Про що:
Вирішили створити бюро перекладів із нуля або хочете збільшити прибуток наявного бізнесу? Наша стаття допоможе вам відповісти на важливі питання: де відкривати офіс, як знайти цільову аудиторію, як залучити клієнтів до бюро перекладів і підвищити прибуток за допомогою рішень на основі технології Великих даних.
Зміст
Як вибрати локацію для бюро перекладів
Де і як знайти потенційних клієнтів
Як здійснити таргетовану розсилку
Переваги таргетованої розсилки
Як вибрати локацію для бюро перекладів
Один із важливих чинників успіху — вибір локації: щоб і клієнтам було зручно, і не надто багато становила оренда. Щоб не помилитися у виборі місця, скористайтеся сучасними сервісами Big Data від Київстар ― геоаналітикою і Heatmap (теплові карти). Аналітичні моделі будуються на основі агрегованих і неперсоніфікованих великих даних, які дають можливість проаналізувати та визначити звички, поведінку й території, де найчастіше бувають споживачі мобільного зв’язку. Використання цієї інформації дозволяє скласти теплову карту обраного району, селища, міста чи всієї України.
Водночас Київстар неухильно дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних». Компанія не передає третім особам персональну інформацію про абонентів.
Де і як знайти потенційних клієнтів
Щоб реклама була ефективною, важливо враховувати специфіку свого цільового сегмента. В цьому допоможе моделювання портрета клієнта на основі Big Data. Створення профілю допоможе дізнатися риси потенційного замовника і краще зрозуміти потреби цільової аудиторії.
Якщо у вас уже є клієнтська база, розширити її та збільшити кількість замовлень допоможе Look-alike аудиторія. Послуга дозволяє знайти сегмент людей, схожих на поточних клієнтів за певними параметрами, наприклад: родом діяльності, віком, статтю, місцем проживання, хобі. Реалізувати завдання можна двома способами:
- Ви можете самостійно проаналізувати свою базу й експертно визначити характеристики, за якими аналітики Big Data будуть шукати цільову аудиторію.
- Повністю довірити цю роботу дата-фахівцям: вони вивчать загальні дані про ваших споживачів і визначать критерії пошуку цільової аудиторії за допомогою алгоритмів машинного навчання.
Цільова аудиторія може бути неоднорідною. Наприклад, послуги бюро перекладів можуть знадобитися студентам або науковцям для перекладу статей, видавцям художньої літератури й людям, яким потрібен переклад документів для оформлення візи. Усе це різні сегменти, які входять у вашу цільову аудиторію, але мають різні потреби. Сегментування потенційних клієнтів через Великі дані допомагає розробити індивідуальні пропозиції для кожної групи замовників і зрозуміти, як залучити клієнтів до бюро перекладів.
Як здійснити таргетовану розсилку
Київстар пропонує два способи почати комунікацію з людьми, яких можуть зацікавити ваші послуги:
- Індивідуальний підхід — добором адресатів розсилки й підготовкою до комунікації займаються фахівці Big Data, використовуючи експертні рішення й алгоритми машинного навчання.
- Стандартизований підхід — оформивши підписку на автоматизовану платформу ADWISOR, власник бізнесу може самостійно розсилати рекламу. Повідомлення отримає вибірка абонентів, які відповідають характеристикам цільової аудиторії та заздалегідь погодилися на отримання рекламних повідомлень.
Переваги таргетованої розсилки
- Не потрібно розробляти, верстати і друкувати листівки, візитки й рекламні буклети.
- Є готова платформа, яка дає можливість самостійно запускати розсилку, вносити корективи, тестувати різні ідеї, змінювати повідомлення або цільову аудиторію.
- Можна розрахувати ефективність кампанії, проаналізувати зворотний зв’язок і краще зрозуміти, як залучити клієнтів до бюро перекладів.
Додайте коментар