Про що:
Подорожі – один з найпопулярніших видів дозвілля та відпочинку. Разом з попитом збільшується кількість туроператорів і привабливих пропозицій. Тому сьогодні зачіпаємо важливу для підприємців тему: як залучити клієнтів у турагентство.
Зміст
Онлайн чи офлайн
Як залучити більше нових клієнтів
Як налагодити комунікацію
Онлайн чи офлайн
Інтернет відкрив величезні можливості для бізнесу в мережі. Бронювати квитки та купувати тури онлайн швидко, зручно й не потрібно нікуди їхати, адже документи вишлють на пошту. Для того, щоб реалізовувати послуги в мережі туроператорові потрібен зручний сайт. Також багато хто користується для комунікації з аудиторією сторінками в соцмережах, створюють блоги в месенджерах.
Попри плюси бронювання та покупок онлайн, все ж багато споживачів звикли довіряти компаніям, у яких є звичайний офіс. Якщо збираєтеся орендувати приміщення для фірми, вам будуть корисні послуги Big Data від Київстар, а саме: Heatmap (теплові карти обраного району, міста або всієї території України) і геоаналітика.
Доступно два види теплових карт:
- Для всієї бази абонентів мобільного зв’язку з фільтрами за віком, статтю, типом смартфона тощо.
- Для певного цільового сегмента, який вас цікавить. Щоб визначити цю аудиторію, використовуються експертні критерії та моделювання.
Застосування Heatmap і геоаналітики допомагає дізнатися:
- скільки людей живе, працює, проходить або проїжджає поблизу планованого офісу;
- плюси та мінуси інфраструктури району;
- наявність і кількість великих і дрібних конкурентів у радіусі покриття;
- чи користуються подорожі популярністю у жителів цього району;
- орендні ставки на нерухомість;
- очікуваний прибуток і територіальне охоплення об’єкта;
- як залучити клієнтів у турагентство, тобто як розробити рекламу з урахуванням місцевості й особливостей цільового сегмента.
Big Data та аналітика
Big Data-рішення для бізнесу
Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.
Як залучити більше нових клієнтів
Розробити маркетинговий профіль ідеального клієнта. Для цього аналітики вивчають всі можливі дані телеком-оператора про абонентів і будують аналітичну модель з урахуванням статі, віку, рівня доходу, соціального статусу, сімейного стану, наявності дітей, місця проживання, наявності авто, звичок, інтересів. Так ви будете знати, куди цілитися та що врахувати в розробці продуктів і пропозицій.
Якщо у турфірми вже є клієнтська база, розширити її допоможе «пошук схожих» – Look-alike аудиторія. За допомогою інструменту можна знайти цільовий сегмент, схожий на поточних користувачів. Київстар пропонує два способи пошуку Look-alike аудиторії:
- Власник бізнесу експертно визначає характеристики цільового сегмента, а фахівці Big Data за цими критеріями шукають відповідну аудиторію для реклами.
- Фахівці аналізують дані про клієнтів і визначають критерії пошуку цільової аудиторії за допомогою алгоритмів машинного навчання, що забезпечує точний результат.
Важливо: всі аналітичні моделі та інструменти працюють на основі неперсоніфікованих і зашифрованих даних. Київстар суворо дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних». Компанія не передає третім особам персональну інформацію абонентів.
Як налагодити комунікацію
Таргетована розсилка – ефективний метод донести до цільової аудиторії інформацію про бонуси, знижки, гарячі тури й інші привабливі пропозиції. Скористайтеся одним із двох способів здійснити розсилку, щоб залучити клієнтів у турагентство:
- Цільову аудиторію підбирають аналітики Київстар, а потім допомагають бізнесу взаємодіяти з потенційними туристами.
- Туроператор самостійно розсилає рекламу цільовій аудиторії за допомогою автоматизованої платформи ADWISOR. Повідомлення отримає вибірка абонентів, які відповідають профілю ідеального покупця й характеристикам цільової аудиторії та заздалегідь погодилися на розсилку.
Додайте коментар