Про що:
Знайти роботу для будівельної фірми не легко: потенційні клієнти не здійснюють спонтанних замовлень і вибирають постачальника послуг з особливою прискіпливістю, ретельно порівнюючи умови та ціни. Щоб достукатися до клієнта і зробити його «своїм», необхідно використовувати нові технології. Як залучити клієнтів до будівельної фірми та підвищити прибуток за допомогою технології Великих даних — у матеріалі.
Зміст
Офлайн vs онлайн
Інструменти Big Data для залучення клієнтів до будівництва
Офлайн vs онлайн
Раніше клієнтів для будівництва власники фірм шукали через друковані засоби масової комунікації, розміщуючи оголошення в тематичних газетах і журналах, або через телебачення і радіо. Зараз підрядників шукають в інтернеті. Відповідно, саме там і необхідно «ловити» свого клієнта. Перед створенням маркетингової стратегії потрібно чітко зрозуміти, на кого орієнтуватися, тобто для кого призначені послуги фірми. На будівельному ринку це можуть бути як фізичні особи, так і власники бізнесу. Тому маркетингову стратегію варто почати з портрета клієнта.
Портрет клієнта описує людину, яку зацікавлять послуги фірми, за такими характеристиками, як стать і вік, географія, вид діяльності, звички, сімейний стан. Як створюють портрет клієнта за допомогою Big Data від Київстар: вивчають накопичені дані з бази абонентів і за вказаними для аналітичної моделі характеристиками знаходять відповідності, які допоможуть розробити релевантну пропозицію потенційним клієнтам. Водночас аналітики Київстар дотримується законодавства України, зокрема закону «Про захист персональних даних»: під час роботи не використовують і не передають третім особам конфіденційну інформацію абонентів.
Розуміючи особливості своєї аудиторії, можна уникнути зайвих витрат ресурсів і часу на непродуктивну взаємодію з аудиторією, швидше збільшити дохід і розширити базу клієнтів. Як шукати клієнтів для будівельної фірми в інтернеті:
- реклама на тематичних форумах;
- агрегатори будівельних послуг;
- власний сайт і його SEO-просування;
- контекстна реклама;
- реклама через соцмережі, тематичних блогерів.
Інструменти Big Data для залучення клієнтів до будівництва
Аудиторія Look-alike
Це інструмент, який розширює наявну базу та допомагає знайти клієнтів, схожих на тих, що є. Наприклад, якщо ваша фірма постачає матеріали для будівництва, це можуть бути чоловіки, які мають сім’ю з дітьми, які цікавляться будівництвом і вважають за краще самостійно лагодити несправності та робити ремонт. Власник фірми може самостійно вивчити свою аудиторію і надати аналітикам Київстар критерії для пошуку або ж доручити експертам вивчити клієнтську базу і визначити характеристики, за якими слід шукати нових клієнтів.
Геомаркетинг і геоаналітика
Ці інструменти знадобляться під час вибору місця для спорудження будівлі. Геомаркетингові дослідження враховують особливості інфраструктури району загалом, переваги та слабкі місця, які знадобляться як для житла, так і для комерційної нерухомості. Heatmap (теплові карти) — це візуалізація великого масиву інформації. Інструмент допоможе вибрати вдалу локацію для кав’ярні, автозаправки чи будь-якої іншої бізнес-нерухомості.
Таргетована розсилка
«Точкова» комунікація працює набагато краще, ніж тактика spray-and-pray, коли рекламні пропозиції розсилаються багатьом користувачам навмання, з надією, що хтось раптом відгукнеться. Вибираючи таргетовану розсилку від Київстар, ви надсилаєте повідомлення потенційно зацікавленим людям, орієнтуючись на характеристики портрета клієнта. Так, наприклад, якщо ваша фірма надає будівельні послуги і постачає матеріали для будівництва, ви можете створити кілька розсилок і надсилати повідомлення зі знижкою на будматеріали лише тим абонентам, які будують самостійно. Отже, набагато легше залучити клієнтів до будівельної фірми, не витрачаючи ресурси на повідомлення в теку «Спам».
Big Data та аналітика
Big Data-рішення для бізнесу
Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.
Додайте коментар