Як залучити клієнтів у агентство нерухомості

20 травня 2020

3 хв.

Як залучити клієнтів у агентство нерухомості

Про що:

Ринок нерухомості – одна з найбільших і важливих сфер бізнесу. Як залучити клієнтів у агентство нерухомості за допомогою рішень Big Data від Київстар – розберемося в нашій статті.

Зміст

Як знайти нових клієнтів

Як побудувати комунікацію

Heatmap і геоаналітика

Як знайти нових клієнтів

Портрет клієнта – один зі способів краще пізнати свій цільовий сегмент. Інструмент допомагає зрозуміти «болі» та потреби аудиторії, що своєю чергою відіграє важливу роль у розробці та розміщенні реклами, створенні вигідних пропозицій і побудові правильної взаємодії з людьми.

Як розробляють портрет клієнта аналітики Київстар:

  1. вивчають агреговані дані, накопичені мобільним оператором;
  2. вибирають важливі для розробки аналітичної моделі характеристики потенційних клієнтів: від статі та місця проживання до наявності авто й частоти подорожей;
  3. знаходять закономірності, які допомагають зробити релевантну пропозицію та дізнатися, як залучити клієнтів у агентство нерухомості.

Look-alike аудиторія – пошук схожих. На основі поточної бази рієлтора визначають потенційних клієнтів, які схожі на вже наявних. Ви можете самі проаналізувати свою базу й експертно визначити характеристики, за якими аналітики Big Data будуть шукати цільову аудиторію. Або ж довірити завдання фахівцям від початку й до кінця: вони вивчать вихідні дані та визначать критерії пошуку схожою цільової аудиторії за допомогою алгоритмів машинного навчання.

Як побудувати комунікацію

Щоб залучити нових клієнтів, потрібно не тільки розробити вигідну пропозицію, а й донести до них інформацію. Зараз більшу популярність набирає розсилка повідомлень з прив’язкою до геолокації потенційного клієнта або іншим ключовим характеристикам. Повідомлення отримують тільки ті, хто перебуває у вашому місті чи районі й підходить під цільову аудиторію рієлтора, тобто шукає, купує або продає нерухомість.

У чому переваги таргетованої комунікації:

  • швидкий запуск кампанії;
  • для реалізації досить менеджера проєкту й оператора;
  • не потрібні друковані листівки або малоефективні оголошення;
  • є готова платформа для розсилки, яка дає можливість оператору самостійно запускати, коригувати кампанію, тестувати різні ідеї, повідомлення або змінювати цільову аудиторію;
  • можна прорахувати ефективність кампанії та конверсію.
Big Data та аналітика

Big Data та аналітика

Big Data-рішення для бізнесу

Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.

Heatmap і геоаналітика

Київстар – експерти в роботі з Big Data, сучасних методах аналітики та розробці продуктів, які допоможуть вам і вашим клієнтам розв’язувати задачі. Наприклад, як підібрати вигідну для клієнта нерухомість або оцінити перспективне для забудови місце? Який район краще вибрати для життя сім’ї з дітьми?

Heatmap, або теплові карти, дозволяють візуалізувати результат аналізу великих даних і показати статистичні та цифрові значення за допомогою кольору. Для розробки Heatmap фахівці Київстар використовують геоаналітику. Такий метод:

  • працює на основі Big Data в комплексі з маркетинговими дослідженнями та подальшим статистичним аналізом;
  • дає можливість отримати й опрацювати великий масив різної інформації про населення, інфраструктуру, перспективи, проблеми та переваги міста або конкретного району.

Всі аналітичні моделі й інструменти працюють на основі неперсоніфікованих і зашифрованих даних. Київстар суворо дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних». Компанія не передає третім особам персональну інформацію про абонентів.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті