Як знайти нових клієнтів у салон краси та збільшити продажі?

Як знайти нових клієнтів у салон краси та збільшити продажі?

Огляди рішень#СмсРозсилка#ADWISOR#SMS#Viber

Про що:

Власники салонів краси відзначають, що навіть під час війни їхні послуги актуальні як для цивільних людей, так і для військових. Наприклад, чоловіки-захисники у відрядженні приходять на стрижку волосся, а жінки — на патріотичний манікюр. Тож, галузь не зупиняє свою роботу. Як залучити ще більше нових клієнтів у салон краси? Які є інструменти, щоб ефективно його рекламувати? Розповідаємо у статті.

Зміст

Інструменти для залучення клієнтів офлайн

Інструменти для залучення клієнтів онлайн

SMS-розсилки та Viber-розсилки

Досвід українських салонів краси

Існує багато каналів для залучення клієнтів до салонів краси. Їх можна використовувати одночасно або протестувати кожен окремо і визначити більш ефективні.

Інструменти для залучення клієнтів офлайн

Для деяких закладів індустрії краси офлайн-канали можуть бути ефективним способом залучення аудиторії. Мова про наступні інструменти:

  • зовнішня реклама: білборди, сітілайти, реклама у метро, міському транспорті тощо;
  • рекламні листівки або флаєри;
  • сарафанне радіо;
  • партнерська реклама в сусідніх закладах.

Зовнішня реклама: білборди, сітілайти, реклама у метро, міському транспорті тощо

Щоб звернути увагу потенційних клієнтів до вашого б’юті-закладу, можна використовувати зовнішню рекламу. Розміщувати білборди та сітілайти ефективніше в місцях високої прохідності цільової аудиторії. Наприклад, у метро або громадському транспорті. Реклама має бути інформативною. Важливо коротко розповісти клієнту про послуги, які він може отримати, та про ваші конкурентні переваги, тобто чому клієнт повинен обрати саме ваш заклад. Також треба зазначити контакти салону: телефон, адресу.

Рекламні листівки або флаєри

Традиційні рекламні інформаційні листівки, розроблені без врахування потреб клієнта, зазвичай опиняються у смітнику ще до того, як з ними ознайомиться потенційна аудиторія. Проте флаєри з послугами салону краси можна зробити корисними. Наприклад, на листівці можна написати про знижку, додати промокод або розказати про подарунок до замовленої процедури в салоні краси, якщо ви покажете флаєр, коли завітаєте до закладу.

Сарафанне радіо

Потенційна аудиторія на психологічному рівні більше довірятиме рекомендаціям, які отримує від знайомих чи друзів. Тому варто стежити, що про вас говорять клієнти, які в них настрої, та кожного разу підвищувати лояльність якісними послугами. Саме ваші задоволені відвідувачі стануть найкращою рекламою, адже вони рекомендуватимуть салон знайомим з власного досвіду. Натомість якщо ви чуєте негативні відгуки, беріть їх в роботу. Вони допомагають краще зрозуміти, як треба покращити сервіс.

Партнерська реклама в сусідніх закладах

Щоб пропіарити свій салон краси, розповсюджуйте рекламні банери, листівки або візитки у закладах по сусідству. Щоб цей тип реклами працював ефективніше, треба враховувати напрямок діяльності партнерів. Він має бути суміжним та не повинен створювати конкуренцію. Так, наприклад, рекламу салону краси можна розміщувати у місцевому дитячому розважальному центрі, розраховуючи, що її побачать батьки маленьких відвідувачів.

Інструменти для залучення клієнтів онлайн

Серед онлайн-каналів для залучення клієнтів до салонів краси є наступні:

  • сайт компанії;
  • мобільний додаток;
  • диджитал реклама;
  • профіль компанії в соціальних мережах.

Сайт компанії

Розробивши власний сайт салону краси, можна одразу збільшити довіру клієнтів до вашого закладу. На сайті ви можете розмістити всю детальну інформацію щодо адреси, графіка роботи, цін на послуги, фото, відео робіт ваших майстрів, ділитися корисними рекомендаціями, відгуками. Також сайт — це гарний інструмент для того, щоб знаходити потенційних відвідувачів через SEO-просування, контекстну, банерну рекламу. Ресурс може містити онлайн-форму для запису на б’юті-процедури, що збільшить кількість замовлень.

Мобільний додаток

Мобільний додаток — це зручний спосіб для клієнтів насамперед самостійно записатися на процедуру, ознайомитися з прайс-листом та переліком послуг. А для салонів краси застосунок є каналом для того, щоб приймати заявки від відвідувачів, комунікувати з ними, сповіщати про ціни та нагадувати про запланований візит. Мобільний додаток допомагає утримувати залучених клієнтів та збільшувати прибутковість салону.

Диджитал-реклама

Це платне просування в інтернеті: контекстна реклама в Google та таргетована реклама у соціальних мережах (Facebook, Instagram). Вибір залежить від цілей компанії. Так, наприклад, реклама в Google призначена для аудиторії, яка безпосередньо зацікавлена у б’юті-послугах. А, наприклад, реклама у Facebook може підвищити впізнаваність вашого салону серед нової аудиторії, заохотивши потенційних клієнтів відвідати ваш сайт або взяти участь в акціях на ваші послуги. Реклама у Google може бути пошукова або ж налаштована на конкретну аудиторію, яка найімовірніше буде зацікавлена у ваших послугах. Наприклад, жінки 18-45, які цікавляться красою, б’юті-послугами тощо.

Профіль компанії в соціальних мережах

Це сучасний та популярний метод залучення клієнтів до салону краси разом із сайтом або замість нього. Акаунт компанії в соціальних мережах допомагає формувати позитивний імідж компанії, підтримувати лояльність клієнтів завдяки фото та відеоконтенту. Також через сторінку можна інформувати про будь-які новини компанії та публікувати корисні поради. В особистих повідомленнях — консультувати потенційних відвідувачів, а у коментарях під публікаціями — відповідати на питання та спілкуватися. Є можливість застосувати SMM-просування, налаштувати таргетовану рекламу або додатково популяризувати салон краси через місцевих блогерів.

Усі ці канали ефективні, але потребують часу на їхню реалізацію. Тобто, якщо ви вирішили рекламувати салон шляхом флаєрів, то треба розробити їхній дизайн, замовити для друку та знайти промоутера. Щоб створити сайт або навіть сторінку в соцмережах з якісним наповненням, теж потрібен час. Водночас існує ще один маркетинговий канал, який допомагає швидко залучити клієнтів з мінімумом підготовки — це SMS або Viber-розсилки.

SMS-розсилки та Viber-розсилки

Для налаштування SMS або Viber-розсилки необхідно:

  1. Визначити, що саме треба повідомити вашим клієнтам? Можливо ви знову відкрили салон після довготривалого припинення діяльності, змінили графік роботи або додали нові послуги.
  2. Оформити цю інформацію у лаконічний короткий текст.
  3. Обрати сервіс для розсилки повідомлень.
  4. Визначити аудиторію, якій ви відправите СМС або Вайбер-повідомлення.

Для швидкого налаштування проморозсилки існують автоматизовані системи. Завдяки їм можна самостійно організувати SMS- або Viber-кампанію, не замовляючи послуги маркетингових агентств. Наприклад, платформа для розсилки повідомлень ADWISOR від Київстар, дозволяє сповіщати про новини компанії як наявну базу клієнтів салону краси, так і знайти потенційних клієнтів за певними параметрами.

Рекламні інструменти

Рекламні інструменти

Платформа ADWISOR для SMS-розсилок

Знаходьте нових клієнтів, застосовуючи понад 40 Big Data-фільтрів (вік, стать, тип та ОС гаджета, інтереси тощо) та налаштовуйте SMS-комунікацію з потенційною аудиторією.

Спробувати

Якщо у вас є своя база клієнтів із номерами телефонів, треба завантажити на платформу файл з номерами у форматі Excel, CSV чи TXT. А якщо такої інформації немає, обирайте потенційну аудиторію за допомогою Big Data-фільтрів (усього приблизно 40 параметрів: вік, стать, наявність дітей, наявність тварин, тип гаджета, вподобання тощо). До того ж є можливість розсилки на певну територію (радіус від 500 метрів до масштабів району або області). Усе залежить від того, де розташований ваш салон краси.

На свою базу клієнтів можна надіслати і SMS, і Viber-повідомлення. На сформовану базу за допомогою Біг Дата-фільтрів — тільки SMS. Після того, як ви визначили канал відправки повідомлення, створили текст, обрали цільову аудиторію, треба запланувати дату та час, коли його надіслати, та розпочати власну промокампанію. Згодом ви отримаєте статистичний звіт для аналізу.

Нагадуємо, Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних», не передає і не продає персональні дані абонентів третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням великих даних будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

Також для налаштування автоматизованих розсилок на вашу базу клієнтів (наприклад, відправка нагадувань про запланований візит) можна використовувати послугу «API-розсилка повідомлень». Для цього треба підтвердження від Київстар про отримання альфа-імені. Потім додайте API у CRM салону краси та налаштуйте тригерні події з текстами повідомлень. Цей інструмент допомагає зміцнити лояльність клієнтів шляхом піклування про них, адже так вони не пропустять візит до майстрів вашого салону.

Досвід українських салонів краси

Досвід українського бізнесу з б’юті-послуг доводить, що попри складність воєнних часів, все ж таки можна знайти можливість працювати далі. Так, наприклад, салону краси BalBao з Івано-Франківська у перші тижні повномасштабного вторгнення рф до України було дуже важко. Деякі працівники салону евакуювалися в безпечні країни, інші не могли працювати через особисті проблеми, пов’язані з війною.

Співвласниці салону разом зі своїм чоловіком доводилось підтримувати діяльність BalBao лише удвох. До того ж на той період вони втратили понад 50% клієнтів, зокрема клієнтів-чоловіків, адже багато із них пішли на фронт. Нині власники салону знайшли нових співробітників та поповнили клієнтську базу новою аудиторією. Найчастіше клієнти знаходять їх за відгуками або через інтернет-канали.

Силою духу надихає й інший приклад підприємництва. Власниця студії краси SET в місті Ірпінь, що поблизу Києва, після 24 лютого 2022 року змушена була покинути свій бізнес на 2,5 місяці. Після звільнення міста від окупантів вона побачила, що якимось дивом SET не постраждав. У той самий час їй почали писати клієнти, які цікавилися відкриттям улюбленого салону краси. Так стало зрозуміло, що б’юті-бізнес живе попри війну і треба задовольняти попит клієнтів. Тож уже за кілька тижнів студія відчинила свої двері.

Для відновлення клієнтської бази власниця додатково самостійно нагадала усім своїм клієнтам про відкриття студії. Так сформувався запис на 3 тижні вперед. Справи у SET йдуть добре, адже зараз вже відкрито другий салон краси. Робота дозволяє компанії не тільки задовольняти потреби клієнтів, а й ще надавати робочі місця переселенцям та з отриманого заробітку донатити на ЗСУ.

Який би канал для залучення клієнтів до салону краси ви не обрали, найголовніше — це клієнтоорієнтований сервіс. Оскільки аудиторію важливо не тільки залучити, а й втримати.

Огляди рішень#СмсРозсилка#ADWISOR#SMS#Viber

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#BigData#ІдеїДляБізнесу#Геоаналітика#БігДата#ПортретКлієнта#Look-alike#ТригерніРозсилки#ТаргетованіРозсилки
#ADWISOR#BigData#SMS#СмсРозсилка
#ADWISOR#BigData#СмсРозсилка#ТригерніРозсилки#ТаргетованіРозсилки
#ADWISOR#SMS#Viber#СмсРозсилка
#BigData#Сегментація#СмсРозсилка#БігДата#Клієнт#ПортретКлієнта#ADWISOR#Heatmap#Теплокарта#Геоаналітика#Look-alike
#ADWISOR
#ADWISOR#BigData#СмсРозсилка#ТаргетованіРозсилки
#BigData#Клієнт#Рішення

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку