Навіщо українським компаніям Azure Open AI: пояснюємо з практики Київстар

23 липня 2024

4 хв.

Навіщо українським компаніям Azure Open AI: пояснюємо з практики Київстар

Про що:

Почати працювати зі штучним інтелектом може будь-який бізнес. Але не кожен розуміє, для чого. В пошуках відповідей компанії тестують ШІ й намагаються отримати від нього найбільшу вигоду. 

Ми поговорили з Петром Вавуліним, керівником департаменту розвитку хмарних продуктів і сервісів Київстар, та з'ясували головні причини, чому компаніям варто використовувати ШІ на прикладі Azure OpenAI.

Зміст

Робити більше та швидше

Закривати брак кадрів

Вирішити безпекову дилему

Збільшувати дохід завдяки інноваціям

Робити більше та швидше

Український бізнес уже користується цією перевагою Azure OpenAI в кількох напрямках. Поширений кейс — ШІ-помічник у розробці. Компанія налаштовує OpenAI доступ до структури даних й запрограмовує ШІ-помічника для роботи з відповідальними співробітниками. Як тоді розподіляються ролі:

  • ШІ готує драфт рішення задачі, поставленої співробітником, бо вже знає структуру даних, що використовуються.
  • Розробник не виконує задачу з нуля, а тільки редагує її та фіналізує, тобто витрачає значно менше часу.

У чому тут користь для компанії? З ШІ-помічником розробник виконує більше задач, а отже бізнес має фінансові зиски. Компанія може порівняти витрати на підписку Open AI та дохід від більшої кількості закритих задач. 

Інший варіант використання ШІ — в ролі помічників з рутинними задачами. Наприклад, компанія має масивні мануали по продуктах, в яких співробітникам потрібно шукати інформацію. Замість того, щоб наймати спеціального асистента, компанія використовує Open AI — дає ШІ весь масив даних, щоб той знаходив необхідну інформацію по запиту та формував відповідь на питання.

Хмари та зберігання даних

Хмари та зберігання даних

Microsoft Azure від Київстар

Глобальна хмарна платформа для безпечного розгортання IT-інфраструктури. Розробляйте нові продукти, тестуйте, налагоджуйте внутрішні бізнес-процеси без утримання фізичних серверів.

Дізнатися більше

Останнє дослідження Microsoft підтверджує широкі масштаби впровадження ШІ — його використовують 75% опитаних офісних працівників. ШІ стає партнером фахівців у продуктивності — 90% респондентів економлять завдяки йому час. Детальніше про це — у нашому огляді результатів дослідження Microsoft.

Останнє дослідження Microsoft підтверджує широкі масштаби впровадження ШІ — його використовують 75% опитаних офісних працівників. ШІ стає партнером фахівців у продуктивності — 90% респондентів економлять завдяки йому час. Детальніше про це — у нашому огляді результатів дослідження Microsoft.

Додамо в цю ж категорію покращення співпраці з клієнтами. Адже в студії Open AI є можливість розгорнути ШІ-помічника в форматі вебзастосунка не тільки для внутрішнього, але й зовнішнього користування. Деякі замовники відкривають доступ до таких застосунків своїм контрагентам: вони тестують їх на власних даних, публікують через веб, асоціюють застосунок з компанією-контрагентом і надають їй доступ.

Закривати брак кадрів

Ще одна причина використовувати ШІ — нестача фахівців. Знайти двох нових спеціалістів для компанії — реально, чотирьох — складно, шістьох — майже неможливо. Виникає проблема масштабування команд, а разом з нею — і зростання бізнесу. ШІ це змінює, адже бере на себе частину роботи.

Навіть якщо ви знайдете необхідну кількість фахівців, не факт, що отримаєте команду з однаковим професійним рівнем. Людський фактор може позначитися на продуктивності бізнес-процесів. Натомість ШІ-помічники працюватимуть на одному рівні.

Вирішити безпекову дилему

Перевага Open AI — повна інтеграція в екосистему Azure з його безпековими політиками. Open AI можна поєднати з корпоративною інфраструктурою компанії — це одна з ключових причин, чому клієнти хочуть хмарні сервіси від гіперскейлерів.

Уже зараз в деяких компаніях діє заборона на Chat GPT, бо, використовуючи його, співробітники можуть виливати конфіденційну інформацію. Якщо ж компанія застосовує генеративні рішення ШІ в рамках підписки на Open AI, це значно безпечніше з двох причин:

  • компанія контролює підписку й може безпечно працювати зі своїми даними;
  • Microsoft, як постачальник, має надійні безпекові інструменти, що проактивно зменшують ризики бізнесу.

Задля безпеки компанії також можуть мати різні підписки для окремих підрозділів. Наприклад, одну — для маркетологів, іншу — для розробників. Це дозволяє обмежити доступ до даних: маркетологи навіть не побачать технічну підписку. Крім того, такий підхід допомагає контролювати витрати бюджету — компанія бачить, скільки витратив конкретний підрозділ.

Кібербезпека

Кібербезпека

Рішення для кібербезпеки бізнесу

Інструменти, які комплексно захистять IT-інфраструктуру, сервіси та хмарні рішення компанії від кіберзагроз різних типів.

Дізнатися більше

Збільшувати дохід завдяки інноваціям

Найуспішніші компанії — ті, що шукають не економію, а вигоду з ШІ. Коли бізнес думає, як зекономити кости, він не бачить потенційні переваги від ШІ. Тобто не має уявлення, яку вигоду може отримати, імплементуючи новий інструмент швидше конкурентів. 

Компанія, яка цілиться в зменшення витрат на IT з ChatGPT, забуває про важливе: збільшуючи витрати, можна й підвищити свій прибуток. Це ключова відмінність між стартапами та довголітніми гігантами бізнесу. Малі компанії не мають проблем з тим, що на певний підрозділ витрачається багато грошей. Бо вони розуміють, що отримують більше переваг і зростають. 

Якщо компанія використовує ChatGPT суто для зменшення витрат, вона себе лімітує — обмежує співробітників й інновації. Бо у них ціль — не модернізувати, а тільки оптимізувати робочі процеси. Обидва підходи дають результат в тактичній перспективі, але в стратегічній — не факт.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті