З мобільного оператора в ІТ-компанію історія трансформації компанії Київстар

27 січня 2022

8 хв.

З мобільного оператора в ІТ-компанію: історія трансформації компанії Київстар

Про що:

Що для вас “бути сучасною людиною”? Можливо, це про уподобання, які змінюються з часом? Або може про здатність розуміти тих, хто молодший за вас якомога довше? Чи може про сприйняття нових умов та принципів життя? Так чи інакше, але загалом це про адаптивність — здатність змінюватись самому всередині, враховуючи ті зміни, які відбуваються зі світом назовні, щоб залишатися в ньому “своїм” за будь-яких обставин. Те саме і з бізнесом. Щоб завжди бути “своїм” для власного споживача, потрібно бути адаптивним і гнучко змінюватись під потреби ринку.

Вміння оптимізувати бізнес-моделі та процеси дозволяє компаніям бути ефективними, розвивати власний потенціал, утримувати лідерство у своїх галузях. Згідно з дослідженням McKinsey 70% світових трансформацій не досягають поставлених цілей, оскільки у бізнес-середовищі є нерозуміння мети, недостатній рівень залучення співробітників, відсутня підтримка частини керівництва, застаріле мислення, а також недостатній рівень знань, щоб розуміти “як це зробити”. Саме на запитання “Як?” кожній організації дають змогу відповісти нові цифрові технології та ІТ-рішення, за допомогою яких швидко створюється інфраструктура продуктивності бізнесу (інструменти, процеси, люди).

Зміст

Як відбувалась трансформація Київстар?

Успішні бізнес-рішення

Інтернет речей

Сервіси на основі Big Data

Хмарні сервіси

Microsoft Office 365

Віртуальна мобільна АТС

Рухаємось в напрямку цифрових інновацій

Сучасна клієнтоцентрична модель (на відміну від продуктової) дозволяє запропонувати здобуті на власному досвіді знання бізнес-клієнтам. Компаніям комерційного та державного секторів пропонуються рішення в різних сферах: ресурсозберігаючі та розвиваючі проєкти «розумного міста» (Smart City), автоматизовані вимірювання для житлово-комунального господарства з використанням “інтернету речей” (Internet of Things, IoT), оцінка надійності потенційних клієнтів (скоринг), рішення на основі “великих даних” (Big Data) для відкриття філій, підвищення продажів та ефективної комунікації з цільовою аудиторією, організовувати віддалену роботу команд, ІТ-рішення для протидії кіберзагрозам, збереження та відновлення даних, швидке масштабування бізнесу з використанням хмарних технологій тощо. Перелік можливостей для бізнесу постійно розширюється, оскільки з’являються нові потреби у клієнтів.

Збільшення прибутку компаній від нових подібних послуг зростає. На ринку України нові пропозиції від операторів теж стають інструментами для розвитку бізнесу. Інвестиції у технології допомогли компанії Київстар розпочати свою історію трансформації, вийти на новий рівень — стати оператором цифрових рішень, постійно впроваджувати і пропонувати ринку додаткові сервіси, окрім мобільного зв’язку та інтернету.

Як відбувалась трансформація Київстар?

Розвиток нових напрямків бізнесу, впровадження нових проєктів та продуктів є важливим для стійкого розвитку компанії. За останні 5 років Київстар став надійним партнером бізнесу і держави, надає можливості для цифрової трансформації компаніям будь-яких розмірів та напрямків діяльності. Окрім окремих інноваційних ІТ-сервісів пропонуються і комплексні рішення, із залученням експертизи спеціалістів Київстар, у сфері великих даних, хмарних рішень, інтернету речей, кібербезпеки та ін.

Реалізація трансформації є непростим процесом. Деякі продукти та сервіси довелося розробити “з нуля” за допомогою новітніх технологій, які ще не є широко розповсюдженими на ринку. Але вже сьогодні клієнти Київстар мають можливість інтегрувати створені IT-рішення у будь-яку зі сфер бізнесу.

Успішні бізнес-рішення

Початковий етап розробки кожного нового продукту — це клієнт та його потреби. Щоб інтегрувати новий продукт в бізнес-процеси клієнта, спеціалісти Київстар вивчають особливості роботи організації, аналізують дані, і в результаті пропонують еко-систему нових можливостей для бізнесу з використанням цифрових рішень.

Компанія використовує також і індивідуальні моделі трансформації, інтегруючи продукти під конкретні запити від клієнта. Тому в портфелі бізнес-рішень Київстар є IT-продукти, як розроблені на основі здобутого досвіду, так і ті, що створено спільно з відомими компаніями-партнерами.

Інтернет речей

Київстар працює над тим, щоб «розумні» пристрої могли «спілкуватися» між собою, та пропонує рішення, які моніторять та контролюють споживання природних ресурсів в автоматичному режимі, передають інформацію з лічильників у єдиний центр, відстежують в режимі реального часу аварії на інфраструктурних мережах, що дозволяє швидко вирішувати аварійні ситуації. Завдяки таким «розумним» технологіям наші міста стають безпечнішими, комфортними та зручними для жителів міста.

За допомогою технології IoT (Internet of Things) можна автоматизувати велику кількість побутових і робочих процесів. Вона об’єднує системи, які підключені до інтернету, в єдину мережу, де IoT-пристрої та фізичні об’єкти мають електронні сенсори (датчики). Ті збирають, аналізують, зберігають інформацію та обмінюються даними з іншими пристроями.

Галузеві рішення

Галузеві рішення

IoT для бізнесу

ІоТ-технології для автоматизації різних процесів. Найчастіше використовуються у відеоспостереженні, медицині, логістиці, агро, розумних містах тощо.

Рішення IoT від Київстар буде вдалою інновацією:

  • для електроенергетики, щоб удосконалити моніторинг ліній та підстанцій;
  • для медичної сфери, щоб стежити за станом пацієнта;
  • для сільського господарства, щоб вчасно поливати рослини чи годувати худобу;
  • для вантажних перевезень, щоб скоротити витрати на логістику та стежити за транспортом;
  • для громадських перевезень, щоб рахувати пасажиропотік, оптимізувати маршрути та позбутися заторів.
Сервіси на основі Big Data

Сервіси на основі Big Data

Великі дані стають активом. Збирання, аналіз даних, зберігання та їх опрацювання дають змогу отримувати цінну інформацію для використання в бізнес-процесах. Вміння працювати з Big Data — це можливість бути на крок попереду від конкурентів, першими отримувати цінну ринкову аналітику, точно знати як збільшити продажі, покращити комунікації і залучити клієнтів.

Big Data та аналітика

Big Data та аналітика

Big Data-рішення для бізнесу

Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.

Сервіси Київстар на основі Big Data давно вже є корисними інструментами для маркетингових кампаній та продажів у сфері послуг, медицині, ритейлі, промисловості, страхуванні тощо. Спочатку Київстар розвивав технології на базі Big Data для власного користування, а кілька років тому продукти великих даних почали пропонувати іншим компаніям.

Хмарні сервіси

Хмарні сервіси

Хмарні технології допомагають компаніям успішно співпрацювати та дотримуватись сучасних трендів віддаленого офісу, масштабування бізнесу, організації роботи команд в захищеному та надійному середовищі. Київстар пропонує рішення, які передбачають зберігання серверів і даних в Україні в дата-центрах компанії. Що є важливою умовою для співпраці з державним сектором та регульованим сегментом бізнесу України. А довготривалі партнерські взаємовідносини з технологічним гігантом Microsoft дають можливість передавати клієнтам найкращий світовий досвід.

Azure Stack від Київстар — це уніфікована хмарна платформа для швидкого розгортання IT-інфраструктури, створена у співпраці Microsoft і Київстар. Вона надає компаніям доступ до хмарних серверів і програмного забезпечення. Відсутність необхідності купувати та розгортати дороговартісне обладнання дозволяє організаціям прискорити трансформацію процесів, зекономити і перенаправити вивільнені ресурси на нові цілі та розвиток.

Microsoft Azure поєднує віртуальні сервери, хмарні сховища, бази та мережі, а також аналітику і сервіси візуалізації даних, що полегшують розробку і розгортання хмарних додатків. Роботу даного інструменту забезпечують 100 захищених дата-центрів у більше ніж 60 країнах світу. Київстар пропонує понад 200 хмарних продуктів і послуг, індивідуальні консультації спеціалістів.

Microsoft Office 365

Microsoft Office 365

Гібридний формат роботи передбачає використання інструментів, які допомагають адаптувати офісні програми для віддаленого робочого місця. Київстар пропонує саме такий пакет програм Microsoft Office 365: електронна пошта Exchange, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Excel і PowerPoint, платформа SharePoint, 1 терабайт у хмарному сховищі OneDrive, Microsoft Teams.

Командна робота

Командна робота

Microsoft 365 від Київстар

Набір ліцензійних додатків та сервісів для роботи вашої команди: Word, Excel, Powerpoint, бізнес-месенджер Teams, корпоративна пошта Outlook, 1 ТБ хмарного сховища та інше.

Рішення МСО 365 зекономить ваш час та витрати на встановлення серверів, отримання ліцензії, обслуговування ІТ-ресурсів. А в разі необхідності швидко зменшити потужності — вбереже від значних витрат. Таким чином можна швидко організувати та автоматизувати спільний доступ співробітників компанії до бізнес-процесів онлайн. Гнучкий формат роботи дозволяє приймати у команду кращих спеціалістів, навіть, якщо вони живуть в іншому місті чи країні.

Microsoft Office 365

З початком віддаленого формату роботи співробітників виникло питання про кіберзахист компанії та її даних від загроз хакерських атак, втрати даних. У 2021 році кожні 39 секунд відбувається нова кібератака, доповідає Techjury. Тисячі нових шкідливих програм щодня створюються з однією єдиною метою — пошкодити або вкрасти дані. Досвід Київстар у боротьбі із кібератаками підтверджує необхідність застосування ефективних інструментів для протистояння злочинцям.

Спеціалісти компанії Київстар блокують щомісяця понад 300 тисяч атак на вебсайти та додатки. Успішний інформаційний захист був перевірений на власному досвіді та став комплексом рішень для бізнес-клієнтів. Завдяки співпраці зі світовими лідерами рішень у галузі інформаційного захисту Fortinet і Barracuda Київстар пропонує дієві інструменти, що гарантують цифрову безпеку вашій компанії.

Віртуальна мобільна АТС

Ефективна робота можлива завдяки надійному постійному зв’язку із колегами та клієнтами. Цьому сприяє розробка сервісу Віртуальна мобільна АТС від Київстар. Хмарна АТС дозволяє створити віддалений колл-центр, об’єднавши всі телефонні номери компанії в єдину корпоративну мережу за кілька хвилин, не витрачаючи жодної копійки на додаткове обладнання.

Перевагою є те, що Віртуальна мобільна АТС в Україні легко інтегрується з CRM-системами, що допомагає дуже швидко вирішувати запити клієнтів, створювати індивідуальні пропозиції для кожного. Віртуальна мобільна АТС дозволяє автоматично розподіляти вхідні виклики, здійснювати велику кількість одночасних дзвінків, вести статистику й запис розмов.

Комунікація з клієнтами

Комунікація з клієнтами

Віртуальна мобільна АТС

Хмарна АТС для роботи кол-центру. Багатоканальний номер, щоб приймати дзвінки та автоматично розподіляти їх на менеджерів. Аналіз роботи відділу продажів, інтеграція з CRM тощо.

Рухаємось в напрямку цифрових інновацій

Майже чверть століття Київстар працює на українському ринку як телеком-оператор. Останні кілька років завершується трансформація в IT-компанію, що розробляє продукти для вирішення різноманітних бізнес-задач як комерційного, так і державного секторів. Компанія інвестує в напрямок цифрових інновацій. Трансформація стає неминучим процесом, який переживають і українські, і світові телеком-оператори, підлаштовуючись під нові суспільні виклики, дозволяє вийти на нові ринки та залучити більше клієнтів.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті