Головна / Новини / Бізнес рішення / Що таке тригерні розсилки та в чому їхня користь для інтернет-бізнесу?

Що таке тригерні розсилки та в чому їхня користь для інтернет-бізнесу?

Що таке тригерні розсилки та в чому їхня користь для інтернет-бізнесу?, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів. Ми маємо велику експертизу в сфері великих даних, хмарних рішень, інтернету речей та М2М. Cеред інструментів, які пропонуємо: рішення для працівників, аналітики, комунікації з клієнтами, побудови надійної ІТ-інфраструктури, безпеки, ІоТ рішення для бізнесу та держави. Своїми знаннями […]
13 Січня 2022
Бізнес рішення

Ще недавно практично всі власники інтернет-магазинів намагалися залучити на свій сайт якнайбільше трафіку. Сьогодні ситуація змінилася: зараз бізнес цікавить не лише кількість, але й якість. Стало зрозуміло, що для збільшення середнього чека необхідно продавати більше товарів та послуг одному клієнту.

Щоб розвивати свій інтернет-бізнес у цьому напрямку, потрібні тригерні розсилки, які сприяють лояльності клієнта. Погодьтеся, отримати SMS-повідомлення з привітанням із днем народження та знижкою на майбутню покупку або сповіщення про прибуття замовлення до міста одержувача набагато приємніше, ніж звичайну рекламу.

 

Що таке тригерна ​​розсилка?

Тригерною розсилкою називають серію СМС-повідомлень або одне SMS-повідомлення, які надсилаються у відповідь на певну дію або бездіяльність клієнта. Тригер (умова чи подія) налаштовується на групу клієнтів, об’єднаних загальною ознакою (вік, стать, хобі, геолокація).

Що таке тригер? Тригером називають певну умову або подію, які використовуються як привід для маркетингової активності. Наприклад, якщо клієнт поклав в онлайн-кошик товар, але не купив його. Цей тригер можна назвати класичним, його інтернет-магазини часто використовують, щоб повернути покупця на сайт. У цьому випадку можна надіслати повідомлення з добіркою подібних товарів зі знижками або промокод на придбання кинутого в кошику товару за нижчою ціною.

Ще один популярний тригер — коли клієнт одержав від вашої компанії карту лояльності, але не активував її. Тут уже надсилається повідомлення-нагадування про те, що без активації карти знижки на товари не діятимуть.

Як можна побачити, тригери в прикладах відповідають алгоритму «якщо — то». Саме він чудово описує всю суть тригерних розсилок.

Які бувають види тригерних розсилок?

Умовно всі типи таких повідомлень можна розділити на декілька великих груп.

Інформаційні розсилки

Найпростіші в реалізації і тому найпопулярніші SMS. Їхня головна мета — не продати продукцію або повернути клієнта на сайт, а підвищити його лояльність до бренду, сформувати довіру, щоб у майбутньому продавати більше товарів.

Найпоширеніші приклади інформаційних розсилок:

  • вітальні — надсилаються після того, як користувач стає клієнтом (купує товар, залишаючи на сайті свій телефонний номер), вони допомагають налагодити спілкування (подякувати за реєстрацію), розповісти про бренд (описати найпопулярніші товари чи послуги), вказати логін та пароль від особистого кабінету;
  • подяки — надсилаються після оформлення замовлення, допомагають підвищити лояльність клієнта, оскільки демонструють його цінність для інтернет-магазину, також дозволяють продати інші схожі товари;
  • зі знижкою — акція на конкретну продукцію для одного користувача або інформація про розпродаж за промокодом, сюди ж можна уналежнити повідомлення з інформацією про швидке закінчення акції.

Також в останню категорію включено нагадування про необхідність придбати конкретну продукцію. Наприклад, інтернет-магазин товарів для домашніх тварин може розсилати навесні повідомлення клієнтам про те, що потрібно запастися засобами проти бліх і кліщів.

Що таке тригерні розсилки та в чому їхня користь для інтернет-бізнесу?, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №2

Активаційні SMS

За допомогою розсилки повідомлень можна максимально залучити користувача та перетворити його на постійного покупця. Тут тригером є зацікавленість у конкретному товарі. Наприклад, людина кілька разів переглянула телевізори в каталозі або підписалася на ваші новини. Активаційні СМС створюються з мінімальним використанням реклами, тому в них варто описати особливості продукту без прямих закликів його придбати.

Прикладів такої розсилки може бути кілька. Але найпоширеніший — коли користувач переглянув товар, можливо, навіть додав його в закладки, але не купив. У людини поки що не сформувалася потреба в покупці. Щоб м’яко направити клієнта на потрібний вам шлях, можна розсилати корисний контент: про переваги товару, де його використовують, які функції.

Для утримання та повернення клієнтів

Їхня головна мета — знову залучити неактивних користувачів, утримати клієнтів у магазині. Тут тригером виступатиме бездіяльність людини: давно не відкриває електронних листів (можливо, у неї змінилася пошта), не робить покупки на сайті.

Також у цьому випадку можна використовувати тригер за місцезнаходженням людини. Коли клієнт, який давно не купував у вашому магазині, знаходиться недалеко від торговельної точки, спрацьовує тригер і йому приходить СМС-повідомлення. Часто до повідомлень додають невеликий бонус у вигляді знижки або унікальної пропозиції, які зацікавлять покупця.

Основними прикладами цих розсилок можна назвати такі:

  • реактивація клієнта — навіть найлояльніші покупці з часом можуть рідше користуватися інтернет-магазином і менше цікавитися вашою продукцією, можна запропонувати їм приємний бонус (приклад: знижка на покупку) за повернення;
  • для продажу сезонних товарів — якщо влітку клієнт купив у вас шорти чи сукню, а потім перестав замовляти речі, розкажіть йому про оновлену зимову колекцію.

Також сюди можна уналежнити кинуті кошики. В цьому випадку вам потрібно стимулювати клієнта закінчити розпочате. Наприклад, розкажіть, що цього товару мало на складі, або запропонуйте подарунок до покупки.

Для кращого розуміння, як працюють розсилки для утримання та повернення клієнта, можна уявити такий сценарій:

  • покупець кинув замовлення в кошику, не сплативши його;
  • ви надсилаєте СМС-повідомлення з опитуванням, чому він це зробив;
  • наприклад, покупець відповідає, що виявив такий самий товар дешевше;
  • далі користувач отримує повідомлення з промокодом, який надає знижку;
  • якщо через 72 години покупець не скористався вашою пропозицією, необхідно надіслати SMS із нагадуванням про знижку;
  • якщо через 72 години клієнт так і не зробив замовлення, можна уточнити в нього, чому саме так сталося.

Як правило, при отриманні додаткової знижки покупці повертаються до кинутого кошика й купують.

Що таке тригерні розсилки та в чому їхня користь для інтернет-бізнесу?, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №3

Місцезнаходження — це тригер

Такі тригерні розсилки допомагають перетворити потенційного покупця на реального клієнта, а також мотивувати вже дійсних покупців знову придбати товари або послуги вашої компанії. В цьому випадку SMS-розсилка налаштовується залежно від місцезнаходження людини, яка отримала повідомлення. Наприклад, потенційний покупець знаходиться поруч із вашою торговельною точкою та зацікавлений у покупці. Такі розсилки можуть провести експерти Kyivstar, ґрунтуючись на тому, в якій локації може бути ваш потенційний клієнт.

Також можна ще детальніше підбирати аудиторію, наприклад, до місцезнаходження додавати інші критерії й будувати цілі сегменти потенційних клієнтів, тим самим роблячи більш персоналізовану комунікацію і пропонуючи найрелевантніший товар.

Для швидкого та простого створення сегментів рекомендується застосовувати рішення Big Data від Київстар. На основі 40 різних критеріїв (стать, вік, інтереси, геолокація тощо) формується вибірка, а потім на ці телефонні номери проводиться розсилка СМС-повідомлень.

Усі сервіси та послуги на основі Big Data створені мобільним оператором. У роботі з даними компанія дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних». Персональні дані абонентів, у тому числі записи розмов, тексти SMS/MMS та історія браузера, не передаються та не продаються третім особам. Для побудови аналітичних моделей із використанням Big Data використовуються неперсоніфіковані та зашифровані дані.

Ефективність тригерних розсилок для бізнесу

СМС-розсилки для бізнесу від Київстар мають багато переваг:

  • SMS допомагають шукати нових клієнтів — тут також можуть бути використані таргетовані розсилки, тому аналітики Київстар вивчають продукт вашої компанії та ситуацію на ринку, щоб підібрати варіант, який максимально підходить;
  • тригерні повідомлення використовуються для залучення покупця, коли в нього відбувається певна подія, — коли людина виконує дію, яку раніше було позначено як тригер, їй одразу ж надходить повідомлення;
  • SMS допомагають залучити потенційного клієнта — коли той знаходиться поруч із магазином;
  • розсилки повністю автоматизовані — потрібно лише сформувати сегменти клієнтів, налаштувати для них тригери та запустити розсилку, повідомлення будуть надсилатися самі;
  • тригери допомагають підігріти базу клієнтів — збільшується кількість торкань магазину, створюється поінформованість покупця, що в результаті призводить до продаж;
  • за їхньою допомогою користувач починає лояльніше ставитися до вашого бренду;
  • вони підходять усім — тригерними розсилками можуть користуватися інтернет-магазини й B2B-компанії.

Тригерні розсилки дозволяють вирішити одразу кілька важливих завдань:

  • генерування продажів;
  • знайомство клієнта з асортиментом продукції, сайтом;
  • надсилання інформації про транзакцію;
  • нагадування про важливу подію (приклад: закінчується передплата);
  • повернення клієнта на сайт;
  • перетворення нових покупців на постійних;
  • отримання зворотного зв’язку.

Тригерні СМС налаштовуються лише один раз, а потім без зайвих зусиль приносять додатковий прибуток. Головне — правильно сформувати сегменти користувачів, створити відповідний до кожної події вид повідомлення та вибрати сервіс розсилки SMS.

Як вибрати сервіс розсилки SMS?

Як же не помилитися й вибрати найбільш оптимальний інструмент? Адже хочеться, щоб і дешевше, але й висока якість, і зручність використання. Однак якщо вибрати недорогий сервіс, який не може відповідати за ефективний результат, можна незабаром зіткнутися з деякими проблемами:

  • втратити вкладені гроші, не отримавши нічого натомість, оскільки такий сервіс може бути заблокований через шахрайські дії;
  • не можна бути впевненими в безпеці тих даних, які ваша компанія надає сервісу.

Використовуючи рішення від Київстар, ви можете бути впевнені в безпеці своїх даних. Перед вашою компанією відкриваються нові можливості для збільшення та розвитку бізнесу. Завдяки тригерним розсилкам можна перетворити потенційного покупця на реального клієнта, а вже дійсних — мотивувати на нові покупки.

Найпопулярніші та найефективніші тригерні розсилки — за певною подією або місцезнаходженням клієнта. Адже повідомлення людина отримує тільки в той момент, коли робить потрібну дію або знаходиться неподалік від вашої торговельної точки. Результат ви помітите одразу завдяки зрозумілим регулярним звітам.

Тригерні розсилки від Київстар допомагають підвищити конверсію (кліки за посиланнями, відкриття повідомлень, замовлення товару чи послуги), при цьому не викликаючи невдоволення в одержувачів, що позитивно позначається на репутації вашої компанії. Дізнатися більше інформації та замовити послугу можна на сайті Київстар.

Теги
Підписатись на розсилку