Про що:
Близько 60% українських компаній мають проблему з дефіцитом кадрів. Основні причини — мобілізація (67%), еміграція за кордон (54%), неконкурентна заробітна плата (36%) і внутрішня міграція (21%). Потреба оперативно знаходити персонал змушує шукати дієві канали для залучення кандидатів. Наприклад, бізнеси звертаються до рекрутингових агентств, підвищують зарплату, самостійно навчають співробітників. Втім, деякі компанії навіть відмовляються від замовлень через те, що не можуть набрати співробітників.
Одними із дієвих інструментів є таргетовані та тригерні SMS-розсилки, які допомагають швидко і точно націлювати повідомлення на потрібну аудиторію. Розповідаємо на прикладах наших клієнтів.
Зміст
4 приклади використання SMS-розсилок для залучення персоналу
Як працюють таргетовані та тригерні розсилки повідомлень
4 приклади використання SMS-розсилок для залучення персоналу
Ось кілька реальних прикладів, які демонструють, як українські бізнеси застосовують таргетовані та тригерні розсилки повідомлень для пошуку працівників:
1. Мережа супермаркетів
Мережа супермаркетів, яка відкривала нові магазини, потребувала великої кількості працівників, а саме — промоутерів і водіїв. Фахівці Київстар разом із HR-спеціалістами компанії визначили цільові групи й налаштували на них таргетовані розсилки.
Одна розсилка була націлена на молодь до 25 років для вакансії промоутера, інша — на чоловіків 35-69 років, які часто користуються авто, для вакансії водія. Важливо, що у всієї цільової аудиторії була спільна ознака: вони повинні були проживати в межах 2 км від нового магазину.
Завдяки точному налаштуванню таргетованих SMS-розсилок компанія швидко знайшла потрібний персонал.
2. Мережа магазинів
Мережа магазинів шукала персонал для різних вакансій: продавці, касири, пекарі, кур'єри та пакувальники. Для цього фахівці Київстар налаштували таргетовану розсилку на людей, які живуть у пішій доступності від магазинів або по автобусному маршруту для зручності працівників.
Крім того, враховувався додатковий параметр аудиторії серед тих, хто активно відвідує сайти певної тематики, а саме — джоб-сайти.
Це допомогло значно скоротити витрати часу на пошук співробітників і оперативно закрити вакансії.
3. Українське виробниче підприємство
Для швидкого підбору працівників на завод підприємство вирішило скористатися таргетованою SMS-розсилкою. Спеціалісти Київстар налаштували комунікацію на чоловіків і жінок віком від 25 до 40 років, що мешкають у радіусі 50 км від виробництва.
Такий підхід дозволив ефективно залучити необхідну кількість співробітників, зокрема близько 15 осіб за один раз.
4. Аутсорсингова компанія
Аутсорсингова компанія, яка займається пошуком працівників на певний сезон, використовувала тригерні SMS-розсилки від Київстар. Тригером було відвідування певних тематичних сайтів (про пошук роботи). Кожен користувач, який заходив на сайт, отримував SMS-повідомлення з пропозицією роботи. Такий підхід дозволив швидко та ефективно залучити працівників на сезонні роботи, збільшивши результативність найму.
Приклади підтверджують, що SMS-розсилки — це не тільки швидкий, але й точний інструмент для залучення потрібних працівників.
Читайте також:
Як компанії використовують таргетовані та тригерні розсилки: досвід «Сушия», Feodal, «5 Елемент» та GrandcarЯк працюють таргетовані та тригерні розсилки повідомлень
Таргетовані SMS-розсилки дозволяють компаніям налаштовувати комунікацію з потенційними працівниками, вибираючи їх за різними критеріями. Запустити такі розсилки можна з допомогою аналітиків Київстар або самостійно на платформі ADWISOR.
Наприклад, можна знаходити тільки тих людей, які проживають у радіусі кількох кілометрів від вашої локації або з певним стилем життя, що відповідає вакансії. Точність налаштування таких розсилок значно збільшує шанси на успішний найм.
Реклама та пошук клієнтів
Розсилки повідомлень від аналітиків
Надсилайте пропозиції цільовій аудиторії з таргетованими розсилками. Наші аналітики підберуть аудиторію за 100+ Big Data-параметрами (вік, стать, інтереси, локація тощо.)
Тригерні SMS-розсилки — це повідомлення, які автоматично надсилаються потенційному кандидату після виконання певної дії (наприклад, відвідування сайту з вакансіями). Це дозволяє не тільки швидко зв’язатися з тими, хто вже зацікавлений у пошуку роботи, але й надати їм пропозицію в момент, коли вони найімовірніше готові її розглянути. Їх також можна запустити через аналітиків Київстар.
Реклама та пошук клієнтів
Розсилки повідомлень від аналітиків
Відправляйте пропозиції клієнтам з тригерними розсилками. Аналітики налаштують кампанії за попередньо визначеними подіями. Коли спрацює певний тригер, надішлеться SMS.
Ці типи розсилок є досить ефективними для залучення працівників, оскільки дають змогу точно націлювати комунікацію на тих, хто дійсно підходить під ваші вимоги. Детальніше дізнавайтеся на сайті Київстар Бізнес.
Зараз ви можете скористатися спеціальною пропозицією від Київстар — знижкою до 25% на таргетовані та тригерні SMS-розсилки. Акція діє для нових бізнес-клієнтів, які підключать цю послугу до 20 грудня 2024 року. Користуватися послугами за спеціальними умовами можна протягом 3-х місяців з дати підписання договору. Така можливість допоможе ще більше розширити вашу аудиторію та збільшити ефективність пошуку персоналу.
Додайте коментар