Про що:
За думкою експертів Forbes, попри все ще складні воєнні умови для бізнесу не варто зупиняти маркетингові активності, очікуючи на завершення війни. Адже більшість українців зараз прагнуть підтримувати компанії та готові дізнаватися про товари й послуги через рекламу. Один з ненав’язливих та простих варіантів розказати про себе цільовій аудиторії — реклама через таргетовані SMS-розсилки. Це ефективно, оскільки понад 98% текстових СМС-повідомлень відкриваються та читаються майже одразу після надсилання. Далі розповімо, як правильно користуватися цим інструментом.
Зміст
Що означають таргетовані розсилки
Як налаштувати таргетовану розсилку?
Варіанти вибору цільової аудиторії
Адаптуємо SMS для розсилок у 2023 році
Що означають таргетовані розсилки
Персоналізовані розсилки повідомлень з використанням таргетованого підходу є досить ефективним інструментом комунікації з клієнтами. Термін «таргет» походить з англійської та означає «ціль». Іншими словами, таргетовані розсилки — це інструмент, який надає можливість відправляти свою пропозицію тим клієнтам, які дійсно нею зацікавляться.
Можна провести аналогію з особистим оточенням. Скажімо, в офісі з колегами ви переважно спілкуєтеся про роботу, з сім’єю увечері в парку — плануєте наступний сімейний відпочинок, у клубі книголюбів — обговорюєте останній цікавий бестселер, а у волонтерській організації — розробляєте план збору донатів на новий пікап для ЗСУ.
Звичайно, тематика спілкування може переплітатися, втім, наприклад, не усі волонтери із захопленням слухатимуть про ваші бізнес-проєкти (якщо вони не стосуються допомоги), адже люди прийшли з іншою метою. Так само може реагувати й цільова аудиторія, до якої компанія звертається через СМС-розсилки без чіткого уявлення про потреби та захоплення клієнтів. Уявіть, якщо вам надходитимуть SMS з рекламою знижки на корм для котів, якщо у вас взагалі їх ніколи не було.
Найчастіше цей спам викликає роздратування або незадоволення. Тож, таргетовані розсилки допомагають компаніям повідомляти клієнтам саме ту інформацію, яка для них найімовірніше буде цікава. Це забезпечує більш точне досягнення бажаного результату.
Читайте також статтю: «Як зрозуміти, що ви обрали не ту цільову аудиторію?»
Як налаштувати таргетовану розсилку?
Одним зі способів організувати персоналізовану комунікацію з цільовою аудиторією є Таргетовані розсилки від Київстар. Їх швидко налаштовують та оптимізують фахівці оператора, тож вам залишається лише опрацьовувати запити від зацікавлених клієнтів та оцінити результат.
Цей тип розсилок застосовують компанії незалежно від їхнього розміру та галузі: у торгівлі, страхуванні, фінансах, навчанні, медицині тощо.
Портрет клієнта та таргетовані розсилки: Даша Кацуріна
Процес відбувається у кілька етапів.
Аналітики Київстар:
- Визначають з представником компанії необхідні критерії аудиторії, якій треба надіслати рекламне повідомлення від компанії.
- Сегментують за цими параметрами аудиторію.
- Створюють промокампанію з вашою пропозицією.
- Проводять рекламну розсилку у зазначений заздалегідь день і час.
- Після проведення кампанії надсилають звіт про відправлені та доставлені повідомлення.
Розсилка відправляється тільки абонентам Київстар, які погодилися отримувати рекламні SMS. Вони одержують повідомлення від альфа-імені Moi znyzhky або альфа-імені вашої компанії.
Реклама та пошук клієнтів
SMS-розсилки від аналітиків Київстар
Знаходьте нових клієнтів завдяки тригерним та таргетованим розсилкам. Аудиторія для розсилки підбирається з використанням Big Data-аналізу.
Варіанти вибору цільової аудиторії
Існує кілька способів вибору цільової аудиторії експертами Київстар:
1. Шукаємо аудиторію, схожу на ваших клієнтів.
Щоб серед абонентів Київстар знайти людей, які за поведінковими характеристиками схожі на ваших наявних клієнтів, підійде створення look-alike моделі. Вона базується на аналізі даних про споживачів та пошуку схожостей між ними. Без look-alike моделі важко ідентифікувати та охопити подібну аудиторію.
Наприклад, якщо маєте магазин одягу для активного відпочинку, а ваші відвідувачі зазвичай займаються спортом та подорожують, то інші люди зі схожими звичками також можуть зацікавитися вашими товарами.
Агентство, яке надає додаткові заняття для школярів, шукало новий канал для залучення відвідувачів до їхнього закладу. Завдяки таргетованій розсилці від Київстар, яку націлили на схожу аудиторію чоловіків та жінок, що мали дітей, компанії вдалося привернути увагу батьків, залучити нових учнів та знизити затрати на рекламу.
2. Обробляємо ваші критерії до аудиторії.
Аудиторія сегментується за майже 100 Big Data-параметрами: вік, стать, наявність дітей, наявність домашніх тварин, тип транспорту, інтереси (любителі спорту, кіно, онлайн ігор), геолокація, тип девайса, стиль життя тощо. Детальніше, що таке Big Data, ви можете дізнатися зі статті.
Українська компанія, яка продає деталі й приладдя для автотранспортних засобів, звернулася із запитом до Київстар, щоб знайти та залучити клієнтів до своєї нової крамниці. Експерти сегментували аудиторію за параметрами щодо наявності власного авто та зробили проморозсилку із запрошенням для нових клієнтів завітати до нового автомобільного магазину.
Іншій українській організації, яка продає техніку Apple, завдяки таргетованим розсилкам від Київстар, теж вдалося збільшити продажі. Застосувавши сегментацію аудиторії за типом гаджета, фахівці зробили рекламну кампанію на потенційних клієнтів із пропозицією замінити їхню застарілу модель «яблука» на нову зі знижкою.
Нагадуємо, Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних», не передає та не продає персональні дані абонентів. Усі аналітичні моделі з використанням великих даних будуються на основі знеособлених даних. Персональні дані абонентів, у тому числі записи розмов, тексти SMS і MMS, історія браузера не передаються і не продаються третім особам. Також Київстар не передає дані про кількість клієнтів на певній території. Цей інструмент використовується лише як критерій формування розсилки.
3. Геотаргетинг — обираємо на карті необхідну територію для розсилки.
Обираємо геолокацію, де будемо проводити рекламну розсилку. Скажімо, повідомлення доставлятимуться потенційним клієнтам, які мешкають поряд з вашим магазином або закладом в радіусі від 500 метрів. Можна сповіщати про відновлення роботи, актуальний графік, можливість доставки товарів до дому тощо.
Власник магазина роздрібної торгівлі мав потребу у нових клієнтах. Звернувшись до експертів Київстар та налаштувавши з ними таргетовану розсилку на певний радіус навколо крамниці, підприємцю вдалося залучити нову цільову аудиторію, що мешкає неподалік.
Завдяки цим варіантам розсилок зручно комунікувати з кожним сегментом покупців окремо. Це дозволяє не тільки розширити аудиторію, а й збільшити продажі та підвищити лояльність клієнтів завдяки персоналізації та релевантним пропозиціям.
Адаптуємо SMS для розсилок у 2023 році
Є різниця між тим, як компанії комунікували на початку війни та тепер. Тож, ділимося кількома порадами для текстів СМС-повідомлень у таргетованих розсилках:
- Варто відокремлювати патріотичну SMS-комунікацію від недоречної воєнної, яка сприймається отримувачами як корислива спекуляція на емоціях людей. Тема настільки складна та тригерна, що депутати навіть планують обмежити використання патріотичної тематики у рекламі. Рекомендуємо стежити за новинами.
- Зараз уточнення у повідомленні про відрахування коштів на користь української армії вже не відрізняють компанії одну від одної. B2C директорка Київстар Тетяна Лукинюк вважає, що ця «опція» має бути за замовчуванням для кожного бізнесу до завершення війни.
- Ситуативні комунікації стають частиною маркетингової стратегії. Реагуйте на новини, створюйте доречні SMS для клієнтів, але з обережністю. Важливо, щоб вони були надіслані вчасно і щоб це було дотепно, але не соромно.
- Водночас тон та стиль повідомлень переважно мають відповідати вашому бренду, а не копіювати тренди ринку.
За даними Kantar, успіх чекає на компанії, які максимально ефективно поєднають креатив і контекст, використовуючи інформацію для розуміння інтересів своєї аудиторії. А для цього потрібен ретельний аналіз ринкової динаміки та чітка сегментація різних груп споживачів.
Тож, щоб замовити таргетовану розсилку від Київстар для різних сегментів вашої цільової аудиторії, залишайте заявку на сайті компанії через кнопку «Замовити консультацію».
Реклама та пошук клієнтів
Розсилки повідомлень від аналітиків
Відправляйте пропозиції клієнтам з тригерними розсилками. Аналітики налаштують кампанії за попередньо визначеними подіями. Коли спрацює певний тригер, надішлеться SMS.
Додайте коментар