Про що:
Аналітичні сервіси та інструменти Big Data успішно працюють у сфері ритейлу, банкінгу та інформаційних технологій. Але їх популярність продовжує зростати на ринку B2B-послуг. Це можуть бути індивідуальні рішення для великих компаній, і готові недорогі автоматизовані інструменти для малого та середнього бізнесу. Сьогодні пошукаємо відповідь на питання, як за допомогою великих даних залучити клієнтів медичному центру.
Зміст
Вибираємо місце для приватної клініки
Нові клієнти: як знайти та чим привабити
Як налагодити комунікацію
Вибираємо місце для приватної клініки
Правильне розташування – вагомий внесок в успіх. Вибрати оптимальну локацію для відкриття клініки допоможуть послуги Big Data від Київстар. Хочемо відразу ж зазначити, що всі аналітичні моделі та інструменти працюють на основі неперсоніфікованих і зашифрованих даних. Київстар строго дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних». Компанія не передає третім особам персональну інформацію про абонентів.
Heatmap – теплові карти обраного району, міста або всієї території України. Доступно два види теплових карт: для всієї бази абонентів мобільного зв’язку (26 млн людей) з фільтрами за віком, статтю, типом смартфона тощо та для певного цільового сегмента, який вас цікавить. Щоб визначити цю аудиторію, використовуються експертні критерії та моделювання.
Геоаналітика опрацьовує накопичені телеком-операторами великі дані та дає можливість:
- Знайти місця, де часто буває цільова аудиторія в будні або вихідні.
- Провести аналіз конкурентів поблизу.
- Визначити плюси та мінуси інфраструктури району.
- Розробити ефективну рекламну кампанію з урахуванням місцевості й особливостей аудиторії та зрозуміти, як залучити клієнтів медичному центру.
- Зробити прогноз щодо прибутку та територіального охоплення клініки.
Нові клієнти: як знайти та чим привабити
Для початку необхідно розуміти, на кого розраховано медичний заклад: це невелика сімейна клініка, величезний медцентр, де можна пройти обстеження від А до Я, або клініка, що спеціалізується на лікуванні певних захворювань, органів або систем. Від цього залежить ваша цільова аудиторія і профіль ідеального клієнта.
Щоб створити портрет клієнта, аналітики Big Data вивчають всі можливі дані й обирають найбільш вагомі. На основі цієї інформації будується аналітична модель з урахуванням статі, віку, рівня доходу, географії, соціального статусу, сімейного стану, наявності дітей, авто, звичок, інтересів. Так ви будете знати, куди цілитися та що зробить пропозицію привабливим.
Якщо у медичного центру вже є клієнтська база, на допомогу прийде «пошук схожих» – Look-alike аудиторія. Це ефективний спосіб знайти цільовий сегмент, схожий на наявних пацієнтів.
Є два способи пошуку Look-alike аудиторії:
- Ви як експерт самі визначаєте характеристики цільового сегмента, а фахівці Big Data за цими критеріями шукають відповідних людей.
- Аналітики самі вивчають дані про ваших споживачів і визначають критерії пошуку потенційних клієнтів за допомогою алгоритмів машинного навчання.
Big Data та аналітика
Big Data рішення для бізнесу
Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.
Дізнатися більшеЯк налагодити комунікацію
Сучасний спосіб доносити до відома цільової аудиторії інформацію про відкриття, кваліфікацію лікарів, бонуси, знижки та інші переваги клініки – це таргетована розсилка. По-перше, ви не будете розпорошувати ресурси та дратувати настирливим маркетингом людей, яким не цікава ваша пропозиція. По-друге, використовуючи SMS, е-mail і розсилки в месенджерах ви отримаєте дані про взаємодію з рекламою: кількість переходів за посиланням на сайт, конверсії, використання унікальних промокодів.
Київстар пропонує два способи здійснити розсилку для залучення клієнтів:
- Індивідуальний підхід. Вибором аудиторії займаються аналітики, комунікація проводиться як офлайн, тобто ви вибираєте зручний для вас час і дату, так і в режимі реального часу.
- Стандартизоване рішення за допомогою платформи ADWISOR.
Через специфіку медичної галузі, таргетована розсилка як спосіб просування все ж має недоліки: досить висока вартість контакту та складність з потраплянням у потреби клієнта. Адже важливо враховувати, що в клініку найчастіше люди звертаються в разі необхідності, а не просто за запрошенням. Однак, інструмент дає бізнесу більше можливостей оцінити ефективність рекламної кампанії, управляти нею і зрозуміти, як залучити клієнтів медичному центру.
Додайте коментар