Про що:
Ринок нерухомості – одна з найбільших і важливих сфер бізнесу. Як залучити клієнтів у агентство нерухомості за допомогою рішень Big Data від Київстар – розберемося в нашій статті.
Зміст
Як знайти нових клієнтів
Як побудувати комунікацію
Heatmap і геоаналітика
Як знайти нових клієнтів
Портрет клієнта – один зі способів краще пізнати свій цільовий сегмент. Інструмент допомагає зрозуміти «болі» та потреби аудиторії, що своєю чергою відіграє важливу роль у розробці та розміщенні реклами, створенні вигідних пропозицій і побудові правильної взаємодії з людьми.
Як розробляють портрет клієнта аналітики Київстар:
- вивчають агреговані дані, накопичені мобільним оператором;
- вибирають важливі для розробки аналітичної моделі характеристики потенційних клієнтів: від статі та місця проживання до наявності авто й частоти подорожей;
- знаходять закономірності, які допомагають зробити релевантну пропозицію та дізнатися, як залучити клієнтів у агентство нерухомості.
Look-alike аудиторія – пошук схожих. На основі поточної бази рієлтора визначають потенційних клієнтів, які схожі на вже наявних. Ви можете самі проаналізувати свою базу й експертно визначити характеристики, за якими аналітики Big Data будуть шукати цільову аудиторію. Або ж довірити завдання фахівцям від початку й до кінця: вони вивчать вихідні дані та визначать критерії пошуку схожою цільової аудиторії за допомогою алгоритмів машинного навчання.
Як побудувати комунікацію
Щоб залучити нових клієнтів, потрібно не тільки розробити вигідну пропозицію, а й донести до них інформацію. Зараз більшу популярність набирає розсилка повідомлень з прив’язкою до геолокації потенційного клієнта або іншим ключовим характеристикам. Повідомлення отримують тільки ті, хто перебуває у вашому місті чи районі й підходить під цільову аудиторію рієлтора, тобто шукає, купує або продає нерухомість.
У чому переваги таргетованої комунікації:
- швидкий запуск кампанії;
- для реалізації досить менеджера проєкту й оператора;
- не потрібні друковані листівки або малоефективні оголошення;
- є готова платформа для розсилки, яка дає можливість оператору самостійно запускати, коригувати кампанію, тестувати різні ідеї, повідомлення або змінювати цільову аудиторію;
- можна прорахувати ефективність кампанії та конверсію.
Big Data та аналітика
Big Data-рішення для бізнесу
Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.
Heatmap і геоаналітика
Київстар – експерти в роботі з Big Data, сучасних методах аналітики та розробці продуктів, які допоможуть вам і вашим клієнтам розв’язувати задачі. Наприклад, як підібрати вигідну для клієнта нерухомість або оцінити перспективне для забудови місце? Який район краще вибрати для життя сім’ї з дітьми?
Heatmap, або теплові карти, дозволяють візуалізувати результат аналізу великих даних і показати статистичні та цифрові значення за допомогою кольору. Для розробки Heatmap фахівці Київстар використовують геоаналітику. Такий метод:
- працює на основі Big Data в комплексі з маркетинговими дослідженнями та подальшим статистичним аналізом;
- дає можливість отримати й опрацювати великий масив різної інформації про населення, інфраструктуру, перспективи, проблеми та переваги міста або конкретного району.
Всі аналітичні моделі й інструменти працюють на основі неперсоніфікованих і зашифрованих даних. Київстар суворо дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних». Компанія не передає третім особам персональну інформацію про абонентів.
Додайте коментар