Як Microsoft 365 покращує роботу готельного, ресторанного та медичного бізнесів
2 квітня 2024 5 хвилин читання

Як Microsoft 365 покращує роботу готельного, ресторанного та медичного бізнесів

Огляди рішень#Microsoft365#Бізнес#Компанії#Офіс365

Про що:

Завдяки можливостям Microsoft 365 готельний, ресторанний та медичний бізнеси можуть суттєво оптимізувати свою роботу. У статті розповідаємо про 3 компанії, які цими можливостями скористалися. Ви дізнаєтеся, як мережа готелів розвивала культуру співпраці, мережа піцерій — покращила продуктивність команди, а медичний центр — оцифрував робоче середовище.

Зміст

Microsoft Teams став основою розвитку культури мережі готелів

Microsoft Viva покращила продуктивність команди мережі піцерій

Modern Workplace для медичного центру

Microsoft Teams став основою розвитку культури мережі готелів

Іспанська мережа Meliá Hotels International налічує понад 400 готелів, розташованих у 40 країнах на 4 континентах. Для власників це не просто бізнес — це їхня пристрасть. Вони відчувають, що гостинність закладена в них на рівні ДНК. І разом з тим додають, що успіх мережі та задоволеність гостей багато в чому залежить також від культури співпраці всередині компанії. 

Адже якщо на першому плані клієнти бачать якісний сервіс, то за лаштунками — велика команда працівників, яка для цього використовує сучасні технології для синхронізованої роботи. Усе це є частиною бізнес-стратегії, яка закриває потреби і клієнтів, і персоналу.

Один з готелів бренду Meliá Hotels International на о. Тенерифе. Джерело meliahotelsinternational.com

Один з готелів бренду Meliá Hotels International на о. Тенерифе. Джерело meliahotelsinternational.com

Щоб налаштувати спільне робоче середовище для командної співпраці, вибрали Microsoft Teams. Власники мережі готелів вважають, що технології та сервіси для роботи мають бути інтуїтивно зрозумілими й легкими при авторизації. І Teams відповідає цим вимогам. Він допоміг стандартизувати та контролювати роботу мережі Meliá Hotels International по всьому світу.

Як використовують Microsoft Teams

До Teams співробітники вирішували робочі питання у різних месенджерах, як-от WhatsApp або Telegram. Проте ця хаотична комунікація могла спричинити витік конфіденційних даних за межі компанії. Альтернативою цим сервісам став Microsoft Teams. Відтепер працівники швидко обмінюються у ньому актуальною інформацією щодо обслуговування гостей та поточної роботи. Наприклад, діляться у чатах документами (інструкціями, звітами, навчальними матеріалами, скриптами), швидко знаходять відповіді на питання гостей тощо.

Компанія також працює на платформі Viva, яка вбудована у Teams. На ній створили робоче середовище для розвитку співробітників. Скажімо, через один з компонентів Viva Connections, вони дізнаються про новини організації, доєднуються до обговорень, обмінюються ідеями та досвідом, створюють спільноти за напрямками та інше.

Офіс та телефонія темна

Офіс та телефонія

Microsoft 365 від Київстар

Набір ліцензійних додатків та сервісів для роботи вашої команди: Word, Excel, Powerpoint, бізнес-месенджер Teams, корпоративна пошта Outlook, 1 ТБ хмарного сховища та інше.

Microsoft Viva покращила продуктивність команди мережі піцерій

Одна з найбільших світових мереж Domino's Pizza Enterprises Limited охоплює близько 4000 піцерій в Австралії, Новій Зеландії, Бельгії, Франції, Нідерландах, Японії, Німеччині та інших країнах. Через таке широке географічне розташування персонал має різні часові пояси, різну мову, різні культурні та ментальні цінності. Це відбивається на роботі та спілкуванні з клієнтами й колегами.

Піцерія Domino's в Токіо. Джерело: Dominos Investors

Піцерія Domino's в Токіо. Джерело: Dominos Investors

Керівництво шукало рішення, яке б допомогло розвивати почуття єдності, налагоджувати зв’язок між усіма працівниками з різних країн та підвищувати продуктивність персоналу. Саме завдяки Microsoft Viva компанія почала впроваджувати глобальні зміни для синхронізації команд.

Як використовують Microsoft Viva

Серед компонентів платформи Microsoft Viva Domino's користувалася:

  • Viva Insights — щоб кожен співробітник міг оцінювати власну продуктивність на основі аналітичних висновків програми.
  • Viva Engage (раніше Yammer) — щоб об’єднати усіх працівників в корпоративній соціальній мережі для спілкування і створення спільнот за напрямками та інтересами.
  • Viva Amplify — щоб підвищувати залученість колег, перетворюючи повідомлення на кампанії з текстом, відео, зображеннями.
  • Viva Glint — щоб проводити опитування працівників щодо настроїв, розуміння бізнес-стратегії, а також дізнаватися, що можна покращити в компанії тощо.
  • Viva Goals — щоб встановлювати бізнес-цілі, відстежувати стан виконання і налаштовувати нагадування.

Наприклад, завдяки Viva Goals компанія отримала чітке уявлення про те, куди вона рухається, та що необхідно, аби цього досягти. 

Усі — від піцайоло до керівників ресторанів — працюють в одному уніфікованому середовищі Microsoft Viva, обмінюються ідеями та інформацією.

Modern Workplace для медичного центру

Швейцарія відома своїм приватним медичним центром, який здійснює реабілітацію хворих на параліч. Через свої сучасні підходи до медичної практики клініка щороку стає стаціонарним островом надії на одужання для майже 1600 людей. Щоб спростити адміністративні процеси, оптимізувати роботу 1569 співробітників та присвячувати більше часу пацієнтам, керівництво вирішило цифровізувати робоче середовище за допомогою сервісів Microsoft 365.

Швейцарський медичний центр лікування паралічу. Джерело: Pharmaceutical Intelligence

Швейцарський медичний центр лікування паралічу. Джерело: Pharmaceutical Intelligence

Впроваджувати програми Microsoft 365 для медичного центру було настільки просто, що цим займалися лише 3 спеціалісти. Але окрім легкого налаштування, для клініки вкрай важливою вимогою була гарантія безпеки медичних конфіденційних даних. І захист Microsoft для цього також чудово підійшов.

Як відбувалася цифровізація

ІТ-команда спілкувалась зі співробітниками клініки, щоб визначити, які робочі процеси доцільно оцифрувати першими. Починаючи з відділу громадського харчування і закінчуючи відділом кадрів, кожен аспект роботи центру став об'єктом уваги для цифрової трансформації.

Через рік ІТ-відділ у співпраці з Microsoft запустив проєкт Modern Workplace, тобто «сучасне робоче місце». Наприклад, департамент HR виявив неефективність традиційних процесів. Так, паперові заявки на відпустку, на навчальні курси або щоденні звіти потрібно було відсканувати, а потім передати керівнику на підпис. Це займало багато часу.

Рішення знайшли. За допомогою Microsoft Power Apps створили інформаційну онлайн-панель, до якої мають цілодобовий доступ усі співробітники. Наприклад, вони віддалено заповнюють заяву на відпустку і вона автоматично надсилається на узгодження керівництву. Бронювати палати у клініці тепер можна через спеціальний додаток, не використовуючи для цього електронну пошту. А усю внутрішню мережу для простого обміну файлами й комфортної співпраці перемістили до SharePoint Online.

Щоб підключити пакет ліцензійних програм та додатків Microsoft 365 та організувати робоче середовище для команди, замовляйте консультацію фахівців на сайті Київстар Бізнес.

Огляди рішень#Microsoft365#Бізнес#Компанії#Офіс365

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#Компанії#Microsoft365#Офіс365
#Microsoft365#Бізнес#Клієнт#Офіс365
#Microsoft365#MicrosoftAzure#Дата-платформа#Офіс365
#Microsoft365#Офіс365#Бізнес-рішення
#Azure#MicrosoftAzure
#Microsoft365#Офіс365#ХмарніСховища#Azure#MicrosoftAzure#КиївстарДляДержави
#Microsoft365#Бізнес-рішення#Київстар#Офіс365
#Microsoft365#ATC#Офіс365#Azure#MicrosoftAzure#Робота

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку