Про що:
Ми вже розповідали, як привернути увагу нових клієнтів за допомогою таргетованих SMS-розсилок. Втім, це не єдиний спосіб залучення потенційної аудиторії. Пропонуємо також спробувати інший варіант — тригерні SMS-розсилки. Далі у статті розповімо, що це таке та як правильно їх використовувати для збільшення продажів компанії.
Зміст
Пояснюємо, що таке тригерні розсилки
Тригерні розсилки з використанням Big Data
Типи SMS-розсилок у реальному часі
Пояснюємо, що таке тригерні розсилки
Тригерні розсилки SMS — це автоматичні повідомлення, які відправляються аудиторії після спрацювання певного тригера, тобто коли настає визначена подія. На відміну від масових розсилок, тригерні повідомлення для кожного клієнта надсилаються індивідуально.
Реклама та пошук клієнтів
Розсилки повідомлень від аналітиків
Відправляйте пропозиції клієнтам з тригерними розсилками. Аналітики налаштують кампанії за попередньо визначеними подіями. Коли спрацює певний тригер, надішлеться SMS.
Наприклад, класичним тригером для відправки повідомлення можуть стати певні дії клієнта або події, які з ним відбуваються. Скажімо, коли споживач додав товар у кошик і не купив продукт, зареєструвався у програмі лояльності або встановив мобільний додаток тощо.
Тригером може бути й незавершене бронювання квитків на сайті кінотеатру. Наприклад, коли клієнт забронював місця, але з якихось причин не сплатив за них. У такому випадку можна надіслати тригерне повідомлення з нагадуванням, що бронювання невдовзі буде скасовано, а тому треба повернутися на сайт та зробити оплату.
Тригери для відправки повідомлень можуть бути найрізноманітніші — від відвідування певних вебресурсів до перебування людини у визначеній локації, наприклад, поблизу ресторану. Налаштувати реагування на такі події дозволяють можливості Big Data-аналітики. Так можна створити SMS-розсилки, які спрацьовуватимуть у режимі реального часу як відповідь на визначений тригер.
Тригерні розсилки з використанням Big Data
Тригерними SMS-розсилками на базі Big Data (укр. великі дані) користуються підприємці з будь-яких напрямків бізнесу: доставка, медицина, страхові та фінансові компанії, нерухомість, ритейл/e-commerce тощо. Такий тип розсилок, заснований на індивідуальних поведінкових даних аудиторії, дозволяє якісніше сегментувати клієнтів та надсилати їм персоналізовані повідомлення. Тексти СМС при цьому можна створити максимально релевантними та привабливими для кожного отримувача.
На противагу звичайним розсилкам, тригерні Big Data-розсилки у реальному часі дозволяють взаємодіяти з користувачами у найбільш відповідний момент. Тобто коли клієнти імовірніше за все відреагують на пропозицію. Наприклад, якщо потенційний споживач проходить повз ваш магазин або відвідує тематичний сайт.
Геоаналітика та розсилки у реальному часі: Олексій Гулий
Типи SMS-розсилок у реальному часі
Можна обрати кілька способів, щоб комунікувати з потенційними клієнтами через тригерні розсилки:
- Варіант 1
Тригерні SMS-розсилки, які за вас налаштують аналітики Київстар. Вони підберуть цільову аудиторію за інтересами за допомогою Big Data-фільтрів та організують розсилку за певними подіями. Тож, ваші актуальні пропозиції надсилатимуться клієнтам автоматично у потрібний момент, а саме — коли спрацює один з тригерів:
– Геолокація — потенційний споживач отримає повідомлення, коли проходитиме поруч із вашим магазином.
Приклад.Такий тип тригерних розсилок Київстар налаштував компанії, яка займається виробництвом та продажем меблів для офісів. Організація звернулася із запитом пошуку нових клієнтів серед IT-компаній. Спеціалісти Київстар визначити радіуси біля їхніх офісів, сегментували аудиторію за допомогою Big Data та створили рекламну тригерну кампанію. Крім того, фахівці додали до цільової аудиторії людей, які відвідували тематичні сайти із пропозицією офісних меблів.
– Аналіз інтересів в інтернеті — людина отримає SMS, якщо відвідала певні вебсайти потрібної вам тематики.
– Індивідуально налаштовані умови — клієнт отримає SMS, коли буде найбільш зацікавлений в цьому.
Приклад.Компанія, яка займається ремонтом комп’ютерного обладнання, звернулася до Київстар із запитом залучити нових клієнтів. Фахівці оператора створили п’ять окремих сегментів аудиторії для тригерних розсилок. Для них було розроблено п’ять окремих СМС-пропозицій. Це допомогло компанії привернути увагу зацікавленої аудиторії та отримати нові замовлення на ремонт комп’ютерної техніки.
Нагадуємо, Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, в тому числі й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.
Щоб налаштувати тригерні розсилки експертами Київстар, замовте консультацію на нашому сайті. Для цього потрібно натиснути на кнопку «Замовити», заповнити форму і спеціаліст вам зателефонує для обговорення подробиць вашого запиту.
- Варіант 2
Також ви можете самостійно налаштувати тригерні SMS-розсилки на інтелектуальній платформі ADWISOR, а саме організувати «Розсилку за подіями», яка відбуватиметься за визначеною геолокацією. Це SMS-розсилка у реальному часі, яка спрацьовує в разі настання певної події — тригера.
Комунікація з клієнтами
Viber-розсилки на власну базу клієнтів
Спілкуйтеся зі своїми клієнтами в зручному для них месенджері Viber. Можна використовувати альфа-ім'я та логотип вашої компанії.
СпробуватиНаприклад, повідомлення відправляються в разі, якщо потенційна аудиторія опиняється у певному радіусі від торгової точки або іншого вашого закладу, до якого необхідно залучити нових клієнтів.
Запустити таку SMS-кампанію з ADWISOR дуже просто: потрібно обрати територію на карті, сформувати сегменти клієнтів, налаштувати для них подію та відправити розсилку від власного альфа-імені або від альфа-імені «Мої знижки».
Для того, щоб отримати детальну інформацію та замовити послугу «Розсилка за подіями», реєструйтесь на платформі ADWISOR.
Реклама та пошук клієнтів
SMS-розсилки від аналітиків Київстар
Знаходьте нових клієнтів завдяки тригерним та таргетованим розсилкам. Аудиторія для розсилки підбирається з використанням Big Data-аналізу.
Додайте коментар