Віртуальна мобільна АТС: розумна телефонія для бізнесу

05 Травня 2021
Рішення

Сьогодні для бізнесу дуже важливо не тільки якісно надавати послуги, а й своєчасно реагувати на звернення покупців. Люди не люблять чекати, якщо їм не відповідають, вони йдуть до конкурентів. Щоб цього не сталося, використовуйте Віртуальну мобільну АТС — спеціальну платформу, яка допоможе організувати телефонію та покращити взаємодію з клієнтами.

Зміст

  1. Що таке Віртуальна мобільна АТС
  2. Можливості Віртуальної мобільної АТС
  3. Переваги Віртуальної мобільної АТС

Що таке Віртуальна мобільна АТС

Віртуальна мобільна АТС (VPBX) — це хмарний сервіс для організації розумної телефонії всередині компанії, який допоможе не пропустити жодного вхідного дзвінка й оптимізувати роботу з клієнтами. Автоматична телефонна станція розміщується на сервері телекомунікаційного оператора, і вся робота замовником сервісу ведеться онлайн. На відміну від офісної АТС, для обслуговування платформи не потрібно купувати дороге обладнання — використовуються тільки потужності телекомунікаційного оператора.

 

Віртуальна мобільна АТС об’єднує всі мобільні й фіксовані номери організації в єдину корпоративну мережу і допомагає оптимізувати роботу компаній, що приймають велику кількість вхідних дзвінків. Завдяки цьому співробітники можуть відповідати на одночасні виклики відразу з декількох пристроїв, а клієнтам не доведеться довго чекати.

Можливості Віртуальної мобільної АТС

Хмарний сервіс дає своїм користувачам широкі можливості:

  • швидке підключення оператора (до 5 хвилин) завдяки інтелектуальній переадресації — перерозподілу вхідних викликів між вільними співробітниками. Якщо всі менеджери зайняті, клієнта скеровують у віртуальну чергу, доки один з операторів не звільниться;
  • багатоканальний номер, який забезпечує одночасне прийняття та розподіл будь-якої кількості вхідних викликів;
  • інтеграція з популярними CRM-системами;
  • єдиний мобільний номер для одночасних вихідних дзвінків;
  • інтерактивне голосове меню (IVR) на мобільному або фіксованому телефоні;
  • онлайн-управління сервісом через зручну вебплатформу;
  • підключення будь-якої кількості стаціонарних і мобільних номерів;
  • запис розмов;
  • повна онлайн-статистика дзвінків за всіма номерами.

Таким чином Віртуальна мобільна АТС допомагає забезпечити максимум для якісного обслуговування клієнтів і роботи з абонентською базою:

  • Своєчасно приймати велику кількість дзвінків.
  • Організувати правильний розподіл вхідних дзвінків між менеджерами компаній.
  • Зафіксувати всі звернення клієнтів для подальшої роботи з базою та аналізу якості роботи менеджерів.
  • Швидко і якісно реагувати на спірні питання.
  • Чути голос клієнта наживо.
  • Забезпечити зворотну комунікацію з клієнтською базою.

Віртуальна платформа працює за простою схемою:

  1. Вхідний дзвінок надходить на віртуальну АТС.
  2. Система обробляє виклик і направляє його на один із внутрішніх номерів, згідно із заздалегідь спланованим маршрутом дзвінків.
  3. Менеджер компанії приймає виклик і спілкується з клієнтом.

Таким чином, виклик надходить на телефон першого вільного співробітника зі списку. Якщо менеджера немає на місці, дзвінок переадресовується наступному незайнятому співробітнику і так далі. У разі, коли ніхто не зміг взяти слухавку, виклик перенаправляється на голосову пошту. Всі дані про дзвінки (кількість клієнтів, тривалість, запис розмови) зберігається в особистому кабінеті на хмарній платформі АТС. Також можна додати голосове привітання і меню, щоб клієнт вибрав потрібну опцію за допомогою цифр.

Переваги Віртуальної мобільної АТС

  1. Комфорт для клієнтів

    Люди не хочуть витрачати час на набір десятка номерів різних відділів компанії, щоб замовити послугу або дізнатися цікаву для них інформацію. Завдяки Віртуальній мобільній АТС ви отримаєте єдиний багатоканальний номер, який можна використовувати для одночасного приймання безлічі вхідних дзвінків та їх розподілу.

  2. Мінімізація пропущених дзвінків

    Конкуренція на ринку дуже висока, щоб розмінюватися потенційними клієнтами. Якщо в компанії не беруть слухавку, людина йде туди, де відповідають з першого разу. Віртуальна мобільна АТС допомагає так розподілити виклики, щоб дзвінок надходив відразу до вільного співробітника. Навіть якщо виклик спочатку надходить певного менеджера, що зайнятий в цей конкретний момент, дзвінок клієнта перенаправляється на іншого вільного менеджера. Таким чином вдається мінімізувати кількість пропущених дзвінків і поліпшити якість обслуговування.

  3. Економія на обладнанні й ресурсах

    Раніше для організації корпоративної телефонії компаніям були потрібні фізичні офісні АТС з міськими номерами. Для цього було потрібно спеціальне обладнання, що потребувало дорогого обслуговування та страждало під час перебоїв з електрикою. Віртуальна мобільна АТС позбавить вас від необхідності вкладатися в «залізо», оскільки всі фізичні потужності знаходяться під опікою провайдера.

  4. Інтеграція Віртуальної мобільної АТС із CRM-системами

    Віртуальна мобільна АТС дозволяє інтегрувати мобільні й фіксовані номери з найпопулярнішими CRM-системами (наприклад, Microsoft Dynamics і Sales Force) без залучення профільних фахівців і встановлення дорогого спеціалізованого обладнання. Сервіс розширює можливості керування клієнтською базою, дає можливість менеджеру під час телефонної розмови з клієнтом бачити детальну інформацію про його попередні покупки, вподобання і кількість звернень. Все це допомагає ефективніше взаємодіяти з людьми та контролювати якість обслуговування.

  5. Інтерактивне голосове меню

    Інтерактивне голосове меню (IVR) допомагає розподіляти вхідні дзвінки між менеджерами або фахівцями, з якими клієнтові потрібно зв’язатися в конкретному випадку. IVR можна підключити навіть на мобільний номер телефону. У момент з’єднання клієнт почує голосове привітання та пропозицію вибрати потрібного менеджера, відділ або його запитання за допомогою цифр на клавіатурі.

  6. Функція «Запис розмов»

    Віртуальна мобільна АТС дозволяє записувати та зберігати розмови менеджерів із клієнтами. Функція допомагає своєчасно й аргументовано реагувати на спірні питання, краще розуміти потреби клієнта. Крім того, створення й аналіз історії комунікації допомагає контролювати якість роботи менеджерів і за необхідності підвищувати рівень обслуговування.

  7. Зручне управління

    Щоб налаштувати Віртуальну мобільну АТС, не потрібно бути програмістом. Для управління платформою розроблений інтуїтивно зрозумілий вебінтерфейс. Із його допомогою можна підключати нових користувачів, масштабувати мережу, змінювати її конфігурацію та оптимізувати внутрішні бізнес-процеси онлайн. Також ви можете блокувати деякі види вихідних дзвінків (наприклад, на платні розважальні номери) та отримувати повну статистику щодо всіх корпоративних номерів.