Про що:

Спеціалізовані чоловічі салони краси ― барбершопи, де можна зробити найсучаснішу стрижку, чоловічий манікюр або доглянути за бородою, з’явилися в Україні не так давно, але вже встигли потіснили звичайні перукарні та набули значної популярності. Зросла й конкуренція в цьому сегменті. Давайте розберемося, як залучити клієнтів до барбершопу й підвищити прибуток бізнесу, використовуючи технології Великих даних.

Зміст

Просування за допомогою Big Data

Інструменти для пошуку нових клієнтів

Таргетована комунікація: як скористатися

Просування за допомогою Big Data

Як привернути увагу до свого закладу в умовах високої конкуренції? Хтось сподівається на сарафанне радіо, хтось на друковану рекламу чи публікацію своїх робіт в Інстаграмі або інших соцмережах. Усе це, безумовно, важливо й корисно для просування, але не дає швидкого і стовідсоткового результату.

Щоби швидше знайти клієнтів, а також визначити ефективні способи їх залучення, скористайтеся сучасними методами з використанням Big Data від Київстар (Великих даних). Це велика кількість різної неструктурованої інформації. Робота з Big Data дозволяє проаналізувати звички й поведінку споживачів мобільного зв’язку, знайти свій цільовий сегмент, налагодити комунікацію з потенційними клієнтами, розробити стратегію, як залучити клієнтів барбершопу і збільшити дохід бізнесу.

Компанія Київстар неухильно дотримується законів України «Про інформацію», «Про захист персональних даних» і не передає третім особам особисту інформацію абонентів. Усі аналітичні моделі та інструменти будуються на основі неперсоніфікованих даних.

Інструменти для пошуку нових клієнтів

На основі Big Data можна скласти портрет ідеального клієнта, відшукати цільову аудиторію за принципом «знайди схожих» ― Look-alike ― і сегментувати клієнтську базу.

  1. Портрет клієнта потрібен, щоби дізнатися характеристики потенційних відвідувачів вашого барбершопу, визначити їх потреби, звички, закономірності поведінки й улюблені місця. У результаті отриманий профіль допоможе підвищити лояльність, націлити й персоналізовану комунікацію, зробити свої послуги та пропозиції більш популярними.
  2. Якщо після відкриття вже пройшло достатньо часу й у вас з’явилася клієнтська база, Look-alike аудиторія ― відмінний спосіб знайти більше потенційних відвідувачів, схожих на вже існуючих за низкою характеристик. Ці критерії ви можете визначити самі, а можете довірити цю задачу фахівцям. Аналітики Київстар вивчать всю можливу інформацію і визначать параметри пошуку цільової аудиторії за допомогою алгоритмів машинного навчання.
  3. Поділ цільової аудиторії на сегменти. За наявності великої клієнтської бази її можна розділити на кілька груп зі схожими характеристиками. Це допоможе зробити таргетинг більш точним і краще потрапити в потреби кожного сегмента.

Таргетована комунікація: як скористатися

Як розповісти оточуючим про відкриття барбершопу, сезонну акцію або спеціальну пропозицію? Пропонуємо скористатися одним зі способів таргетованої розсилки повідомлень онлайн чи офлайн:

  • За допомогою послуги «Промо розсилка» на автоматизованій платформі ADWISOR. Це доступний інструмент для середнього та малого бізнесу, щоби шукати потенційних клієнтів, аналізувати їхні потреби і здійснювати розсилку самостійно.
  • Скористатися послугами аналітиків і експертів Київстар. Наша команда допоможе визначити цільовий сегмент, розробити стратегію, чим і як залучити клієнтів до барбершопу, і налагодити з ними комунікацію.
Поради#Клієнт#Бізнес#Технології#BigData#БігДата#ПортретКлієнта#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки#Look-alike#Сегментація#ADWISOR#СмсРозсилка#SMS

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#BigData#Бізнес#Технології#БігДата#Клієнт#ТаргетованіРозсилки#СмсРозсилка#SMS#ПортретКлієнта#Look-alike#Геоаналітика
#Look-alike#ТаргетованіРозсилки#ПортретКлієнта#СмсРозсилка#BigData
#ADWISOR#BigData#Look-alike#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки#SMS#СмсРозсилка#Сегментація
#Клієнт#Бізнес#BigData#БігДата#ТаргетованіРозсилки#ПортретКлієнта#Look-alike#Геоаналітика#Теплокарта#Heatmap#Реклама#Київстар
#BigData#Клієнт#ПортретКлієнта#Look-alike#ТаргетованіРозсилки
#Клієнт#ПортретКлієнта#BigData#БігДата#Look-alike#ADWISOR#ТаргетованіРозсилки#СмсРозсилка#SMS
#BigData#Heatmap#Клієнт#Геоаналітика#Теплокарта#БігДата#Бізнес#ПортретКлієнта#Look-alike#ТаргетованіРозсилки#ADWISOR#СмсРозсилка#SMS
#Геоаналітика#Heatmap#BigData#Look-alike#SMS#СмсРозсилка