Про що:
Нагодувати сотні клієнтів у ресторані чи готелі, закупити їжу для гучної вечірки або невеличкої піцерії — справа непроста, а тому, щоб усі гості лишалися ситими та щасливими, має працювати великий механізм з постачання продуктів. І таким провідним міжнародним гуртовим постачальником є компанія METRO, яка має понад 670 магазинів у 24 країнах світу.
Щоб щодня допомагати іншим успішно вести свій бізнес, METRO повинна сама працювати, як єдиний злагоджений механізм. А налагодити ефективну співпрацю між тисячами співробітників допомогли Microsoft 365 і Microsoft Teams. Як саме — читайте далі.
Стаття підготовлена за матеріалами компанії «Microsoft»
Зміст
Комунікація для тисяч співробітників. Чому саме Teams
Microsoft 365 з Київстар. Продуктивність завжди та всюди
Трансформація офісу та гуртових магазинів
Менше поїздок — більше комунікації
Комунікація для тисяч співробітників. Чому саме Teams
Третя за розміром торговельна мережа у Європі «METRO», окрім гуртових магазинів, охоплює також кілька сервісних компаній, які надають послуги з логістики, ІТ-розробки, реклами тощо. Загалом у групі компаній «METRO AG» працює понад 240 тисяч співробітників, і спершу офісні працівники могли самостійно обирати собі рішення для спільної робити — зручні для команди програми для чатів, онлайн-зустрічей та обміну файлами. Утім, такий підхід мав значний недолік: різні підрозділи не могли працювати разом.
Як перший крок до розв’язання проблеми, METRO вирішила впровадити Microsoft Teams. Компанія не замінила ультимативно всі чати на новий інструмент, а розгорнула Teams як додаткову опцію для спілкування. Люди були у захваті. Нарешті з’явилася єдина платформа для співпраці, яка була легка у користуванні та закривала максимум робочих потреб команди.
«Ми запустили Teams усього впродовж кількох місяців і відразу побачили високий рівень зацікавленості в платформі. Зокрема, потреба у навчанні була мінімальна», — говорить Лінус Пфайффер, власник домену Workplace Solutions, METRO.digital.
Командам з різних офісів не знадобилося багато часу, аби вони замінили свої інструменти, такі як Slack, на роботу в Teams усередині компанії. Розгорнути роботу в новій програмі вдалося так швидко, бо METRO вже користувалася єдиною службою управління корпоративними посвідченнями Azure Active Directory. Вона дозволяє налаштувати багатофакторну автентифікацію користувачів, що убезпечує від 99% кібератак.
«Усі 97 тисяч офісних працівників були у нас в одній системі Azure Active Directory та одній глобальній адресній книзі, тому незалежно від того, працює людина у Нідерландах або Німеччині, вона могла миттєво зв’язатися з будь-яким колегою в Teams й почати спілкування та обмін документами», — пояснює Лінус Пфайффер.
Зручно, що METRO не довелося терміново шукати рішення для роботи з дому, коли почалася пандемія коронавірусу. Більшість працівників уже користувалися Teams, а тому легко замінили офлайн-зустрічі на відеочати в програмі.
Microsoft 365 з Київстар. Продуктивність завжди та всюди
Надати можливість працювати співробітникам з будь-якої точки світу можна завдяки комплексному рішенню Microsoft 365. До нього входить повний набір інструментів, який необхідний бізнесу для організації гнучкого режиму роботи, а саме Office 365, Windows 10 та Enterprise Mobility + Security.
Скористатися цими рішеннями українські компанії можуть завдяки стратегічному партнерові Microsoft в Україні — компанії «Київстар». Ліцензійне програмне забезпечення корпоративного рівня захистить ваші дані від загроз, а гнучкі тарифи Київстар дозволять вибрати рішення, які найбільше стануть у пригоді вашому бізнесу.
Командна робота
Microsoft 365 від Київстар
Набір ліцензійних додатків та сервісів для роботи вашої команди: Word, Excel, Powerpoint, бізнес-месенджер Teams, корпоративна пошта Outlook, 1 ТБ хмарного сховища та інше.
Дистанційно працювати разом з командою, делегувати задачі та проводити наради можна у програмах Office 365 від Київстар. Це пакет додатків для вашого бізнесу, який легко налаштовується під індивідуальні потреби клієнта. До нього входять:
- сервіс електронної пошти бізнес-рівня Exchange;
- Microsoft Outlook;
- офісні додатки Microsoft Word, Excel і PowerPoint;
- платформа для створення корпоративного порталу SharePoint;
- 1 ТБ хмарного сховища OneDrive;
- сервіс для організації відеоконференцій, групових голосових дзвінків та чатів Microsoft Teams.
Перевага онлайн-сервісів Office 365 у тому, що вони завжди під рукою — в офісі, вдома, у кав’ярні чи подорожі. Робочі файли автоматично синхронізуються на пристрої, який під’єднаний до мережі, а тому працівники можуть вільно перемикатися з ноутбука на смартфон і продовжувати редагувати документ. Це особливо зручно, коли мова про відділ роботи з клієнтами: консультанти в магазині можуть вільно пересуватися торговельною залою та показувати необхідну актуальну інформацію клієнтам просто на планшеті.
Трансформація офісу та гуртових магазинів
З часом комунікація у Teams замінила для співробітників METRO довгі ланцюжки електронних листів у пошті. Обмін документами компанія налаштувала через такі рішення, як SharePoint і OneDrive. Також для працівників відкрилися нові можливості з корпоративного навчання завдяки спеціальним онлайн-кімнатам у Teams, а функція перекладу стала незамінною для міжнародної компанії, співробітники якої говорять різними мовами.
Коли люди почнуть повертатися в офіс, METRO планує відмовитися від традиційного робочого столу. Наприклад, у штаб-квартирі в Дюссельдорфі співробітники компанії вже можуть зарезервувати собі будь-яке робоче місце за допомогою програми на основі Power Apps — «Забронюй собі місце у Teams».
Зміни сталися й у сотні гуртових магазинів. Коли компанія вже перевела офісних працівників у хмару за допомогою Microsoft 365, то почала трансформацію своїх точок продажу. Лише частина співробітників магазинів працювала з комп’ютерами, а щоб знайти контакти колеги, їм доводилося використовувати кілька різних систем. Teams об’єднав усю потрібну інформацію в одному місці, а доступ до неї тепер з’явився навіть зі смартфона.
«Тепер достатньо просто ввести чиєсь ім’я, щоб знайти його у глобальній адресній книзі METRO через Teams», — розповідає Кевін Магерей, менеджер магазину METRO в Барендрехті, Нідерланди.
Оскільки гуртові магазини компанії дуже великі, то співробітники також використовують в Teams програму Walkie Talkie, яка працює як рація. Наприклад, працівник у відділі з крупами може повідомити колегам на складі, якого виду продукції не вистачає на полицях. При цьому не потрібно дзвонити колегам й чекати, поки вони підіймуть слухавку або прочитають повідомлення. Достатньо об’єднати через Teams людей у відповідну групу та приєднатися до інтернету. Усі голосові повідомлення в чаті миттєво почують інші колеги.
Менше поїздок — більше комунікації
До пандемії менеджери магазинів METRO часто мали відрядження до своїх головних офісів, щоб спілкуватися з керівництвом компанії. Дорога могла займати кілька годин, а тому втрачався дорогоцінний робочий час. Тепер такі поїздки замінили онлайн-зустрічі у Teams. Завдяки відеочатам співробітники штаб-квартир також можуть легше та швидше комунікувати з магазинами у регіонах. Це йде на користь компанії, адже раніше вони збирали інформацію про роботу мережі переважно від найближчих торгових точок.
«На мою думку, це добре, що колеги з головного офісу тепер можуть легше спілкуватися з нашими гуртовими магазинами за допомогою Teams. Бо навіть в одному регіоні магазини можуть мати дуже різні потреби», — зазначає Кевін Магерей, менеджер магазину METRO в Барендрехті, Нідерланди.
Компанія «METRO» вірить, що найкращий клієнтський досвід починається з чудового досвіду роботи співробітників підприємства. І саме тому для себе компанія обрала продукти від Microsoft, які дозволяють впроваджувати сучасні цифрові рішення і в штаб-квартирах, і в гуртових магазинах по всьому світу.
Додайте коментар