Геомаркетинг: що це таке та як працює

icon
211

Геомаркетинг – один з нових напрямків маркетингового аналізу, який допомагає розробити й обґрунтувати концепцію будівництва, визначити вигідне місце розташування для комерційної нерухомості. Для цього використовують дані аналізу ринку за місцем розташування та поблизу об’єкта.

Напрямок виник на стику двох дисциплін: маркетингу та геоінформатики. Геомаркетинг об’єднав технології проведення маркетингових досліджень і методи географічного аналізу різних територіально-просторових об’єктів (регіонів, районів, будівель тощо). Включає цілий комплекс інструментів для збору, обробки, моделювання, аналізу та візуалізації даних щодо того, де вигідно купувати, будувати або орендувати нерухомість для бізнесу.

Які дані враховує геомаркетингове дослідження

  • Кількість людей, які живуть поблизу планованого об’єкта й число потенційних покупців товарів і послуг.
  • Скільки жителів міста проходить або проїжджає через цю територію за день.
  • Інфраструктура району в цілому, її недоліки та переваги в порівнянні з іншими районами.
  • Успіх конкурентів на тій же території або поблизу.
  • Які товари та послуги користуються популярністю в мешканців цього району.
  • Привабливість міста або конкретної точки для інвестицій.
  • Попит на оренду комерційної та некомерційної нерухомості, орендні ставки.

Які завдання допомагає вирішити геомаркетинг

  1. Знайти зацікавлену аудиторію в конкретних товарах і послугах на певній території країни, міста або району.
  2. Провести аналіз конкурентів у конкретній точці.
  3. Визначити оптимальне місце для нової філії, магазину, кафе та іншої комерційної та некомерційної нерухомості.
  4. Спрогнозувати можливий прибуток і територіальне охоплення об’єкта.
  5. Знайти найвигідніше застосування для конкретної ділянки.
  6. Розробити ефективну рекламну кампанію з урахуванням місцевості й особливостей аудиторії.

Геомаркетингові дослідження допоможуть приймати важливі рішення:

  • керівникам роздрібного бізнесу: власникам торгових мереж, магазинів, банків, аптек;
  • аналітикам у галузі ритейлу та девелопменту;
  • рекламникам і маркетологам;
  • менеджерам з розвитку;
  • фахівцям з продажу;
  • інвесторам;
  • оцінювачам.

Heatmap і геоаналітика від Київстар

Розширюєте бізнес, шукаєте відповідне місце, щоб відкрити ще одне відділення, магазин, кав’ярню чи аптеку? Хочете встановити термінал або банкомат в оптимальній локації? У нас є великий досвід роботи з BigData, сучасними методами аналітики й перевірені продукти, щоб вирішити поставлені вами завдання.

Heatmap, або теплові карти – візуалізація даних, де значення графічно показане за допомогою кольору. Для створення теплових карт використовують геоаналітику. Цей підхід дозволяє отримати великий масив даних про жителів конкретного міста або району від операторів мобільного зв’язку. Для обробки цієї інформації застосовують можливості Big Data в комплексі з маркетинговими дослідженнями й подальшим статистичним аналізом.

Переваги BigData від Київстар

  • Можливість зберігати велику кількість даних (HDFS).
  • Швидка обробка будь-яких обсягів інформації.
  • Комбінування класичного підходу та сучасних методів аналітики.
  • Послуги та сервіси для поліпшення бізнес-процесів у вашій справі.
icon
211