Про що:
«SMS-маркетинг не працює», «повідомлення від компаній ніхто не читає» — іноді такі упередження можна почути від представників бізнесу. Втім, сперечатися зі статистикою — невдячна справа. Ви знали, що 90% клієнтів у світі бажають отримувати від компаній саме текстові повідомлення?
Щоб прокачати процес комунікації з клієнтами через розсилку повідомлень, є дієвий інструмент — платформа ADWISOR. Розповідаємо детальніше, що це таке і з «чим її їдять».
Зміст
Що таке ADWISOR
Як налаштувати розсилку повідомлень на своїх клієнтів
Як створити розсилку на потенційних клієнтів
Як налаштувати розсилку на вибраних територіях
Як налаштувати автоматичні SMS у відповідь на дії ваших клієнтів
Коментар від Nataliia
Підкажіть, де подивитися вимоги до "файлу зі своїми клієнтами"?
Що таке ADWISOR
ADWISOR — це бізнес-платформа, за допомогою якої ви можете налаштовувати розсилки SMS або Viber-повідомлень для наявних чи нових клієнтів. Сервіс допомагає зробити комунікацію більш персоналізованою, релевантною та ефективною. На платформі є кілька типів розсилок. І далі розповімо детальніше про кожну з них.
Як налаштувати розсилку повідомлень на своїх клієнтів
Якщо вам потрібно проінформувати власну базу клієнтів про, наприклад, знижки, новий асортимент або відкриття вашого нового закладу, вибирайте послугу Свій список клієнтів.
Етапи налаштування:
- Натискаєте кнопку Створити розсилку
2. Вибираєте канал комунікації: SMS або Viber
3. Натискаєте на Свій список клієнтів і створюєте розсилку
4. Вибираєте ваше ім’я відправника, щоб клієнти розуміли від якої компанії отримали повідомлення
5. Завантажуєте файл з номерами вашої бази клієнтів у форматі .xlsx, .csv чи .txt
6. Додаєте текст повідомлення
7. Обираєте дату та час розсилки
Відправляти такий тип повідомлень можна не тільки на клієнтів, а й на своїх працівників. Наведемо приклад. Одному з українських підприємств харчової промисловості необхідно було оперативно проінформувати своїх співробітників про алгоритм дій під час повітряної тривоги. Для цього фахівці підприємства самостійно налаштували SMS-розсилку на платформі ADWISOR, а саме — завантажили номери працівників, створили текст повідомлення з потрібною інформацією та запланували час розсилки. Так вдалося прокомунікувати з працівниками та розповісти план дій.
Реклама та пошук клієнтів
Створюйте розсилки для наявних чи нових клієнтів
Самостійно налаштовуйте різні типи розсилок для наявних чи потенційних клієнтів. Повідомляйте про акції та пропозиції. Інформуйте про нові торгові точки та графік роботи.
СпробуватиЯк створити розсилку на потенційних клієнтів
Тип розсилок Мої знижки допомагає знайти потенційну аудиторію, яку може зацікавити ваша пропозиція у повідомленні. Можливості майже 40 Big Data-фільтрів при налаштуванні аудиторії дають змогу сегментувати її за віком, статтю, геолокацією та іншими параметрами. Так, ви можете знайти потрібну вам аудиторію серед абонентів Київстар, які дали дозвіл на отримання рекламних повідомлень від партнерів. Іншими словами, вони бажають дізнаватися про новинки компаній.
Етапи налаштування:
1. Натискаєте кнопку Створити розсилку
2. Вибираєте канал комунікації, як-от SMS
3. Натискаєте на Мої знижки та створюєте розсилку
4. Вибираєте ваше ім’я відправника Мої знижки або замовляєте своє
5. Вибираєте аудиторію. Що більше фільтрів ви застосовуєте, то меншою стає фінальна кількість одержувачів, проте вона найбільш цільова.
Тут можна також на карті вибрати до 5 територій для розсилки та надсилати повідомлення тим, хто переважно перебував на цій локації у зазначений час протягом минулого місяця.
6. Додаєте текст повідомлення, який потім перевіряється нашим модератором
7. Встановлюєте бюджет
8. Обираєте дату та час розсилки
Цей тип розсилок вибрала й сучасна аграрна компанія, яка хотіла залучити нових клієнтів. Для цього вона відфільтрувала потенційну цільову аудиторію за областю, містом і районом. Таке використання Big Data-критеріїв дозволило точно визначити клієнтів, яких найімовірніше зацікавить пропозиція. Компанія залишилась задоволена комунікацією через ADWISOR.
Нагадуємо, Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, в тому числі й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.
Як налаштувати розсилку на вибраних територіях
Розсилка за подіями — тип SMS-розсилок, який дозволяє привернути увагу аудиторії, яка потрапляє на певні території. Окрім вибору території на карті, можна налаштувати потрібну аудиторію за допомогою фільтрів. Наприклад, потенційна клієнтка отримуватиме повідомлення про знижки, коли буде проходити у визначеному радіусі від вашого магазину косметики.
Етапи налаштування:
1. Натискаєте кнопку Створити розсилку
2. Вибираєте ім’я відправника Мої знижки або власне
3. Визначаєте територію
4. Встановлюєте період розсилки
5. Додаєте вміст повідомлення та надсилаєте на модерацію
6. Очікуєте на клієнтів та статистику розсилки
Як налаштувати автоматичні SMS у відповідь на дії ваших клієнтів
Наступний тип розсилок називається Свій список клієнтів API. Це можуть бути автоматичні повідомлення про статус замовлення, дату доставки, запланований візит та інші. Щоб створити розсилку, підключіть API до свого сайту, додатку, ERP, CRM та будь-якої іншої системи автоматизації. На платформі є форма для заповнення даних. Для цього натисніть кнопку Дізнатися більше або Підключити послугу.
Зацікавило рішення? Замовляйте консультацію на сайті або скористайтеся тестовим періодом та дізнавайтеся більше в Довідці на платформі.
Додайте коментар
Nataliia
9 травня 2024
Підкажіть, де подивитися вимоги до "файлу зі своїми клієнтами"?