Heatmap: що це таке і чим корисно для бізнесу

Heatmap: що це таке і чим корисно для бізнесу | Kyivstar Business Hub зображення №1
29 Квітня 2021
Рішення для бізнесу

Рекламу позашляховика можна розмістити уздовж вибоїстої траси, а кафе — відкрити в пустельній місцевості, де немає конкурентів, але чи принесе це користь бізнесу? Великі дані дозволяють дізнатися, в яких місцях найчастіше перебуває ваша цільова аудиторія — де живе, працює, проводить дозвілля. На основі цієї інформації створюються Heatmap (теплові карти), які допомагають визначити правильні локації для розміщення магазинів, відділень, терміналів і банкоматів. Про користь і переваги, які теплові карти несуть для бізнесу — далі в матеріалі.

Зміст

  1. Що таке Heatmap
  2. Особливості та переваги використання Heatmap
  3. Більше бізнес-рішень Big Data від Київстар
  4. Підбиваємо підсумки

Що таке Heatmap

Heatmap — це теплові карти обраного району, міста або всієї території України, які дозволяють візуалізувати дані на графіку чи таблиці за допомогою кольору. Їх створюють, застосовуючи геоаналітику. Метод працює на основі аналізу Big Data, маркетингових досліджень і подальшого статистичного аналізу.

На теплових картах виділені території, де частіше буває цільова аудиторія послуг або продукту. Теплі кольори позначають місця, до яких ЦА виявляє найбільший інтерес, холодні — місця з найменшою активністю. Все максимально наочно і просто. Це чудова можливість подивитися на карту міста або району «з висоти пташиного польоту», щоб зрозуміти, де варто відкрити магазин або кав’ярню.

Інструмент підходить для великого та середнього бізнесу. Теплові карти та геоаналітику давно використовують банки, ритейл і навіть держслужби. Наприклад, мережа кав’ярень Starbucks користується хітмап для вибору нової локації. А в Сеулі з їх допомогою вдалося спланувати транспортні потоки.

Особливості та переваги використання Heatmap

Використовувати теплові карти доцільно не тільки для вирішення певних окремих завдань, а й комплексно для підвищення ефективності багатьох напрямків бізнесу. Йдеться не тільки про пошук оптимальної локації для точок продажу або банкоматів, а й про відкриття офісів обслуговування, розміщення зовнішньої реклами. Це, своєю чергою, впливає на клієнтський досвід, якість сервісу та фінансові показники компанії.

Застосування Heatmap дає можливість бізнесу:

  • Дізнатися місця скупчення цільової аудиторії та подивитися, як вони змінюються протягом дня, наприклад, вранці, вдень і вечорів.
  • Визначити оптимальне місце для нової торговельної точки, філії, пункту видачі замовлень тощо.
  • Проаналізувати ефективність наявної торговельної точки.
  • Знайти найбільш вигідне застосування для конкретної ділянки в місті або районі.
  • Знайти місце, де поставити білборд або промоутера з листівками.
  • Проаналізувати розміщення закладів або торговельних точок конкурентів.

Більше бізнес-рішень Big Data від Київстар

Київстар — експерти в роботі з Big Data і сучасними методами аналітики. Хітмап — лише один інструмент з цілого комплексу продуктів, розроблених телеком-компанією на основі Big Data. Сьогодні для вирішення бізнес-завдань клієнтам Київстар доступні:

  1. Портрет клієнта. Дає можливість визначити цільову групу і її потреби. Це важливо для розробки маркетингових стратегій, створення та запуску продукції, експансії бізнесу.
  2. Look-alike аудиторія. Допомагає знайти потенційних клієнтів і навіть нові ринки. Рішення базується на пошуку нових клієнтів, схожих на поточних за низкою критеріїв.
  3. Таргетована комунікація. Являє собою націлену на певний сегмент розсилку повідомлень. Метод допомагає донести інформацію про продукт або послугу зацікавленим людям.

Київстар дотримується Закони України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає, і не продає персональні дані абонентів третім особам.

Підбиваємо підсумки

Отже, розташування торговельних точок, відділень, терміналів і банкоматів, а також реклами в місцях скупчення цільової аудиторії — одна з важливих конкурентних переваг бізнесу. За допомогою теплових карт і геоаналітики можна не тільки визначати правильні локації, а й аналізувати прибутковість підприємств у окремих регіонах або районах міста, оптимізувати логістичні маршрути та завдяки цій інформації розвивати компанію.

Дані, отримані за допомогою теплових карт — ключ до успішного масштабування бізнесу. Це можливість розширити географію компанії з впевненістю, що продукти або послуги знайдуть свою цільову аудиторію.