Про що:
Хочете збільшити прибуток і зменшити збитки, відкрити ще одну філію чи знайти вдалу локацію для банкомату або банківського терміналу? Де відкрити відділення, як знайти цільову аудиторію та як залучити клієнтів до банку ― ці, а також багато інших завдань допоможе вирішити технологія використання Великих даних.
Зміст
Як дізнатися більше про свій цільовий сегмент
Як знайти нових клієнтів
Як налаштувати таргетовану розсилку
Пошук локації для нового відділення або банкомату
Як дізнатися більше про свій цільовий сегмент
Портрет клієнта, що ґрунтується на даних Big Data від Київстар, допомагає краще зрозуміти особливості та потреби цільової аудиторії, що також відіграє важливу роль у розробленні й розміщенні реклами, створенні вигідних пропозицій і взаємодії з людьми.
Щоби створити профіль ідеального клієнта конкретного банку, фахівці аналізують агреговані та неперсоніфіковані дані. Потім вибирають важливі для розроблення аналітичної моделі характеристики потенційних клієнтів: від статі та місця проживання до наявності авто й сімейного статусу, а також визначають закономірності, які допомагають підвищити релевантність пропозицій і дізнатися, як залучити клієнтів до банку.
Необхідно зазначити, що під час створення аналітичних моделей особиста інформація абонентів не порушується й не передається третім особам, оскільки Київстар неухильно дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних».
Як знайти нових клієнтів
Банки та фінансові організації ― сфери бізнесу, які мають великий обсяг інформації про своїх клієнтів. На основі клієнтської бази банку можна знайти Look-alike аудиторію ― потенційних споживачів, які схожі на наявних. Ключові критерії може визначити внутрішня команда банку або ж довірити завдання з пошуку нової аудиторії фахівцям Big Data в повному обсязі. Експерти вивчать вихідні дані й визначать критерії пошуку схожої цільової аудиторії за допомогою алгоритмів машинного навчання.
Як налаштувати таргетовану розсилку
Розсилку повідомлень новим клієнтам реалізують декількома способами з різних онлайн чи офлайн-каналів, залежно від індивідуальних запитів і цілей бізнесу:
- Вибирають цільовий сегмент за критеріями (вік, стать, місце проживання, достаток), виключаючи вже існуючу базу банку.
- Застосовуючи моделювання, підбирають аудиторію, яка відповідає характеристикам існуючих клієнтів.
- Вибирають людей, які живуть або працюють недалеко від заданої локації (відділення банку, наприклад).
Пошук локації для нового відділення або банкомату
Вибрати найкраще розташування для відділення, банкомату чи терміналу з урахуванням розташування цільової аудиторії банку допоможуть Heatmap і геоаналітика. Heatmap ― це теплові карти обраного району або всієї України, на яких кольором позначені території, де частіше буває цільова аудиторія послуг, що надаються в будні дні та у вихідні. Завдяки зручній візуалізації вдається визначити потенційно ефективні місця, і так залучити клієнтів до банку та збільшити його фінансові показники.
Додайте коментар