Про що:
Підготовку до Чорної п’ятниці варто почати заздалегідь. Крім системи знижок, прикрашання торгової точки й самого товару, вам необхідно продумати правильну комунікацію з вашими покупцями. Незалежно від того, шукаєте ви нових клієнтів або працюєте з уже наявними, Київстар допоможе якісно провести рекламну кампанію завдяки Big Data-технологіям.
Kyivstar Business Hub підготував п’ять порад, як бізнесу підготуватися до осінніх розпродажів.
Зміст
Оновіть свою клієнтську базу
Персоналізуйте пропозицію
Почніть продавати раніше за конкурентів
Розвивайте багатоканальність
Підготуйте команду до перенавантаження
Оновіть свою клієнтську базу
Перед початком рекламної кампанії варто оновити вашу базу контактів. Часто торгові мережі та магазини збирають базу споживачів впродовж декількох років, але дані у ній швидко стають неактуальними. Наприклад, людина може переїхати в інше місто або змінити свій номер телефону. Бізнес про це не знає, а тому продовжує роками витрачати свої ресурси на комунікацію з нею.
Розв’язати проблему із застарілою базою контактів допоможуть спеціалісти Київстар. Оператор може верифікувати вашу клієнтську базу: показати, чи існує такий номер, чи дійсно абонент постійно знаходиться у вашому місті тощо. Зокрема, серед тисячі номерів можна виокремити саме вашу цільову аудиторію.
Олександр Назарук
начальник сектору B2B-продаж Київстар
Ми можемо допомогти замовнику краще розуміти його ж клієнта. На початковому етапі ми можемо разом побудувати портрет ідеального клієнта, визначити цільову аудиторію, знайти її серед уже наявних покупців. Далі ми допомагаємо розширити клієнтську базу, створивши look-alike-аудиторію та розпочавши комунікацію з нею. Усе це стало можливо завдяки Big Data-аналітиці
Ми можемо допомогти замовнику краще розуміти його ж клієнта. На початковому етапі ми можемо разом побудувати портрет ідеального клієнта, визначити цільову аудиторію, знайти її серед уже наявних покупців. Далі ми допомагаємо розширити клієнтську базу, створивши look-alike-аудиторію та розпочавши комунікацію з нею. Усе це стало можливо завдяки Big Data-аналітиці
Якщо ви хочете збільшити ваші продажі, шукаєте виходу на нових покупців або запускаєте новий продукт напередодні Чорної п’ятниці, побудуйте разом з Київстар look-alike-аудиторію. Цей інструмент дозволяє знайти потенційних покупців схожого на ваших клієнтів типу — наприклад, автомобілістів, користувачів конкретних соцмереж, людей з певним доходом і звичками.
Важливо, що Київстар використовує дані виключно в межах чинного законодавства та турбується про їхню безпеку: оператор не передає/не продає третім особам дані абонентів, а для створення аналітичних моделей працює лише з анонімізованою та узагальненою інформацією.
Big Data та аналітика
Big Data-рішення для бізнесу
Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.
Персоналізуйте пропозицію
До знижок на Чорну п’ятницю готуються і споживачі: вони обирають бренди та пишуть список речей, які вони хочуть придбати. Утім, аналітика Google говорить, що споживачі купують лише 26% від запланованих покупок під час розпродажу. Ці дані свідчать про те, що покупці мають можливість та бажання купити більше, але не можуть цього зробити в силу різних обставин. Одна з них – це складність вибору.
У нескінченній кількості пропозицій клієнту важко обрати потрібний йому товар. Скоротіть його шлях до покупки — пропонуйте йому лише ті послуги та товари, які він справді хоче придбати. У цьому вам допоможе інтелектуальна платформа для розсилок ADWISOR.
Завдяки ADWISOR бізнес може самостійно запустити промокампанію на аудиторію, обрану за понад 40 параметрами, серед яких вік, стать, інтереси тощо. Так ви не будете надсилати інформацію про знижки на косметику в київському магазині чоловіку зі Львова. Обирайте аудиторію, пишіть влучний текст та запускайте розсилку SMS.
У текстових повідомленнях одразу пишіть, які товари ви пропонуєте зі знижкою. Пам’ятайте, що побутова техніка та одяг — найпопулярніші у Чорну п’ятницю. Утім, людям з домашніми тваринами більш актуальними будуть дисконти на їжу для собак або ж іграшки для котів. А для шанувальників спорту пропонуйте ковзани або гірське спорядження для зимових походів.
Почніть продавати раніше за конкурентів
У своїй більшості клієнти знають, що саме вони збираються купити на Чорну п’ятницю. Вони можуть завчасно пройтися торговим центром та обрати потрібну сукню чи джинси, щоб у день розпродажу економити час. Так само завчасно вони можуть шукати потрібні товари на сайтах брендів. Не втрачайте клієнтів, які йдуть без покупок. Скористайтеся тригерною розсилкою від Київстару та запропонуйте покупцю вигідну знижку ще до старту розпродажу.
Тригерна розсилка — це повідомлення, яке надсилатиметься потенційним клієнтам у потрібний момент: коли людина найбільше зацікавлена в покупці або знаходиться в певному місці в певний час. У нашому випадку, тригером для розсилки може стати відвідування вашого сайту або магазину у торговельному центрі напередодні Чорної п’ятниці. Щойно людина опиниться поруч з вашою точкою продажу, їй надійде від вас SMS з пропозицією. Наприклад, з промокодом на 30% знижки на другий товар у чеку.
Цікаво, що відповідно до досліджень Prosper Insights & Analytics, у 2020 році 42% з опитаних купували подарунки рідним заздалегідь. Тобто уже зараз понад третина ваших покупців замислюється, що дарувати близьким на Святого Миколая та Новий Рік.
Передбачте такі потреби людей: підготуйте відповідний товар та його святкове пакування. У SMS-розсилці акцентуйте на можливості купити новорічні подарунки вже зараз за привабливою ціною. Тут також допоможе ADWISОR: визначте клієнтів з дітьми та запропонуйте їм ляльки, нові відеоігри, велосипеди, ковзани тощо зі знижками на Чорну п’ятницю.
Реклама та пошук клієнтів
Знаходьте нових клієнтів за допомогою платформи ADWISOR
Розсилки на потенційних клієнтів. Підбирайте аудиторію, використовуючи Big Data-параметри. Надсилайте повідомлення за розкладом або у реальному часі.
СпробуватиРозвивайте багатоканальність
Через коронавірус споживачі назавжди змінили свої звички. Рекордно зростають онлайн-продажі, але електронна комерція не знищила попит на офлайн-магазини. Усе стало складнішим: тепер споживача варто шукати там, де йому зручніше робити покупки. Саме тому завдання для ритейлу — одночасно розвиватися онлайн та офлайн.
У онлайн люди частіше купують продукти, дрібну побутову техніку, корм для домашніх тварин, автозапчастини, побутову хімію для дому. Натомість у фізичні магазини скоріше підуть за одягом, взуттям, меблями чи основною побутовою технікою. Перш ніж планувати розіграші та активності на Чорну п’ятницю, перевірте, де зараз найчастіше буває ваш клієнт. Тут на допомогу вам прийдуть теплові карти та геоаналітика від Київстару.
Олександр Назарук
начальник сектору B2B-продаж Київстар
Ми можемо не лише побудувати портрет ідеального клієнта, а і показати, де саме замовнику варто шукати свою цільову аудиторію. Для цього ми створюємо теплові карти, на яких візуалізується концентрація потрібних людей в обраний проміжок часу. Це корисно, наприклад, коли ви шукаєте місце для нового магазину або аналізуєте ефективність вже наявної точки продажу.
Ми можемо не лише побудувати портрет ідеального клієнта, а і показати, де саме замовнику варто шукати свою цільову аудиторію. Для цього ми створюємо теплові карти, на яких візуалізується концентрація потрібних людей в обраний проміжок часу. Це корисно, наприклад, коли ви шукаєте місце для нового магазину або аналізуєте ефективність вже наявної точки продажу.
Завдяки тепловим картам та геоаналітиці ви зможете визначити, які з магазинів користуватимуться найбільшою популярністю у дні розпродажів. Зокрема, ви можете заохотити клієнтів відвідати менш завантажений магазин завдяки додатковій промокампанії.
Підготуйте команду до перенавантаження
Якщо більшість продажів ви очікуєте онлайн, то неодмінно подбайте про готовність всієї команди. Перевірте швидкість вашого сайту: є ймовірність, що від кількості замовлень у перші години розпродажу він перестане працювати. Так ви втратите частину клієнтів.
Також ваша команда має бути готова швидко обробляти замовлення. Тут на допомогу вам прийде Віртуальна мобільна АТС від Київстару, яка об’єднає всі ваші мобільні та фіксовані номери в одну мережу. За лічені хвилини ви матимете готовий до роботи кол-центр. Достатньо залишити на сайті або у соцмережах один контактний номер, і дзвінки клієнтів автоматично розподілятимуться між операторами.
Зокрема, не нехтуйте доставкою. Традиційно після Чорної п’ятниці поштові служби завалені замовленнями, а тому клієнти можуть довше, ніж зазвичай, очікувати куплений товар. Не змушуйте їх чекати: підготуйте завчасно декілька кур’єрів, які доставлятимуть покупки містом у день замовлення. Для координації роботи доставки також зручно використовувати Віртуальну мобільну АТС.
З цими порадами бізнес будь-якого розміру зможе якісно підготуватися до шалених осінніх розпродажів. Отримайте не лише прибуток під час Чорної п’ятниці, а і нових відданих вашому бренду клієнтів.
Як залучати клієнтів, якщо «традиційна» реклама не працює? Як успішно створити промокампанію та привернути увагу клієнтів? У нашому влозі за одну хвилину ділимося дієвими лайфхаками:
Додайте коментар