Як компанії використовують таргетовані та тригерні розсилки: досвід «Сушия», Feodal, «5 Елемент» та Grandcar

24 липня 2024

3 хв.

Як компанії використовують таргетовані та тригерні розсилки: досвід «Сушия», Feodal, «5 Елемент» та Grandcar

Про що:

Таргетовані та тригерні розсилки допомагають компаніям урізноманітнити комунікації для клієнтів. Наприклад, ми вже розповідали, як мережа аптек «Подорожник» використовує розсилки для довгострокового позиціювання бренду і впізнаваності серед аудиторії, або як мережа магазинів чистоти та догляду «Чистенько» за допомогою них залучає нових клієнтів. А у цій статті поділимося досвідом компаній з інших напрямків.

Зміст

Мережа ресторанів «Сушия» розповіла клієнтам про відкриття нового закладу

Аграрна IT-компанія Feodal залучила нову цільову аудиторію

Фітнес-клуб «5 елемент» проінформував нових клієнтів про спецпропозицію

Компанія Grandcar сегментує аудиторію для комунікації

Мережа ресторанів «Сушия» розповіла клієнтам про відкриття нового закладу

Мережа ресторанів «Сушия» працює на ринку України уже майже 18 років. Зараз налічується 22 ресторани у 5 містах України, а також є власна доставка страв. У ресторані ви можете замовити суші, роли, сети, супи та багато іншого. 

Мережа «Сушия» невпинно розвивається і навесні 2024 року відкрила нову локацію для самовиносу та доставки у Броварах, а таргетовані розсилки допомогли привернути увагу нових клієнтів.

Анастасія Гайова

Анастасія Гайова,

Операційна директорка мережі ресторанів «Сушия»

«У травні ми відкрили нову локацію для самовиносу та доставки «Сушия» в місті Бровари. Це нове для нас місто, і необхідно було якнайшвидше проінформувати нову аудиторію про нашу присутність. Для нас було важливим обрати інструмент, що швидко прокомунікує по заданій геолокації та за індивідуальним сегментуванням цільової аудиторії. 

У першу чергу, ми скористалися послугою від Київстар — таргетованою розсилкою по Броварах для відібраної цільової аудиторії, оскільки це забезпечує чітке попадання в ціль за заданими параметрами і високі результати. А це головний критерій при виборі маркетингових інструментів. Ми розіслали анонс про наше відкриття в місті Бровари через Київстар, і це дало нам гарні результати з першими замовленнями та стало поштовхом для створення власної бази контактів».

Аграрна IT-компанія Feodal залучила нову цільову аудиторію

Сучасна українська продуктова IT-компанія Feodal заснована у 2019 році. Компанія надає рішення для фермерів і територіальних громад, які дозволяють ефективно управляти земельним банком та фермерськими підприємствами. Рішеннями компанії користуються понад 1500 фермерів і 500 громад по всій Україні. 

З початку війни в компанії додались проєкти з гуманітарного розмінування, та благодійні проєкти допомоги постраждалим фермерам. Компанія продовжує створювати та впроваджувати на ринку нові продукти для своєї аудиторії та удосконалювати функціонал. Для залучення уваги нової агроаудиторії «Феодал» скористався таргетованими та тригерними Big Data-розсилками.

 Євгенія Швець

Євгенія Швець,

CMO Feodal

«Після того, як ми використали усі базові канали для залучення нових клієнтів, задумалися, де ще можемо знайти нові аудиторії, та дізнались про Big Data від Київстар. Ми навіть не вагались й одразу залишили заявку. Ми були приємно здивовані комунікацією фахівців Київстару, їх глибоким залученням у проблему та якістю надання послуг. Відчуття було наче працюєш зі своєю командою та генеруєш ідеї спільним розумом. 

Разом ми розробили план дій, враховуючи специфіку нашого ринку.

Тож, аудиторія, яка відвідує профільні сайти на агротематику, була залучена через тригерні розсилки, а також таргетовані розсилки з рекламною кампанією у Facebook.

Боротьба за нові аудиторії та гнучка сегментація відкрились для нас в набагато зручнішій формі. Окрім того, важливим аспектом для нас виявились дослідження, які надає компанія. Це доступні та оперативні дослідження, що кинули виклик застарілим методологіям. Вони дають можливість приймати стратегічні рішення швидше, ніж будь-коли».

Реклама та пошук клієнтів

Розсилки повідомлень від аналітиків

Надсилайте пропозиції цільовій аудиторії з таргетованими розсилками. Наші аналітики підберуть аудиторію за 100+ Big Data-параметрами (вік, стать, інтереси, локація тощо.)

Фітнес-клуб «5 елемент» проінформував нових клієнтів про спецпропозицію

«5 елемент» — фітнес-клуб преміум-класу, розташований у Києві. Із самого відкриття встановив нові стандарти та нову філософію в індустрії фітнесу: гармонійно поєднуючи фізичні навантаження, відпочинок, релакс, розваги та здорове харчування. Тут проводять понад 170 групових класів на тиждень для дітей та дорослих, є 5 басейнів: спортивні, дитячий та просто неба, велика тренажерна та кардіозали, 5 тенісних кортів та 3 сквош-корти, боксерська зала та професійний ринг, зал настільного тенісу, дитячий і підлітковий клуби, ресторан, салон краси та літній майданчик для відпочинку.

Компанія час від часу користується таргетованими та тригерними розсилками, щоб залучати нових клієнтів до свого комплексу. Наприклад, навесні 2024 року фітнес-клуб «5 елемент» так проінформував потенційну аудиторію про старт продажу картки «Літо».

Юрій Гулак

Юрій Гулак,

Керівник відділу продажів «5 елемент»

«Клуб здорових задоволень «5 елемент» — закритого типу. Тобто, щоб мати можливість відвідувати комплекс, необхідно придбати абонемент. 

Основні наші картки розраховані на рік: ранкова, повного дня, преміум та VIP. Також маємо картки для дітей, спеціальні короткострокові картки для майбутніх мам та реабілітаційні. У літній період клуб пропонує клієнтам клубну картку «Літо», яка діє з 1 травня по 30 серпня. Щоб проінформувати потенційних клієнтів про старт передпродажу цієї картки, ми вирішили скористатися можливостями таргетованих та тригерних розсилок.

Разом із фахівцями Київстар ми визначили, що таргетовану SMS-розсилку ми зробимо на аудиторію киян без обмежень по віку та статі, бо раді кожному. Виключили з розсилки лише ту аудиторію, яка мешкає поряд з нашим закладом, оскільки бачить нашу рекламу в інтернеті. А тригерну розсилку відправили на тих, хто відвідує сайти спортивної тематики. Ми розрахували, що наша пропозиція найімовірніше їх зацікавить. Такі типи розсилок, допомогли привернути увагу потенційної аудиторії та залучити нових клієнтів у наш фітнес-клуб».

Реклама та пошук клієнтів

Розсилки повідомлень від аналітиків

Відправляйте пропозиції клієнтам з тригерними розсилками. Аналітики налаштують кампанії за попередньо визначеними подіями. Коли спрацює певний тригер, надішлеться SMS.

Компанія Grandcar сегментує аудиторію для комунікації

GRANDCAR — це міжнародна компанія, яка працює на ринку з 2017 року. Компанія підбирає та доставляє авто з аукціонів США під індивідуальний запит клієнта. За 7 років доставили близько 5 000 авто. Також допомогли ЗСУ більш ніж на 3 млн гривень. Серед переваг сервісу: 8-ми етапна перевірка авто перед торгами, гарантія прорахованої ціни, яка зафіксована в договорі, страхування авто під час доставки, поетапна оплата (послуги компанії сплачуються, як авто вже розмитнене в Україні).

Сергій Якушин

Сергій Якушин,

Маркетолог компанії GRANDCAR

«Для прогріву та залучення цільових клієнтів ми часто тестуємо різні канали комунікації. Один з таких — таргетована SMS-розсилка від Київстар. Це доволі ефективний інструмент, який ми постійно використовуємо вже майже пів року.

Один з плюсів — широкий спектр для сегментування, що дозволяє більш точно попадати в цільову аудиторію і не зливати бюджет. Сюди ж входить можливість розсилати повідомлення на теплу аудиторію, що цікавилась в певний проміжок часу автомобілями зі США. 

Результат — ціна ліда з розсилки у нас нижче середнього, якщо брати до порівняння інші канали, та в парі з якісною посадковою сторінкою дають гарну конверсію».

Більше про можливості таргетованих та тригерних розсилок читайте у статтях на Kyivstar Business Hub та замовляйте консультацію спеціалістів Київстар на сайті.

Нагадуємо, Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних», не передає та не продає персональні дані абонентів, у тому числі й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

Учасники інтервʼю

Анастасія Гайова

Анастасія Гайова

Операційна директорка мережі ресторанів «Сушия»

 Євгенія Швець

Євгенія Швець

CMO Feodal

Юрій Гулак

Юрій Гулак

Керівник відділу продажів «5 елемент»

Сергій Якушин

Сергій Якушин

Маркетолог компанії GRANDCAR

Зміст

Мережа ресторанів «Сушия» розповіла клієнтам про відкриття нового закладу

Аграрна IT-компанія Feodal залучила нову цільову аудиторію

Фітнес-клуб «5 елемент» проінформував нових клієнтів про спецпропозицію

Компанія Grandcar сегментує аудиторію для комунікації

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті