5 порад при відкритті нового магазину або торгової точки
17 серпня 2023 6 хвилин читання

5 порад при відкритті нового магазину або торгової точки

Поради#ІнтернетДляБізнесу#BigData#Бізнес#Геоаналітика#Heatmap#Геомаркетинг#Тарифи#FTTB#SMS#СмсРозсилка

Про що:

У червні 2023 року в Україні зареєстровано рекордну кількість підприємців за останні три роки (понад 31 тисяча ФОПів), переважно у сфері ритейлу (28,7%). Відкриття нових бізнесів під час війни може видаватися парадоксальним, але коли економіка країни залежить від обмеженого кола галузей, нові компанії дають змогу диверсифікувати економіку, зменшити залежність від певних ринків і забезпечити їхній більш стійкий розвиток. Тож, якщо ви теж плануєте підтримувати економіку України та відкрити для цього новий магазин або торгову точку, вам можуть допомогти наші п’ять порад.

Зміст

Ретельно досліджуйте ринок

Розробіть бізнес-план

Виберіть місце розташування магазину

Підключіть стабільний інтернет

Організуйте привабливе оформлення магазину

Ретельно досліджуйте ринок

Перед відкриттям магазину важливо здійснити ретельне дослідження ринку. Вивчайте свою цільову аудиторію, конкурентів, їхні пропозиції, ціни, потенціал ринку. Це дозволить зрозуміти, як виділитися поміж конкурентів та які товари чи послуги будуть популярними. Для того щоб дізнатися більше про вашу потенційну цільову аудиторію, яка ймовірніше зацікавиться продукцією вашого магазину, користуйтеся Big Data рішеннями. Також можна використовувати ще один з інструментів — маркетингові дослідження.

Розробіть бізнес-план

Створіть докладний бізнес-план, в якому визначіть ваші цілі, стратегію маркетингу, план розвитку та фінансові прогнози. Це дозволить «тримати руку на пульсі» на шляху до успіху та за потреби залучати інвесторів. Як створити успішний бізнес-план, ви можете дізнатися з нашої статті, у якій ми розробили покрокову інструкцію з десяти пунктів: від опису компанії до фінансового планування.

Виберіть місце розташування магазину

Розташування магазину або торгової точки має велике значення. Щоб обрати найвигідніше місце локації, слід покладатися не лише на інтуїцію та спостереження, а й використовувати об’єктивні способи дослідити конкуренцію в цьому районі й наявність потенційних клієнтів. Для цього компанії користуються геоаналітикою. Завдяки їй ви побачите на карті місця, де найчастіше перебуває цільова аудиторія, схожа на вашу.

Геоаналітика надається у вигляді:

Більше про геомаркетинг, читайте тут.

Також ми вже зазначали, що за рекомендацією фахівців у галузі нерухомості, невеликим бізнесам доцільно орендувати приміщення у багатоповерховому будинку на першому чи другому поверсах. Тим паче у новобудовах зазвичай ці поверхи одразу призначаються для торгівлі.

Дані та аналітика темна

Дані та аналітика

Геоаналітика та теплові карти

Рішення, щоб дізнатися популярні місця серед цільової аудиторії та визначити, де відкрити нові заклади. Аналітика формується на основі технічних даних з обладнання Київстар.

Підключіть стабільний інтернет

Для ефективної роботи магазину або торгової точки важливо налаштувати надійний фіксований інтернет, який дозволить підключати обладнання: касові апарати, платіжні термінали, POS-системи (Point of Sale), сканери штрих-кодів, камери відеоспостереження, системи управління інвентарем тощо.

Тож, який тип інтернету обрати для бізнесу? Якщо коротко, тип підключення до фіксованого інтернету залежить від розташування вашого магазина. Повертаючись до теми закладів на перших поверхах багатоповерхових будинків, можна сказати, що для них підійде підключення інтернету за технологією FTTB (Fiber to the Building). Зокрема, таке підключення надає і Київстар. Ви можете обрати такі типи тарифних планів (ТП):

  • “Почніть”: зі швидкістю до 50 Мбіт/с за 100 грн/міс.
  • “Масштабуйтеся”: зі швидкістю до 100 Мбіт/с за 300 грн/міс.

При чому ТП “Масштабуйтеся” надає можливість розвитку, а саме має додатковий пакет для розсилки SMS “Додайте промо”. Тобто, крім інтернету, ви отримаєте річний доступ до платформи ADWISOR та зможете робити SMS-розсилку цільовій аудиторії з використанням понад 40 Big Data-фільтрів. Наприклад, тип гаджета, стать, вік, стиль життя, інтереси, геолокація тощо.

*Важливо: Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, зокрема записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

Зв'яток та інтернет темна

Звʼязок та інтернет

Інтернет у багатоквартирних будинках

Підключення до наявної мережі за кілька днів. Інтернет зі швидкістю до 100 Мбіт/с підходить для аптек, кав'ярень, перукарень та інших бізнесів у багатоквартирних будинках.

Поєднання стабільного інтернету та цього маркетингового інструменту дає змогу магазину працювати більш комплексно, оптимізуючи як онлайн, так і офлайн процеси. Адже здатність налаштовувати промо на потрібну цільову аудиторію допоможе магазину досягти більшого впливу на неї з меншими витратами.

Персоналізовані повідомлення залучають увагу клієнтів і сприяють підвищенню продажів. Доступ до аналітики дозволить магазину відстежувати успішність своїх дій та вносити необхідні корективи. Детальніше, як діє пакет “Додайте промо”, дивіться на сайті Київстар.

Натомість, якщо ваша торгова точка розташована в окремій будівлі, наприклад, в торговельно-розважальному центрі, оптимальним варіантом буде підключення корпоративного інтернету, для якого прокладається окрема оптоволоконна лінія. Щоб розрахувати ціну, замовляйте консультацію.

Рекламні інструменти темна

Рекламні інструменти

Знаходьте нових клієнтів за допомогою платформи ADWISOR

Розсилки на потенційних клієнтів. Підбирайте аудиторію, використовуючи Big Data-параметри. Надсилайте повідомлення за розкладом або у реальному часі.

Спробувати

Організуйте привабливе оформлення магазину

Створіть привабливе та функціональне оформлення магазину. Вітрини, розташування товарів на полиці, внутрішній дизайн — все це впливає на перше враження від вашого закладу та здатність залучити покупців. Один із способів візуального оформлення закладу — тематичні вітрини до свят, трендів чи сезонних інфоприводів.

Застосовуйте креативність та інновації, використовуйте вітрини як платформу для дивовижних дизайнів та інсталяцій. Додайте у простір фірмові кольори, щоб зробити простір візуально пов’язаним з вашим брендом. Також подбайте про безпеку, а саме проінформуйте покупців щодо найближчого укриття на час повітряної тривоги.

Для роботи магазину або торгової точки можуть знадобитися й інші бізнес-інструменти. Їх усі ми зібрали на одній сторінці Київстар Бізнес. Переходьте та обирайте!

Поради#ІнтернетДляБізнесу#BigData#Бізнес#Геоаналітика#Heatmap#Геомаркетинг#Тарифи#FTTB#SMS#СмсРозсилка

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#Омніканальність#Клієнт#Ритейл#Тренд#Бізнес#ЯкЦеПрацює?#BigData#БігДата#ТригерніРозсилки#ТаргетованіРозсилки#API#SMS#СмсРозсилка#Viber#Рішення
#ІдеїДляБізнесу#СмсРозсилка#ADWISOR#SMS#Геоаналітика#Microsoft365#Офіс365#Клієнт
#Геоаналітика#Heatmap#ТаргетованіРозсилки#ADWISOR#BigData
Що таке Big Data?29 листопада 2022 7 хвилин читання

Що таке Big Data?

#BigData#SMS#СмсРозсилка#БігДата
Бізнес з нуля. Як обрати бізнес-модель?15 листопада 2022 9 хвилин читання

Бізнес з нуля. Як обрати бізнес-модель?

#BigData#Look-alike#СмсРозсилка#Microsoft365
#ADWISOR#BigData#Microsoft365#Офіс365#ЕДО#ЕлектроннийДокументообіг#FTTB#БігДата#Star.Docs#Інтернет#КорпоративнийІнтернет#ІнтернетДляБізнесу#Тарифи
#Cybersecurity#Кібербезпека#AntiDDoS
#ПортретКлієнта#Look-alike#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки#Теплокарта#Геоаналітика#Скоринг

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новин та отримайте промокод на Київстар ТБПідпишіться на розсилку