікації з клієнтами через розсилку повідомлень, є дієвий інструмент — платформа ADWISOR. Розповідаємо детальніше, що це таке і з «чим її їдять».

Зміст

Що таке ADWISOR

Як налаштувати розсилку повідомлень на своїх клієнтів

Як створити розсилку на потенційних клієнтів

Як налаштувати розсилку на вибраних територіях

Як налаштувати автоматичні SMS у відповідь на дії ваших клієнтів

Що таке ADWISOR

ADWISOR — це бізнес-платформа, за допомогою якої ви можете налаштовувати розсилки SMS або Viber-повідомлень для наявних чи нових клієнтів. Сервіс допомагає зробити комунікацію більш персоналізованою, релевантною та ефективною. На платформі є кілька типів розсилок. І далі розповімо детальніше про кожну з них.

Як налаштувати розсилку повідомлень на своїх клієнтів

Якщо вам потрібно проінформувати власну базу клієнтів про, наприклад, знижки, новий асортимент або відкриття вашого нового закладу, вибирайте послугу Свій список клієнтів.

Гайд по ADWISOR: як налаштувати розсилки повідомлень, аби не наламати дров

Етапи налаштування:

  1. Натискаєте кнопку Створити розсилку

2. Вибираєте канал комунікації: SMS або Viber

3. Натискаєте на Свій список клієнтів і створюєте розсилку

Гайд по ADWISOR: як налаштувати розсилки повідомлень, аби не наламати дров

4. Вибираєте ваше ім’я відправника, щоб клієнти розуміли від якої компанії отримали повідомлення

5. Завантажуєте файл з номерами вашої бази клієнтів у форматі .xlsx, .csv чи .txt

6. Додаєте текст повідомлення

7. Обираєте дату та час розсилки

Відправляти такий тип повідомлень можна не тільки на клієнтів, а й на своїх працівників. Наведемо приклад. Одному з українських підприємств харчової промисловості необхідно було оперативно проінформувати своїх співробітників про алгоритм дій під час повітряної тривоги. Для цього фахівці підприємства самостійно налаштували SMS-розсилку на платформі ADWISOR, а саме — завантажили номери працівників, створили текст повідомлення з потрібною інформацією та запланували час розсилки. Так вдалося прокомунікувати з працівниками та розповісти план дій.

Реклама та пошук клієнтів

Створюйте розсилки для наявних чи нових клієнтів

Самостійно налаштовуйте різні типи розсилок для наявних чи потенційних клієнтів. Повідомляйте про акції та пропозиції. Інформуйте про нові торгові точки та графік роботи.

Спробувати

Як створити розсилку на потенційних клієнтів

Тип розсилок Мої знижки допомагає знайти потенційну аудиторію, яку може зацікавити ваша пропозиція у повідомленні. Можливості майже 40 Big Data-фільтрів при налаштуванні аудиторії дають змогу сегментувати її за віком, статтю, геолокацією та іншими параметрами. Так, ви можете знайти потрібну вам аудиторію серед абонентів Київстар, які дали дозвіл на отримання рекламних повідомлень від партнерів. Іншими словами, вони бажають дізнаватися про новинки компаній.

Гайд по ADWISOR: як налаштувати розсилки повідомлень, аби не наламати дров

Етапи налаштування:

1. Натискаєте кнопку Створити розсилку

2. Вибираєте канал комунікації, як-от SMS

3. Натискаєте на Мої знижки та створюєте розсилку

4. Вибираєте ваше ім’я відправника Мої знижки або замовляєте своє

5. Вибираєте аудиторію. Що більше фільтрів ви застосовуєте, то меншою стає фінальна кількість одержувачів, проте вона найбільш цільова.

Гайд по ADWISOR: як налаштувати розсилки повідомлень, аби не наламати дров

Тут можна також на карті вибрати до 5 територій для розсилки та надсилати повідомлення тим, хто переважно перебував на цій локації у зазначений час протягом минулого місяця.

6. Додаєте текст повідомлення, який потім перевіряється нашим модератором

7. Встановлюєте бюджет

8. Обираєте дату та час розсилки

Цей тип розсилок вибрала й сучасна аграрна компанія, яка хотіла залучити нових клієнтів. Для цього вона відфільтрувала потенційну цільову аудиторію за областю, містом і районом. Таке використання Big Data-критеріїв дозволило точно визначити клієнтів, яких найімовірніше зацікавить пропозиція. Компанія залишилась задоволена комунікацією через ADWISOR.

Нагадуємо, Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, в тому числі й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

Як налаштувати розсилку на вибраних територіях

Розсилка за подіями — тип SMS-розсилок, який дозволяє привернути увагу аудиторії, яка потрапляє на певні території. Окрім вибору території на карті, можна налаштувати потрібну аудиторію за допомогою фільтрів. Наприклад, потенційна клієнтка отримуватиме повідомлення про знижки, коли буде проходити у визначеному радіусі від вашого магазину косметики.

Гайд по ADWISOR: як налаштувати розсилки повідомлень, аби не наламати дров

Етапи налаштування:

1. Натискаєте кнопку Створити розсилку

2. Вибираєте ім’я відправника Мої знижки або власне

3. Визначаєте територію

Гайд по ADWISOR: як налаштувати розсилки повідомлень, аби не наламати дров

4. Встановлюєте період розсилки

5. Додаєте вміст повідомлення та надсилаєте на модерацію

6. Очікуєте на клієнтів та статистику розсилки

Як налаштувати автоматичні SMS у відповідь на дії ваших клієнтів

Наступний тип розсилок називається Свій список клієнтів API. Це можуть бути автоматичні повідомлення про статус замовлення, дату доставки, запланований візит та інші. Щоб створити розсилку, підключіть API до свого сайту, додатку, ERP, CRM та будь-якої іншої системи автоматизації. На платформі є форма для заповнення даних. Для цього натисніть кнопку Дізнатися більше або Підключити послугу.

Зацікавило рішення? Замовляйте консультацію на сайті або скористайтеся тестовим періодом та дізнавайтеся більше в Довідці на платформі.

Огляди рішень#ADWISOR#SMS#Viber#ЯкЦеПрацює?

Зміст

Що таке ADWISOR

Як налаштувати розсилку повідомлень на своїх клієнтів

Як створити розсилку на потенційних клієнтів

Як налаштувати розсилку на вибраних територіях

Як налаштувати автоматичні SMS у відповідь на дії ваших клієнтів

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#BigData#Look-alike#SMS#ВіртуальнаATC#0-800#БігДата#ADWISOR#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки#ПортретКлієнта#Star.Docs#ЕДО#ЕлектроннийДокументообіг#СмсРозсилка#Дослідження
#ADWISOR#ТаргетованіРозсилки#SMS#СмсРозсилка#Viber
#ADWISOR#СмсРозсилка#BigData#БігДата#SMS#Сегментація
#ADWISOR#SMS#СмсРозсилка
#Рішення#Бізнес
#ADWISOR#ТаргетованіРозсилки#SMS
#BigData#Клієнт#Технології#БігДата#ПортретКлієнта#Look-alike#Аналіз#ADWISOR#ТаргетованіРозсилки#Київстар#СмсРозсилка#SMS
Як залучити клієнтів у фітнес-клуб15 квітня 2020

4 хв. читання

Як залучити клієнтів у фітнес-клуб

#BigData#Клієнт#Бізнес#БігДата#Heatmap#Геоаналітика#Теплокарта#Look-alike#ПортретКлієнта#ТаргетованіРозсилки#Сегментація