Про що:
Як залучити клієнтів на масаж? Тут важлива і кваліфікація співробітників, і розташування салону, і потрапляння в цілі клієнтів, і грамотно побудована комунікація з цільовою аудиторією. Якщо підібрати персонал може кваліфікований ейчар, то з іншими трьома пунктами допоможуть розібратися фахівці й інструменти Big Data від Київстар.
Зміст
Що враховувати, відкриваючи новий масажний салон
Нові клієнти: де і як знайти
Потрапляємо в ціль: таргетована розсилка
Що враховувати, відкриваючи новий масажний салон
- Скільки людей живуть, працюють або займаються спортом поблизу планованого об’єкта.
- Кількість жителів міста, які проходять або проїжджають цією територією протягом дня.
- Недоліки та переваги інфраструктури району.
- Наявність і успішність конкурентів у радіусі покриття планованого салону.
- Чи користуються масаж або схожі послуги популярністю в жителів цього району.
- Орендні ставки на нерухомість.
Звідки взяти таку інформацію? Повну картину допоможуть побачити великі дані, зібрані телеком-операторами. Нині у Київстар велика база абонентів – 26 млн, – а також досвід роботи з Big Data та цілий арсенал інструментів для аналізу. Зокрема Heatmap і геоаналітика, які дозволяють дізнатися вищеперелічене, а також:
- відповісти на питання, як знайти зацікавлених у ваших послугах людей і як залучити клієнтів на масаж на певній території;
- спрогнозувати прибуток і територіальне охоплення салону;
- розробити ефективну рекламу для залучення клієнтів з урахуванням місцевості й особливостей аудиторії.
При цьому Київстар суворо дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних». Конфіденційна інформація абонентів не передається третім особам, оскільки аналітичні моделі будуються на основі неперсоніфікованих і зашифрованих даних.
Big Data та аналітика
Big Data-рішення для бізнесу
Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.
Нові клієнти: де і як знайти
Крім геоданих, у пошуку потенційних відвідувачів допоможуть складання портрета клієнта і Look-alike аудиторія.
-
Портрет клієнта
Аналітичні сервіси Big Data дають можливість вивчити основні характеристики відвідувачів салону, визначити їх споживчі звички, важливі закономірності поведінки. Завдяки цим даним можна знайти схожу аудиторію, побудувати персоналізовану комунікацію, підвищити лояльність, а також розробити затребувані продукти та пропозиції.
-
Look-alike аудиторія
Ще один корисний інструмент для пошуку нових відвідувачів і розвитку бізнесу. Він дозволяє відшукати нових клієнтів, які схожі на поточну аудиторію за основними параметрами. Наприклад, це можуть бути користувачі конкретних соцмереж, люди з одним рівнем статків або схожими звичками. Ви можете самі експертно визначити характеристики потенційного покупця, а можете довірити цю задачу аналітикам Київстар. Вони вивчать дані про ваших споживачів і визначать критерії пошуку цільової аудиторії за допомогою алгоритмів машинного навчання.
Потрапляємо в ціль: таргетована розсилка
Щоб не «бити навмання» і не дратувати настирливою рекламою людей, яким не цікаві ваші послуги, скористайтеся перевіреним способом – таргетованою розсилкою повідомлень.
Сьогодні доступні як індивідуальні рішення, як залучити клієнтів на масаж, так і недорогі автоматизовані інструменти, доступні для масажистів з невеликими приватними кабінетами. У першому випадку вибором аудиторії для розсилки займаються аналітики Київстар. У другому – підприємець самостійно, використовуючи автоматизовану платформу ADWISOR. Інструмент дає можливість відправляти рекламу потенційним клієнтам. При цьому повідомлення отримають лише ті абоненти, які відповідають характеристикам цільової аудиторії та заздалегідь погодилися на отримання рекламної розсилки.
Додайте коментар