Про що:
Обсяг рекламної комунікації компаній скоротився вдвічі від початку повномасштабного вторгнення росії до України. Проте зараз деяка частина підприємців рекламується, як і до війни, а інша — планує незабаром відновлювати промо. Про це вони розповіли під час опитування Kyivstar Business Hub.
Зазначимо, що й клієнти не проти отримувати рекламні пропозиції товарів та послуг у воєнний період, але сучасна реклама має бути більш персоналізованою, обережною і тактичною. Важливо правильно сегментувати цільову аудиторію, щоб надсилати рекламні SMS тим, кого вони зацікавлять. Для цього існує маркетинговий інструмент — таргетовані розсилки. Що це таке та як їх налаштувати для вашого бізнесу? Який текст промо актуальний для воєнного часу? Відповіді на ці питання — у нашій статті.
Зміст
Що таке таргетовані розсилки?
Варіанти підбору цільової аудиторії
Можливості таргетованих розсилок для бізнесу
Які рекламні СМС-повідомлення залучають споживачів під час війни
Що таке таргетовані розсилки?
Таргетовані розсилки — це одне з ефективних рішень для персоналізованої SMS-комунікації з клієнтами. У перекладі з англійської таргет (target) — «мета», а таргетинг (targeting) — процес, який допомагає виокремити зі всієї цільової аудиторії потрібні групи клієнтів.
Як створюються таргетовані розсилки? Аналітики Київстар сегментують за необхідними критеріями аудиторію. Далі вони налаштовують рекламну кампанію з вашою пропозицією та проводять проморозсилки у визначений день і час. Це допомагає зацікавити товарами та послугами потенційних клієнтів і разом з тим підвищити лояльність постійної аудиторії. Завдяки цьому зручно комунікувати з кожним сегментом окремо.
Ви можете сповіщати, наприклад, жінок, які мають дітей, про актуальний асортимент дитячого магазину одягу. Або ж людям, які мешкають поряд з вашою кав’ярнею, повідомляти про відновлення її роботи та актуальний графік, враховуючи комендантську годину. Також можна запросити клієнтів скуштувати нову страву у вашому ресторані та сповістити їх про наявність генератора для безперебійної роботи закладу під час відключення електроенергії. Якщо ви власник кінотеатру, то за допомогою СМС-повідомлень можна розказати про наявність у вашому кінотеатрі обладнаного бомбосховища з Wi-Fi, куди можна спуститися на час повітряної тривоги.
Таргетовані розсилки відправляються тільки тим абонентам Київстар, які погодилися отримувати рекламні повідомлення. Ця цільова аудиторія одержує SMS від альфа-імені Moi znyzhky або альфа-імені вашої компанії. Альфа-ім’я — це назва вашого підприємства (максимально 11 символів), яку бачить абонент замість невідомого номера мобільного телефону. Альфа-ім’я використовується у таргетованих розсилках для більшої впізнаваності вашого бренду та довіри до вмісту отриманого повідомлення.
Варіанти підбору цільової аудиторії
Існує кілька варіантів підбору аудиторії, якій надсилатимуться ваші рекламні повідомлення:
- Модель look-alike. Цей варіант допомагає шукати потенційну аудиторію, яка схожа за поведінковими характеристиками на ваших клієнтів. Фахівці оператора знаходять серед абонентів Київстар людей, які найімовірніше зацікавляться вашими товарами та послугами.
- Big Data-параметри. У цьому випадку аудиторія для промо налаштовується аналітиками Київстар індивідуально. Вони сегментують її за майже 100 Big Data-параметрами — вік, стать, тип девайса, наявність дітей, наявність домашніх тварин, тип транспорту, інтереси (любителі спорту, кіно, онлайн ігор), стиль життя тощо.
- Геотаргетинг. Цей тип підбору передбачає розсилку повідомлень на певний визначений регіон. Тобто можна надіслати SMS від вашої компанії людям саме на тій території, де, наприклад, знаходиться ваша кав’ярня або салон краси.
- Омніканальність. Цей варіант з використанням інструментів Big Data допомагає проводити рекламні кампанії у соцмережі Facebook для тієї аудиторії, яка була підібрана для таргетованої розсилки. Так ви зможете масштабувати канали комунікації, налаштовувати охоплювальні кампанії, звузити таргетинг Facebook, зекономити на витратах та підвищити CTR рекламних кампаній.
Зазначимо, що Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних», не передає та не продає персональні дані абонентів. Усі аналітичні моделі з використанням великих даних будуються на основі знеособлених даних. Персональні дані абонентів, у тому числі записи розмов, тексти SMS і MMS, історія браузера не передаються і не продаються третім особам. Також Київстар не передає дані про кількість клієнтів на певній території. Цей інструмент використовується лише як критерій формування розсилки.
Можливості таргетованих розсилок для бізнесу
Таргетовані розсилки є одним із інструментів для продажів багатьох товарів та послуг, а також пошуку точок контакту з цільовою аудиторією. Скориставшись цим Big Data-рішенням від Київстар навіть один раз, можна відразу відчути його можливості для вашого бізнесу:
- Рекламна кампанія запускається досить швидко навіть з мінімальними ресурсами. Аналітик Київстар зробить проморозсилку на потрібну аудиторію за вас і при цьому ви зможете заощадливо використати рекламний бюджет.
- Таргетовані розсилки допомагають оцінювати результативність ваших зусиль, дізнаватися загальне охоплення, рівень конверсії та робити аналіз попередніх кампаній.
- Залежно від ефективності розсилок, можна легко змінювати рекламну кампанію: редагувати текст та частоту інформування, додавати нові або видаляти наявні цільові сегменти, якщо вони, наприклад, втратили свою актуальність.
- Зручно, що таргетовані розсилки можна застосовувати незалежно від розміру бізнесу для будь-якої галузі: торгівля, логістика, фінансові установи, страхування, державні організації, медицина, навчання тощо.
Комунікація з клієнтами
Програмовані SMS та Viber-розсилки
Автоматизовані розсилки персоналізованих повідомлень, нагадувань про доставку, візит тощо. Інтегруйте АРІ від Київстар з вашою CRM, визначте тригери та налаштуйте розсилку.
Які рекламні СМС-повідомлення залучають споживачів під час війни
Компанія Kantar у партнерстві з Google дослідила настрої українців щодо реклами під час війни. Який контент актуальний, а від якого треба відмовитися? Ділимося основними тезами:
- Більша частина споживачів у віці 18-60 років віддають перевагу українським брендам. Тобто якщо ви саме такий бренд, то маєте всі шанси отримати гарний фідбек після проморозсилки.
- Текст СМС обов’язково має бути написаний українською мовою.
- Якщо ваш магазин підтримує ЗСУ та після продажів надсилає донати армії, у повідомленні можна це зазначити.
- Недоречно використовувати в розсилці патріотичну тему задля піару, маніпуляцій та спекуляції. 45% споживачів вважають, що бренди мають враховувати воєнні реалії та комунікувати ненав’язливо і з обережністю.
- Текст не має містити двозначних визначень, щоб не образити почуття людей, які через війну опинились у складній життєвій ситуації та пройшли випробування.
- Пропозиції знижок та корисних акцій 80% українців сприймають позитивно.
Тож, український бізнес і українські споживачі зараз готові до відновлення рекламної комунікації. Головне, кожне промо робити за правилами воєнного часу, щоб не відштовхувати клієнтів, а навпаки їх залучати. Використовуючи таргетовані sms-розсилки від Київстар, масштабувати клієнтську базу значно легше.
Додайте коментар