Про що:
Великі дані змінюють підходи до залучення клієнтів у різних сферах бізнесу. Ми ділимося трьома історіями наших клієнтів: від успішної таргетованої розсилки для компанії, що продає обладнання для барбекю, до аналітики аудиторії для виробника м’ясо-ковбасної продукції. Досліджуючи ці приклади, ви дізнаєтеся, як Big Data може стати потужним інструментом для розвитку бізнесу та залучення нової аудиторії.
Зміст
Знайшли клієнтів для компанії, яка продає обладнання для барбекю
Збільшили кількість клієнток для салону лазерної епіляції
Проаналізували аудиторію для виробника м’ясо-ковбасної продукції
Знайшли клієнтів для компанії, яка продає обладнання для барбекю
Компанія, яка продає велике обладнання для барбекю, прагнула залучити нових клієнтів. При чому було важливо знайти новий ефективний спосіб просування продукції, аби розширити аудиторію та збільшити прибуток. Вибір пав на таргетовані Big Data-розсилки від фахівців Київстар.
Ми проаналізували запит клієнта та його потреби. Знайшли аудиторію за параметрами, які надав клієнт в технічному завданні, такі як вік, стать, тип транспорту, відвідування ТРЦ. І наступним кроком налаштували SMS-розсилку.
У результаті компанія отримала 15 потенційних покупців, з яких 7 зробили покупки загалом на 250 тис. грн. Успішність кампанії переконала керівництво продовжити використовувати таргетовані розсилки, щоб і надалі допомагати своєму бізнесу розвиватися.
До речі, аудиторію для таргетованих розсилок від експертів Київстар можна підбирати також за look-alike моделлю та геолокацією. Як це працює? Через look-alike модель можна знайти людей, що схожі за поведінковими характеристиками на ваших наявних клієнтів. Натомість геолокація дає змогу проводити розсилку у певному радіусі від вашої торгової точки чи в зоні доставки.
Реклама та пошук клієнтів
Розсилки повідомлень від аналітиків
Надсилайте пропозиції цільовій аудиторії з таргетованими розсилками. Наші аналітики підберуть аудиторію за 100+ Big Data-параметрами (вік, стать, інтереси, локація тощо.)
Збільшили кількість клієнток для салону лазерної епіляції
Салону лазерної епіляції необхідно було збільшити потік клієнток. Напередодні святкових днів потенційній аудиторії пропонували скористатися спеціальною акційною пропозицією — отримати знижки на процедури. Така комунікація потребувала швидкого та дієвого каналу інформування.
Наші фахівці запропонували провести таргетовану Big Data-розсилку на потенційно зацікавлених клієнток. Детально просегментована аудиторія та привабливий контент в SMS-повідомленні зробили свою справу. Салон побачив великий інтерес до пропозиції, що спонукав до запису на процедури.
Цікаво, що розсилка виявилася такою успішною, що салон швидко заповнив усі записи на два тижні вперед. Керівництво навіть звернулося до нас з проханням призупинити розсилку, оскільки не вистачало майстрів для обслуговування великої кількості відвідувачок. Це стало яскравим підтвердженням ефективності обраної стратегії.
Питання про нестандартні приклади використання Big Data
Проаналізували аудиторію для виробника м’ясо-ковбасної продукції
Підприємство, яке виробляє м’ясну та ковбасну продукцію, хотіло розширити свій асортимент новими товарами. Втім, для цього потрібно було розуміти потреби наявної та потенційної аудиторії, який у неї стиль життя та поведінка. Це б дало змогу обґрунтувати рішення про випуск нового продукту.
Наші фахівці провели детальну аналітику цільової аудиторії по всій Україні. Портрет клієнта допомагає просегментували цю аудиторію за майже 100 критеріями, щоб показати вік, стать, наявність дітей, уподобання, відвідувачі ТРЦ тощо. Це дозволило виробнику отримати глибоке розуміння ринку.
Це не лише збільшило ймовірність успіху новинки на ринку, але й сприяло зміцненню позицій компанії в конкурентному середовищі. Результати дослідження також допомогли розробити ефективніші маркетингові стратегії для залучення нових клієнтів.
Вам також буде цікаво:
- Як компанії використовують таргетовані та тригерні розсилки: досвід «Сушия», Feodal, «5 Елемент» та Grandcar
- «З Big Data ми збільшили трафік у наші нові магазини у 3-4 рази»: інтерв’ю з Катериною Морозовою, керівницею відділу маркетингу «Чистенько»
Нагадуємо: Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, в тому числі й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.
Додайте коментар