Корисні функції Microsoft 365 для бізнес-завдань
12 лютого 2024 5 хвилин читання

Корисні функції Microsoft 365 для бізнес-завдань

Огляди рішень#Бізнес#Microsoft365#Офіс365

Про що:

Microsoft 365 — одна з популярних інтегрованих платформ для роботи, яка має багато корисних функцій. З нею ви зможете ефективно планувати ваш робочий день, підвищувати свою продуктивність, співпрацювати з колегами, заощаджуючи купу часу та енергії. Багато хто з підприємців знає про базовий функціонал Microsoft 365. Втім, є можливості сервісів, які мало хто використовує для ефективної роботи. Розповідаємо про деякі з них.

Зміст

Microsoft To Do для планування власних справ

Microsoft Whiteboard для візуалізації ідей

Microsoft Planner для управління проєктами

Microsoft Power Apps і Microsoft Power Automate для автоматизації бізнес-процесів

Microsoft To Do для планування власних справ

Microsoft To Do — онлайн-програма, яка є частиною платформи Microsoft 365. To Do допомагає складати план завдань на день або на тиждень, групувати за категоріями, визначати їхню пріоритетність і фокусуватися на важливому. Редагувати список завдань можна хоч з комп’ютера, хоч зі смартфона. Також сервіс зручно інтегрується з Outlook, Teams тощо.

Уявімо, що у вас є завдання у Microsoft To Do, пов’язане з певним проєктом, наприклад, «Підготувати презентацію». Прямо у To Do можна вибрати опцію «Додати до календаря», аби встановити конкретну дату і час для виконання. To Do синхронізується з Outlook, тож це завдання автоматично з’явиться у вашому календарі як подія.

Microsoft To Do досить легкий у керуванні. Тут можна створювати як основні завдання, так і підзавдання, щоб відстежувати усі етапи того, що ви прагнете виконати. Групуйте свої завдання за допомогою хештегів. Наприклад, якщо у вас є кілька завдань для одного напрямку, додайте відповідний хештег до кожного пов’язаного завдання. Крім того, у програмі є поле для завантаження файлів, як-от документи, зображення й інше.

Інтерфейс Microsoft To Do

Інтерфейс Microsoft To Do

Поради від Microsoft:

  • складайте план справ напередодні ввечері або зранку, адже це дозволить правильно налаштуватися на робочий день;
  • намагайтеся додавати не більше трьох важливих завдань на день, аби не перенавантажувати себе;
  • якщо не встигаєте виконати завдання, спробуйте за можливості делегувати його, надаючи спільний доступ до плану колезі.

Microsoft Whiteboard для візуалізації ідей

Microsoft Whiteboard — це цифрова дошка для спільної роботи з колегами під час зустрічі у Teams. Понад 60 шаблонів дашбордів дозволять візуалізувати та структурувати ваші ідеї під час обговорення проєкту, демонстрації спринтів і вебінарів, а також мозкового штурму.

Для зручного перегляду є курсори, а для редагування вмісту — наліпки, кольорові маркери тощо. Готову дошку після наради можна подивитися у чаті Teams та за необхідності продовжувати асинхронну роботу на ній. Вона також зберігається у сховищі OneDrive.

Наприклад, під час демонстрації бізнес-результатів за місяць у Microsoft Whiteboard можна використати шаблон «Кругова діаграма», щоб відобразити частки ринку компанії у порівнянні з конкурентами. Шаблон «Матриця пріоритетів»  — щоб відобразити найважливіші проєкти.

Корисні функції Microsoft 365 для бізнес-завдань

Інтерфейс Microsoft Whiteboard

Microsoft Planner для управління проєктами

Microsoft Planner допомагає створювати списки завдань, призначати їх колегам, встановлювати терміни виконання, відстежувати прогрес та ефективно працювати у команді. Microsoft Planner інтегрується з Teams, Outlook, SharePoint, OneDrive, щоб зручно організовувати робочі процеси та комунікацію в компанії. 

Доступ до Planner можливий із комп’ютера, планшета чи смартфона та полегшує віддалений або гібридний формат роботи. У хмарі в реальному часі можна обмінюватися файлами, спілкуватися у чаті, робити графіки для кращої візуалізації даних, працювати через дошки Kanban тощо. Тобто уся інформація, яка вам потрібна для виконання завдань, керування ними та спільної роботи над ними, розташована в одному місці.

Інтерфейс Microsoft Planner

Інтерфейс Microsoft Planner

Microsoft Power Apps і Microsoft Power Automate для автоматизації бізнес-процесів

Microsoft Power Apps та Microsoft Power Automate є інструментами для створення додатків і автоматизації бізнес-процесів у межах Microsoft 365 та інших хмарних сервісів. Ці дві платформи доповнюють одна одну. Завдяки їм можна програмувати без необхідності написання коду. 

Наприклад, Power Apps надає можливість створювати застосунки для смартфонів, планшетів та вебплатформ з використанням шаблонів і сервісів для візуального редагування. Це дозволяє значно зменшити час на розробку. Power Apps інтегрується з різними джерелами даних, такими як бази даних, Microsoft 365, сервіси Microsoft Azure та інші.

Натомість Power Automate дозволяє автоматизувати бізнес-процеси, синхронізуючись з багатьма хмарними сервісами — Microsoft 365, додатки Google, сервіси Dropbox та інші. З ним можна максимально адаптувати автоматизацію до потреб вашого бізнесу і запускати її автономно у фоновому режимі. Через ці переваги Power Automate використовують у своїй роботі 93% компаній зі списку Fortune 500. 

Так, американська компанія Johnson Controls з виробництва систем автоматизації будівель і споруд вирішила зробити свої виробничі потужності більш ефективними. Однією з ключових можливостей стало оцифрування процесів у цеху за допомогою Microsoft Power Apps. У результаті лише за кілька тижнів, не потребуючи залучення великої кількості ІТ-фахівців, розробили додаток для працівників Power Smart Factory. Він допомагає оцифровувати робочі процеси та надає статистику співробітникам в реальному часі. Наприклад, виробництво випереджає графік чи затримується, на якій стадії розробки продукція для клієнта тощо.

Раніше для того, щоб отримати дані, доводилося чекати щонайменше 8 годин, перш ніж їх було введено в ERP-систему. Цей виклик спонукав Johnson Controls використовувати Microsoft Power Platform і Power Apps. Усього через кілька тижнів після запуску додатка в компанії побачили величезні сплески продуктивності, адже це пришвидшує передачу важливих виробничих даних між усіма підрозділами бізнесу.

Більше про додатки та програми Microsoft 365 — на сайті Київстар Бізнес.

Огляди рішень#Бізнес#Microsoft365#Офіс365

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Микола

09:43 12 лютого 2024

у саме серденько

Дякую

Дарина

09:48 12 лютого 2024

файно є

Ви написали файний матеріал, клас

Олена

09:53 12 лютого 2024

Прочитавши статтю-вирішила терміново завантажити! Дякую)

Схожі статті

#API#CRM#CRM-система#IPтелефонія#Microsoft365#Офіс365#SaaS#SMS#Бізнес#ДобіркаСервісів#ТелефоніяДляБізнесу
#PowerBI#Azure#Microsoft365#MicrosoftAzure#Дата-платформа
#Azure#MicrosoftAzure#Microsoft365#Офіс365
#Microsoft365#MicrosoftAzure#Дата-платформа#Офіс365
#Azure#MicrosoftAzure#Рішення#ХмарніСховища#Бізнес#Технології#Ритейл
10 CRM-систем для оптимізації бізнесу24 червня 2022 6 хвилин читання

10 CRM-систем для оптимізації бізнесу

#ВійнавУкраїні#Рішення#Технології#CRM-система
#Microsoft365#Офіс365#Бізнес-рішення
#Microsoft365#РосійськоУкраїнськаВійна#Stoprussianagression#Офіс365#Stoprussia

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку