Big Data від Київстар: як працюють таргетовані SMS-розсилки

18 Травня 2021
Рішення

Що таке таргетована розсилка і наскільки ефективно вона працює? Як і на основі яких даних вибирати цільову аудиторію для націлювання? У нашій статті ми постаралися відповісти на найпопулярніші питання про цей спосіб просування продуктів і послуг.

Зміст

  1. Таргетована розсилка: особливості технології
  2. Що таке таргет
  3. Чим таргетована розсилка відрізняється від спаму
  4. Як знайти свою цільову аудиторію
  5. Індивідуальне рішення
  6. Платформа Business Data Solution
  7. Які переваги таргетованої SMS-розсилки
  8. Сфери застосування таргетованої розсилки

Таргетована розсилка: особливості технології

Таргетована розсилка від Київстар — це сучасний і ефективний канал комунікації, який допомагає залучити нових клієнтів і підвищити лояльність наявних. Головна перевага такого способу — можливість відправити свою пропозицію в SMS безпосередньо на телефон тим, кому це дійсно буде цікаво. А тепер давайте розберемося в цій технології детальніше.

Що таке таргет

У перекладі з англійської target — це «ціль». У маркетингу цей термін позначає «націлювання» реклами на конкретну аудиторію. Цільовий сегмент вибирають, спираючись на поведінкові, соціальні, вікові характеристики, захоплення, геолокацію тощо, залежно від сфери бізнесу й особливостей рекламної пропозиції.

Чим таргетована розсилка відрізняється від спаму

На відміну від спаму і масових розсилок, таргетинг дозволяє використовувати ресурси бізнесу раціонально і не дратувати настирливою ​​рекламою людей, які не зацікавлені в певній продукції або послузі. Також дуже важливо, що Київстар розсилає повідомлення тільки тим абонентам, які попередньо погодилися на отримання рекламної інформації, і таким чином підтвердили своє зацікавлення.

Як знайти свою цільову аудиторію

Точно і законно дізнатися риси своєї цільової аудиторії допомагає аналіз Великих даних. Клієнтам Київстар доступні два способи: індивідуальне рішення та автоматизована платформа для пошуку клієнтів і проведення розсилки.

  1. Індивідуальне рішення

    За запитом бізнесу експерти Київстар за допомогою інструментів аналізу Big Data й алгоритмів машинного навчання розробляють предиктивну модель і на її основі підбирають цільовий сегмент продукту або послуги. Потім проводять таргетовану комунікацію офлайн і в режимі реального часу. Якщо компанія вже знає свою цільову аудиторію і хоче залучити нових клієнтів у певному радіусі, експерти допоможуть її сегментувати для більш точного потрапляння в ціль і провести розсилку.

  2. Платформа Business Data Solution

    Розроблена Київстар інтелектуальна автоматизована платформа Business Data Solution дає можливість підприємцям самостійно провести комунікацію з наявною базою і підібрати цільову аудиторію за допомогою Big Data-фільтрів. Основна особливість цього інструменту: користувач сам створює промо-кампанію, формує цільову аудиторію за допомогою смартфільтрів, вибирає час запуску SMS-розсилки та аналізує результати комунікації.

    Для підбору цільової аудиторії можна скористатися такими Big Data-фільтрами:

    • тип девайса;
    • основний населений пункт;
    • наявність автомобіля;
    • стать і вік;
    • інтереси тощо. *

    *Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає, і не продає персональні дані абонентів третім особам.

    Смартфільтри можна використовувати як для сегментування власної клієнтської бази, так і для бази Київстар. Варто відзначити, що в останній зібрані контакти тільки тих абонентів оператора, які дали згоду на отримання рекламних повідомлень в рамках програми «Мої знижки».

    За допомогою Business Data Solution можна створювати різні рекламні пропозиції та запускати кілька промо-розсилок для різних сегментів цільової аудиторії та наявних клієнтів. Наприклад, з персональними промокодом на знижку для нових покупців і для постійних з клієнтської бази бізнесу. Також можна залучати потенційних споживачів, які живуть, працюють або часто бувають поруч.

    Київстар суворо дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних», тому не передає і не продає персональні дані абонентів третім особам. Отримавши від клієнта запит на комунікацію з певною аудиторією в конкретному радіусі, провайдер самостійно розсилає повідомлення по SMS.

Які переваги таргетованої SMS-розсилки

  1. Раціональне використання ресурсів. Для запуску таргетованої промо-розсилки не потрібно збирати команду всередині компанії або наймати підрядників для створення реклами. Всі важливі завдання зможе вирішити один співробітник з боку бізнесу і менеджер Київстар.
  2. Швидкий запуск промо. Розробка концепції реклами, дизайну, зйомка відео або друк флаєрів — все це довгий, дорогий і трудомісткий процес. Для запуску таргетованої розсилки на базі готової автоматизованої платформи Київстар досить вибрати потрібні Big Data-фільтри та узгодити невеликий текст з контент-менеджером Київстар. Готово? Все, можна запускати.
  3. Можливість коригувати розсилку. В надруковану продукцію вже не можна внести правки. Масовою розсилкою по цільовій аудиторії можна керувати в режимі реального часу: коригувати текст SMS, змінювати фільтри та цільові сегменти.
  4. Оцінка ефективності. Промокампанія із застосуванням таргетованої SMS-розсилки дає можливість оцінити ефект від взаємодії з конкретною цільовою аудиторією. Наприклад, відправка персонального промокоду дозволяє дізнатися точне охоплення, конверсію і кількість покупок, і якщо потрібно, удосконалити пропозицію або змінити цільовий сегмент.

Сфери застосування таргетованої розсилки

Таргетовані розсилки — це гарний інструмент просування для багатьох напрямків бізнесу. Він підійде як для великих компаній, для яких Київстар може розробити індивідуальне рішення, так і для малого та середнього бізнесу, який може скористатися автоматизованою платформою Business Data Solution.

Але особливо ефективно цей спосіб працює для залучення клієнтів у високомаржинальних сферах, де товари та послуги часто купують спонтанно, під впливом почуттів і емоцій:

  • Ритейл: магазини продуктів, косметики, прикрас, одягу й товарів для дому.
  • Харчування: кав’ярні, бари, ресторани, кондитерські та сервіси доставки їжі.
  • Подорожі: тури, квитки, бронювання готелів.
  • Спортивні послуги: абонементи в спортзал і на заняття з тренером.
  • Товари для дітей: іграшки, одяг, книги.
  • Дозвілля: товари для рукоділля, хобі, квитки на концерти, фестивалі та інші розважальні заходи.
  • Салони краси, перукарні, нігтьовий сервіс.
  • Автосалони.
  • Навчання, школи, курси.

Таргетованою розсилкою по цільовій аудиторії варто скористатися, коли на ринок виходить новий продукт, запускається нова послуга або планується відкриття нового магазину, кафе або відділення банку. Це дієвий спосіб продати недорогі товари без інвестицій в масштабні рекламні кампанії. Також відправка SMS з акційними пропозиціями та персональними знижками по своїй базі допоможе підтримувати інтерес до продуктів і послуг у постійних клієнтів.