Як залучити клієнтів до салону краси?

12 серпня 2021

3 хв.

Як залучити клієнтів до салону краси?

Про що:

Послуги перукаря або майстра нігтьового сервісу сьогодні дуже популярні, і в досвідчених майстрів зазвичай графік розписаний на місяць вперед. Але як справи у фахівців інших напрямків, наприклад, майстрів перманентного макіяжу? Як залучити клієнтів до салону краси на татуаж, особливо майстру-новачку? У такому разі допоможуть сучасні технології — Big Data від Київстар.

Зміст

З чого почати: портрет клієнта

Як залучити клієнтів за допомогою таргетованої розсилки

З чого почати: портрет клієнта

Часто клієнтки знаходять «своїх» майстрів через соцмережі, рекламу в місцях скупчення цільової аудиторії (ЦА), знижки та акції «приведи подругу». Один з найбажаніших для майстрів способів реклами — «сарафанне радіо»: люди охоче йдуть за рекомендацією знайомих, крім того, цей спосіб не вимагає вкладень. Але майстрів багато і конкуренція висока, тому потенційні відвідувачки можуть легко не звернути увагу на одну пропозицію серед багатьох. Важливо привернути увагу клієнтки, зацікавити та викликати бажання познайомитися ближче, подивитися роботи. Реклама має бути цільовою, і в цьому допоможе портрет клієнта.

Портрет клієнта — інструмент, який з потужностями технології Великих даних допомагає вивчити свою аудиторію. Одні дівчата багато часу приділяють зовнішності та хочуть спробувати нове, інші навпаки — не люблять довго робити макіяж, тому записуються на брови. З інструментами Big Data від Київстар ви отримаєте портрет цільової аудиторії за віком, захопленнями та іншими характеристиками.

Тож, знаючи особливості, потреби та бажання своїх потенційних відвідувачок, можна:

  • вести сторінки в соцмережах, залучаючи нових клієнтів за допомогою цікавого контенту, конкурсів, реклами у відповідних блогерів;
  • грамотно наповнити сайт, перетворивши його в інструмент комунікації: портфоліо, форма зворотного зв’язку, можливість залишити заявку на прийом, інформація про освіту і дипломи;
  • налаштувати таргетовану розсилку, пропонуючи відвідувачкам послуги та акції, в яких вони будуть зацікавлені.

Як залучити клієнтів за допомогою таргетованої розсилки

Інструментами Big Data давно користуються великі концерни та холдинги, але у Київстар є недорогі й ефективні інструменти для середнього та малого бізнесу. Так, власник салону або безпосередньо майстер татуажу може самостійно збільшити кількість клієнтів за допомогою таргетованої розсилки. Це ефективний спосіб розповісти про себе зацікавленим людям і підвищити лояльність аудиторії.

Щоб здійснити таргетовану розсилку без залучення дорогих профільних фахівців, скористайтеся автоматизованою платформою ADWISOR від Київстар. Сервіс має багато переваг:

  • Спеціальні фільтри Big Data, які дозволяють вибрати зі списку адресатів розсилки саме тих, кого ваша пропозиція зацікавить. Ви зазначаєте необхідні характеристики (стать, вік, інтереси, локація тощо), а система підбирає потенційних клієнтів і автоматично розсилає їм повідомлення.
  • Можна проводити розсилку потенційним клієнтам в певних локаціях, наприклад, в межах трьох кілометрів від салону.
  • Можливість зробити рекламну розсилку за своєю базою, щоб нагадати про себе, надати постійним клієнтам знижку, персональний промокод або запропонувати бонуси за запрошену подругу.
  • Легкість під’єднання платформи, інтуїтивно зрозумілий вебпортал для створення розсилки, повний контроль бюджету та часу проведення.

Вартість таргетованої розсилки в ADWISOR залежить від того, скільки повідомлень ви хочете надіслати та які фільтри вибрали («Загальні», «Подорожі та захоплення», «Стиль життя»). Доступ безпосередньо до платформи надається без додаткової оплати.

Водночас Київстар дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає, не продає персональні дані абонентів третім особам.

Якщо ви, дізнавшись, як залучити клієнтів на татуаж або інші послуги, матимете бажання розширити бізнес і відкрити новий салон, вам знадобляться інструменти геоаналітики та теплові карти. За допомогою них ви визначите вигідну локацію для салону, де живе або часто буває ваша цільова аудиторія, вивчите конкурентів, дізнаєтеся особливості району та ставки на оренду нерухомості й багато іншого.

Big Data та аналітика

Big Data та аналітика

Big Data-рішення для бізнесу

Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті