Зміст
Більше немає можливості ігнорувати онлайн
Вимушена цифровізація
Може, не повертатися в офлайн?
Організація віддалених робочих місць співробітникам
Сервіси для комунікації з клієнтами
Інструменти для IT-систем компанії
Сервіси для роботи з документами
Більше немає можливості ігнорувати онлайн
Хто вийде з карантину з меншими втратами та потрясіннями? Компанії, які на момент його початку вже були в онлайні хоча б частково. Багато років ЗМІ писали про важливість інтернет-технологій для бізнесу, про зручність професійних інструментів для віддаленої роботи та обміну документами, про гнучкість і економії, яку дають такі інструменти. Але до потужних поштовхів, якими стали пандемія коронавірусу й уведений через неї карантин, для багатьох це залишалося невизначеним «цифровим майбутнім».
Два місяці тому ігнорувати технічний прогрес стало рівносильно до вбивства бізнесу.
Вимушена цифровізація
З моменту загострення пандемії в березні в США закрилося понад 100 000 малих підприємств. У Великобританії прогнозують, що після кризи понад 20 000 вуличних магазинів так і не відкриються. В Україні, за даними СУП, закрилося 6% підприємств, ще 29% просто призупинили свою роботу. І це тільки початок — найбільші випробування чекають як український, так і світовий бізнес у червні, коли доведеться «бігти у два рази швидше», щоб надолужити згаяне за карантин і утриматися на ринку в нових умовах роботи.
Всіх нас чекають нові умови роботи та життя, адже так, як раніше, вже не буде і просто перечекати цей складний період не вийде. А якщо врахувати похмурі прогнози про другу хвилю епідемії, яка може накрити світ уже в кінці цього року, то готовність до негайної трансформації процесів, очевидно, має стати новим трендом бізнесу.
Розуміючи це, багато підприємців зайнялися швидкісною цифровізацією свого бізнесу, бо діджитал сьогодні — найкраща подушка безпеки від багатьох форс-мажорів. Мережі супермаркетів почали співпрацювати із сервісами доставки, хтось запустив власний інтернет-магазин, тренери почали проводити тренування по відеозв’язку, фермери — приймати онлайн-замовлення на овочі та доставляти їх безпосередньо з грядки, а одне з українських івент-агентств встигло навіть весілля провести по відеозв’язку на карантині.
Крім того, що бізнесам довелося запускати нові послуги та формати для своїх клієнтів, їм потрібно було також перебудовувати роботу зсередини.
Так, у всьому світі просто неймовірно зросла кількість відеодзвінків. Наприклад, в одному лише Microsoft Teams 16 березня було проведено 900 млн хвилин відеозустрічей, а вже 31 березня в сервісі провели 2,7 млрд хвилин. За один день.
Статистика українських технологічних компаній теж показова. У компанії «Київстар» за перший місяць карантину в кілька разів зросла кількість підключень різних сервісів для віддаленої роботи: спільної роботи над проєктами, електронного документообігу, перенесення дзвінків з фіксованого номера в офісі на мобільні співробітників.
Може, не повертатися в офлайн?
Коли карантин закінчиться, підприємці, що оперативно впровадили техноінновації, залишаться в плюсі. Адже цифровізація бізнесу — це не тимчасове рішення на період локдауну, а вимога часу. По-перше, ніхто не знає, чи не повернеться карантин у наше життя вже восени. А по-друге, багато і, ймовірно, ваші співробітники теж, звикли за цей час купувати, працювати та вчитися онлайн. І захочуть продовжувати так робити, просто тому, що це зручно й ефективно.
До того ж, деякі бізнесмени замислюються, чи варто взагалі повертатися в офіс і витрачати гроші на оренду квадратних метрів, якщо навіть штат у тисячу співробітників може добре працювати віддалено.
Якщо ви думаєте про те ж, якщо ви похапцем освоїли разом з командою декілька не пов’язаних між собою, але безкоштовних інструментів, то Liga.net у спільному проєкті з компанією «Київстар» пропонує вам звернути увагу на кілька рішень для ефективної та безпечної віддаленої роботи малого й середнього бізнесу.
Протягом найближчих декількох тижнів ми будемо публікувати кейси компаній, бізнес яких в прямому сенсі врятували технології.
Зробіть свій бізнес ще зручніше для співробітників, клієнтів, партнерів і себе. Ви можете це зробити адаптивним під будь-які умови. Оскільки експерти прогнозують ще не одну таку катастрофу в майбутньому.
А поки ви можете ознайомитися з коротким описом інструментів, про які ми будемо розповідати в спільному проєкті Liga.net і «Київстар».
Організація віддалених робочих місць співробітникам
У більшість тарифних планів для бізнесу Smart від «Київстар» включений пакет ліцензійних програм «Office 365 для бізнес-клієнтів». Пакет містить усі необхідні сервіси, щоб забезпечити працівникам доступ до поштової скриньки, потрібних файлів, інформації та документів онлайн у режимі 24/7.
- Microsoft Exchange — електронна пошта бізнес-рівня зі збільшеним об’ємом поштових скриньок до 50-100 ГБ.
- SharePoint — закритий корпоративний портал для безпечного зберігання файлів, обміну даними, новинами й документами.
- OneDrive — індивідуальне хмарне сховище для кожного користувача об’ємом 1 ТБ з можливістю спільного доступу до файлів для роботи з ними.
- Teams, доповнений сервісом StarTeams — сервіс для організації онлайн-конференцій та групових відеодзвінків (до 250 учасників одночасно) з можливістю запису. Також дає можливість телефонувати з фіксованих номерів на будь-якому пристрої та спільно працювати над документами або проєктами в голосових і відеочатах.
Сервіси для комунікації з клієнтами
- Віртуальна мобільна АТС — це хмарна платформа, яка працює на обладнанні «Київстар» і тому не вимагає витрат на купівлю або оренду техніки. Використовуючи сервіс, можна об’єднати всі мобільні й фіксовані телефонні номери компанії в єдину корпоративну мережу й керувати цією мережею через зручний вебпортал. Також Віртуальна мобільна АТС дозволяє записувати розмови, отримувати статистику викликів, інтегрувати мобільні номери в CRM-системи, проводити дистанційні наради за участю до 128 осіб у Smart Conference.
- ADWISOR — інтелектуальна платформа для пошуку потенційних клієнтів, аналізу їх потреб і проведення ефективних промо-кампаній з таргетованою розсилкою.
- Номер 0-800 — це телефонна лінія, щоб ваші клієнти на території України могли телефонувати в компанію безкоштовно.
- Сервіси Office 365 — пакет офіційних додатків Microsoft для бізнесу, який включає електронну пошту зі збільшеним об’ємом поштової скриньки та набір звичних офісних програм для роботи на будь-якому пристрої.
Інструменти для IT-систем компанії
- Корпоративна VPN-мережа забезпечує захищений віддалений доступ до внутрішніх інформаційних систем: CRM, ERP, BPM.
- Хмарні платформи Microsoft Azure with Kyivstar і Azure Stack with Kyivstar дозволяють бізнесу розгортати, переносити й масштабувати корпоративну IT-інфраструктуру локально й гібридно, використовуючи «віртуальний сервер». Сервіси дають доступ до інструментів глобальної платформи Microsoft Azure з усіма їх перевагами, потужностям дата-центру й телеком-можливостям «Київстар», а також забезпечують високий рівень безпеки, безперебійну роботу IT-систем і стійкість до перевантажень мережі.
- Друга SIM-карта для модема, планшета або ноутбука, щоб користуватися мобільним зв’язком і високошвидкісним мобільним інтернетом «Київстар» на різних пристроях одночасно, якщо є проблеми з домашнім інтернетом.
Сервіси для роботи з документами
- Star.Docs — сервіс електронного документообігу, щоб без проблем віддалено працювати з документами: створювати, зберігати, обмінюватися, спільно редагувати, коментувати, узгоджувати й підписувати їх онлайн. У сервісу також є хмарне сховище й електронний реєстр для швидкого та зручного пошуку.
- Mobile ID — персональний кваліфікований електронний підпис (КЕП), який має таку ж юридичну силу, як і звичайний. Він зберігається на SIM-карті мобільного телефона та дозволяє підписувати будь-які документи онлайн.
- Microsoft Teams — додаток для групових дзвінків і відеоконференцій з можливістю завантажувати в чат документи й надавати учасникам доступ, щоб спільно працювати з ними.
Додайте коментар