Big Data від Київстар: як працюють таргетовані SMS-розсилки
18 травня 2021 5 хвилин читання

Big Data від Київстар: як працюють таргетовані SMS-розсилки

Бізнес-рішення#ADWISOR#BigData#SMS#СмсРозсилка#ТаргетованіРозсилки

Про що:

Що таке таргетована розсилка і наскільки ефективно вона працює? Як і на основі яких даних вибирати цільову аудиторію для націлювання? У нашій статті ми постаралися відповісти на найпопулярніші питання про цей спосіб просування продуктів і послуг.

Зміст

Таргетована розсилка: особливості технології

Що таке таргет

Чим таргетована розсилка відрізняється від спаму

Як знайти свою цільову аудиторію

Які переваги таргетованої SMS-розсилки

Сфери застосування таргетованої розсилки

Таргетована розсилка: особливості технології

Таргетована розсилка від Київстар — це сучасний і ефективний канал комунікації, який допомагає залучити нових клієнтів і підвищити лояльність наявних. Головна перевага такого способу — можливість відправити свою пропозицію в SMS безпосередньо на телефон тим, кому це дійсно буде цікаво. А тепер давайте розберемося в цій технології детальніше.

Дані та аналітика темна

Дані та аналітика

Big Data рішення для бізнесу

Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу - аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.

Що таке таргет

У перекладі з англійської target — це «ціль». У маркетингу цей термін позначає «націлювання» реклами на конкретну аудиторію. Цільовий сегмент вибирають, спираючись на поведінкові, соціальні, вікові характеристики, захоплення, геолокацію тощо, залежно від сфери бізнесу й особливостей рекламної пропозиції.

Чим таргетована розсилка відрізняється від спаму

На відміну від спаму і масових розсилок, таргетинг дозволяє використовувати ресурси бізнесу раціонально і не дратувати настирливою ​​рекламою людей, які не зацікавлені в певній продукції або послузі. Також дуже важливо, що Київстар розсилає повідомлення тільки тим абонентам, які попередньо погодилися на отримання рекламної інформації, і таким чином підтвердили своє зацікавлення.

Як знайти свою цільову аудиторію

Точно і законно дізнатися риси своєї цільової аудиторії допомагає аналіз Великих даних. Клієнтам Київстар доступні два способи: індивідуальне рішення та автоматизована платформа для пошуку клієнтів і проведення розсилки.

Індивідуальне рішення

За запитом бізнесу експерти Київстар за допомогою інструментів аналізу Big Data й алгоритмів машинного навчання розробляють предиктивну модель і на її основі підбирають цільовий сегмент продукту або послуги. Потім проводять таргетовану комунікацію офлайн і в режимі реального часу. Якщо компанія вже знає свою цільову аудиторію і хоче залучити нових клієнтів у певному радіусі, експерти допоможуть її сегментувати для більш точного потрапляння в ціль і провести розсилку.

Платформа ADWISOR

Розроблена Київстар інтелектуальна автоматизована платформа ADWISOR дає можливість підприємцям самостійно провести комунікацію з наявною базою і підібрати цільову аудиторію за допомогою Big Data-фільтрів. Основна особливість цього інструменту: користувач сам створює промо-кампанію, формує цільову аудиторію за допомогою смартфільтрів, вибирає час запуску SMS-розсилки та аналізує результати комунікації.

Для підбору цільової аудиторії можна скористатися такими Big Data-фільтрами:

  • тип девайса;
  • основний населений пункт;
  • наявність автомобіля;
  • стать і вік;
  • інтереси тощо. *

Які переваги таргетованої SMS-розсилки

  1. Раціональне використання ресурсів. Для запуску таргетованої промо-розсилки не потрібно збирати команду всередині компанії або наймати підрядників для створення реклами. Всі важливі завдання зможе вирішити один співробітник з боку бізнесу і менеджер Київстар.
  2. Швидкий запуск промо. Розробка концепції реклами, дизайну, зйомка відео або друк флаєрів — все це довгий, дорогий і трудомісткий процес. Для запуску таргетованої розсилки на базі готової автоматизованої платформи Київстар досить вибрати потрібні Big Data-фільтри та узгодити невеликий текст з контент-менеджером Київстар. Готово? Все, можна запускати.
  3. Можливість коригувати розсилку. В надруковану продукцію вже не можна внести правки. Масовою розсилкою по цільовій аудиторії можна керувати в режимі реального часу: коригувати текст SMS, змінювати фільтри та цільові сегменти.
  4. Оцінка ефективності. Промокампанія із застосуванням таргетованої SMS-розсилки дає можливість оцінити ефект від взаємодії з конкретною цільовою аудиторією. Наприклад, відправка персонального промокоду дозволяє дізнатися точне охоплення, конверсію і кількість покупок, і якщо потрібно, удосконалити пропозицію або змінити цільовий сегмент.

Сфери застосування таргетованої розсилки

Таргетовані розсилки — це гарний інструмент просування для багатьох напрямків бізнесу. Він підійде як для великих компаній, для яких Київстар може розробити індивідуальне рішення, так і для малого та середнього бізнесу, який може скористатися автоматизованою платформою ADWISOR.

Але особливо ефективно цей спосіб працює для залучення клієнтів у високомаржинальних сферах, де товари та послуги часто купують спонтанно, під впливом почуттів і емоцій:

  • Ритейл: магазини продуктів, косметики, прикрас, одягу й товарів для дому.
  • Харчування: кав’ярні, бари, ресторани, кондитерські та сервіси доставки їжі.
  • Подорожі: тури, квитки, бронювання готелів.
  • Спортивні послуги: абонементи в спортзал і на заняття з тренером.
  • Товари для дітей: іграшки, одяг, книги.
  • Дозвілля: товари для рукоділля, хобі, квитки на концерти, фестивалі та інші розважальні заходи.
  • Салони краси, перукарні, нігтьовий сервіс.
  • Автосалони.
  • Навчання, школи, курси.

Таргетованою розсилкою по цільовій аудиторії варто скористатися, коли на ринок виходить новий продукт, запускається нова послуга або планується відкриття нового магазину, кафе або відділення банку. Це дієвий спосіб продати недорогі товари без інвестицій в масштабні рекламні кампанії. Також відправка SMS з акційними пропозиціями та персональними знижками по своїй базі допоможе підтримувати інтерес до продуктів і послуг у постійних клієнтів.

Бізнес-рішення#ADWISOR#BigData#SMS#СмсРозсилка#ТаргетованіРозсилки

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#ADWISOR#Look-alike#СмсРозсилка
#ATC#Azure#BigData#Look-alike#ПортретКлієнта#ТригерніРозсилки#ТаргетованіРозсилки#ADWISOR
#ADWISOR#СмсРозсилка#SMS#ТаргетованіРозсилки#BigData#БігДата
#ADWISOR#BigData#СмсРозсилка#ТаргетованіРозсилки
Як залучити клієнтів до барбершопу?12 січня 2021 3 хвилини читання

Як залучити клієнтів до барбершопу?

#Клієнт#Бізнес#Технології#BigData#БігДата#ПортретКлієнта#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки#Look-alike#Сегментація#ADWISOR#СмсРозсилка#SMS
Як залучити клієнтів у навчальний центр5 січня 2021 3 хвилини читання

Як залучити клієнтів у навчальний центр

#BigData#БігДата#Геоаналітика#Теплокарта#Heatmap#Клієнт#Сегментація#Look-alike#ПортретКлієнта#ADWISOR#SMS#СмсРозсилка
Як залучити клієнтів на нарощування вій25 травня 2020 3 хвилини читання

Як залучити клієнтів на нарощування вій

#BigData#ПортретКлієнта#Look-alike#ТаргетованіРозсилки
Як залучити клієнтів у масажний салон15 квітня 2020 3 хвилини читання

Як залучити клієнтів у масажний салон

#Клієнт#Бізнес#BigData#БігДата#Геоаналітика#Теплокарта#Heatmap#Київстар#Look-alike#ПортретКлієнта#ТаргетованіРозсилки#ADWISOR#Рішення

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку