Про що:
Рекламу позашляховика можна розмістити уздовж вибоїстої траси, а кафе — відкрити в пустельній місцевості, де немає конкурентів. Але чи принесе це користь бізнесу? Великі дані, а саме — Геоаналітика, дозволяє дізнатися, в яких місцях найчастіше перебуває ваша цільова аудиторія — де живе, працює, проводить дозвілля. На основі цієї інформації створюються Heatmap (теплові карти), які допомагають визначити правильні локації для розміщення магазинів, відділень, терміналів і банкоматів. Про них — далі в матеріалі.
Зміст
Що таке Heatmap
Приклади використання бізнесом
Переваги теплових карт
Висновки
Що таке Heatmap
Heatmap — це теплова карта обраного району, міста або всієї території України. Цей інструмент є одним з форматів відображення геоаналітики, яка дає змогу бізнесу визначити популярні локації аудиторії та підібрати найвдаліші місця для відкриття магазинів, торгових точок, закладів, розташування реклами, банкоматів, розширення радіуса доставки тощо.
Як це працює?
Метод працює на основі аналізу Big Data, маркетингових досліджень і подальшого статистичного аналізу. На теплових картах інформація візуалізується за допомогою кольорів на графіку чи в таблиці. Де кольори тепліші (наприклад, червоний, помаранчевий), там перебуває більше ваших потенційних клієнтів. Холодними кольорами (наприклад, світло-жовтий) позначаються місця з найменшою активністю аудиторії.
Приклад теплової карти
Ви можете замовити теплові карти, які розробляються нашими фахівцями під ваш індивідуальний запит. Зокрема, спеціалісти формують геоаналітику населеного пункту квадратами 500х500 м. Дані можна оновлювати з частотою від 1 до 6 місяців.
Особливості кастомних теплових карт:
- Визначення типу зони: робоча або домашня, зона вихідного дня, транзитний трафік.
- Визначення часових проміжків, коли аудиторія перебуває на них — день, година.
- Додавання певних фільтрів за запитом: вік, стать, тип девайса, наявність дітей, інтереси тощо.
Big Data та аналітика
Геоаналітика та теплові карти
Аналіз територій у розрізі окремих локацій, міста, району. Допомагає визначити вдалі місця, щоб розташувати новий бізнес чи розширити наявний.
Приклади використання бізнесом
Ось кілька прикладів використання теплових карт компаніями:
- Будівельній компанії потрібно було визначити оптимальну ділянку, щоб звести торгово-розважальний центр. Наші спеціалісти проаналізували мікрорайон, у якому планувалося будівництво ТРЦ, а саме — кількість мешканців, основні зони їх концентрації (домашню, робочу зону й зони вихідного дня). Усю цю інформацію відобразили на тепловій карті. Так забудовник визначився з оптимальною ділянкою для будівництва ТРЦ у житловому мікрорайоні міста.
- Українському банку необхідно було оптимізувати власну термінальну мережу і вибрати локації для нових відділень та перенесення наявних. Наші фахівці проаналізували наявних клієнтів банку і конкурентів та побудували портрет клієнта. Також створили теплову карту, на якій відображені: аудиторія різних сегментів, наявні клієнти, відділення банку та відділення основних конкурентів. Маючи аналітику з теплових карт, замовник оптимізував потенційні та наявні локації відділень і терміналів.
Переваги теплових карт
Застосування Heatmap дає можливість бізнесу:
- Дізнатися місця концентрації цільової аудиторії та подивитися динаміку протягом дня, наприклад, вранці, вдень і увечері.
- Проаналізувати ефективність наявної торговельної точки.
- Визначити оптимальне місце для нової торговельної точки, філії, пункту видачі замовлень, реклами тощо.
- Проаналізувати розміщення інших закладів або торговельних точок.
- Отримати зручну візуалізацію інформації тощо.
Висновки
Розташування торговельних точок, відділень, терміналів і банкоматів, а також реклами в популярних місцях для цільової аудиторії — одна з важливих конкурентних переваг бізнесу. За допомогою теплових карт і геоаналітики можна не тільки визначати правильні локації, а й аналізувати прибутковість підприємств у окремих регіонах або районах міста, оптимізувати логістичні маршрути та завдяки цій інформації розвивати компанію.
Додайте коментар