Бізнес-ідеї в Україні. Який малий бізнес найприбутковіший?
2 травня 2023 7 хвилин читання

Бізнес-ідеї в Україні. Який малий бізнес найприбутковіший?

Тренди та аналітика#BigData#ІдеїДляБізнесу#Геоаналітика#БігДата#ПортретКлієнта#Look-alike#ТригерніРозсилки#ТаргетованіРозсилки

Про що:

Коли підприємець шукає ідею для бізнесу, то безперечно одним з головних критеріїв буде прибутковість майбутньої власної справи. Вона залежить від багатьох факторів, таких як локація, наявність конкуренції, попит на ринку тощо. Зокрема, різні бізнес-моделі матимуть успіх у великих та малих містах. 

Тож, у цьому матеріалі ми розбираємося, як оцінити справу на прибутковість та ділимося ідеями для бізнесу в Україні.

Зміст

Від чого залежить прибутковість бізнесу?

5 бізнес-ідей для малого міста

5 бізнес-ідей для великого міста

Від чого залежить прибутковість бізнесу?

Щоб оцінити, чи матиме майбутній малий бізнес бажану прибутковість, варто звернути увагу на такі маркери на ринку:

  • Швидкість окупності інвестицій.

Для підприємців, які не мають великого стартового капіталу, важливо, наскільки швидко вони зможуть повернути вкладені кошти та почати заробляти. Для того, щоб оцінити бізнес-ідею на окупність, можна використати такий показник, як рентабельність інвестицій.

Return on Investment (ROI) або рентабельність інвестицій — це загальний фінансовий показник, який відображає суму прибутку від інвестиції стосовно початкової вартості вкладених коштів. Наприклад, сюди може входити вартість обладнання, купівлі або оренди приміщення, витрати на сировину тощо. 

Так, якщо початкова інвестиція становила 40 тисяч грн, а кінцева вартість — 50 тисяч грн, то прибуток становитиме 10 тисяч. Водночас рентабельність інвестицій буде: (10 000/ 40 000) х 100 = 25%.

  • Високий споживчий попит.

Будь-яка бізнес-ідея має починатися з питання — а чи потрібен цей продукт клієнтам? Компанія має закривати реальну потребу цільової аудиторії, адже інакше люди не купуватимуть її товар чи послуги. 

Щоб оцінити попит, треба провести дослідження ринку. У цьому допоможуть сучасні інструменти на основі аналізу великих даних. Скажімо, завдяки Київстар може допомогти сформувати портрет вашої потенційної цільової аудиторії та завдяки геоаналітиці покаже на карті, де найвигідніше розмістити, наприклад, нову кав’ярню або салон краси. Детальніше про це читайте у цьому матеріалі.

Дані та аналітика

Дані та аналітика

Big Data рішення для бізнесу

Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу - аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.

  • Низька собівартість входу в індустрію.

Починаючи власну справу, підприємцям важливо, щоб початкова інвестиція у справу була посильною для них. Це особливо вагомий чинник для малих бізнесів. Водночас в індустрій з низькою собівартістю входу є зворотна сторона — висока конкуренція. Тож, у такому разі брендам потрібно шукати спосіб, як вирізнитися серед інших. Наприклад, для цього можна використовувати емоційний або партизанський маркетинг

Альтернативою сферам, які потребують невеликого стартового капіталу, можуть бути напрямки з грантовою підтримкою від держави та Європейського Союзу. Так, уряд України виділяє кошти на розвиток сільського господарства, виробництва та запускає програми для підвищення кваліфікації. Більше про це ми писали у статті «40 млрд грн від Уряду для бізнесу. Як отримати грант?».

5 бізнес-ідей для малого міста

Прибутковість справи та галузі залежить також від розміру населеного пункту та попиту у населення. Так, у маленьких містах будуть актуальними наступні бізнес-ідеї:

  • Продуктовий магазин. Невелика крамниця зі свіжими продуктами — це завжди прибуткова справа для малих міст, адже вона може заповнити прогалину для споживачів, які не мають доступу до великих супермаркетів. Зокрема, якщо забезпечити хороший сервіс, якісний ремонт та різноманітність продукції, то магазин вже вирізнятиметься серед конкурентів. 
  • Піцерія. У невеликих містах часто бракує закладів, де можна провести час з друзями або родиною. Водночас у будь-якому куточку України знайдуться шанувальники іноземної кухні. Так, найбільшою популярністю користуються піцерії. Також українці охоче купують суші та грузинські страви, що також може стати ідеєю для закладу.
Бізнес-ідеї в Україні. Який малий бізнес найприбутковіший?
  • Салон краси. Безпрограшним варіантом для власної справи стане і салон краси, де надаватимуть послуги манікюру, педикюру, масажу тощо. Ця сфера не потребує для старту великого капіталу, адже майстер може розпочати роботу самостійно, пройшовши відповідні курси та купивши необхідне обладнання. Водночас можна винайняти приміщення для салону та здавати його в оренду майстрам.
  • Сфера послуг. Залежно від місцевого попиту, прибутковим може стати будь-яка ідея для бізнесу у сфері послуг. Наприклад, догляд за домашніми тваринами, прибирання та послуги майстрів по дому можуть стати популярність у невеликому місті.
  • Готель у концепції «Bed and breakfast». Якщо ваше місто приваблює туристів, то відкриття готелю типу «ліжко та сніданок» може принести вам хороший дохід. Придумайте ідею майбутнього простору, який би зацікавив людей, а також запропонуйте їм програму, щоб відвідувачі могли провести активний відпочинок та поверталися до вас знову за враженнями.

Також читайте про те, як обрати бізнес-модель, та про те, як перевірити свою бізнес-ідею на міцність.

5 бізнес-ідей для великого міста

Часто ідеї, які релевантні для відкриття справи у малому місті, можуть не бути актуальними для обласних центрів та столиці. Усе тому, що зазвичай такі ніші вже зайняті іншими підприємцями та великими мережами, тому мати успіх серед високої конкуренції може бути важче. Водночас особливістю великих міст є, безперечно, висока густота населення. А тому прибутковими можуть бути наступні напрямки: 

  • Здоров’я та фітнес. Зі зростанням обізнаності про здоров’я та фітнес, такі бізнеси, як тренажерні зали, студії йоги та послуги персонального тренінгу стають все більш популярними у великих містах. 
  • Організація подій. У містах з великим населенням зазвичай постійно проводяться різноманітні заходи, такі як весілля, дні народження та корпоративи. Тому започаткування бізнесу з організації заходів може бути дуже прибутковим.
  • Допомога для дому. Попит на різноманітні домашні послуги продовжує зростати. Мова не лише про сервіси з прибирання, але й про сервіс нянь, приготування їжі та догляд за старшими людьми. Останнє особливо пасуватиме тим, хто має досвід у сфері охорони здоров’я.
  • Електронна комерція. Інтернет-торгівля є сьогодні популярнішою, ніж будь-коли раніше. Українці різного віку активно користуються інтернетом та смартфонами, а водночас на ринку з’явилося багато онлайн-маркетплейсів, де підприємці можуть розмістити свою продукцію для продажу. Водночас поштові служби дозволяють швидко доставляти товари у будь-яку точку України. Детальніше про цю тему — у матеріалі «Як відкрити інтернет-магазин?».
  • Їжа на колесах. Пересувні фудтраки — популярна і прибуткова ідея для малого бізнесу, особливо в міських районах з великим пішохідним трафіком. Також фургони з вуличною їжею можна ставити на різноманітних фестивалях та на святах, що також збільшує дохідність справи у високий сезон.

Але якою б не була бізнес-ідея, підвищити прибутковість власної справи можуть правильно підібрані маркетингові інструменти. Наприклад, одними з найбільш ефективних рішень є тригерні та таргетовані SMS-розсилки. На відміну від традиційних методів реклами, SMS-кампанії дозволяють брендам орієнтуватися на конкретну аудиторію за допомогою персоналізованих повідомлень, що підвищує коефіцієнт конверсії. Більше про це читайте у статті «SMS-маркетинг для бізнесу. Повна інструкція для початківців».

Тренди та аналітика#BigData#ІдеїДляБізнесу#Геоаналітика#БігДата#ПортретКлієнта#Look-alike#ТригерніРозсилки#ТаргетованіРозсилки

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#Тренд#Київстар#Бізнес
#ІдеїДляБізнесу#BigData#Microsoft365#Офіс365#БігДата#Тарифи#СмсРозсилка#SMS#ТаргетованіРозсилки#ІнтернетДляБізнесу
#ADWISOR#BigData#Маркетинг
#Бізнес#Рішення#ВійнавУкраїні#Stoprussia#FTTB#ТаргетованіРозсилки#ПортретКлієнта
#Stoprussia#ВійнавУкраїні#Бізнес#Рішення
#СмсРозсилка#ADWISOR#SMS#Viber
#BigData#Stoprussia#ВійнавУкраїні#Рішення
#ADWISOR#BigData

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку