Про що:

У цій статті ми розбираємося, як залучити клієнтів на АЗС і підвищити прибуток за допомогою Big Data від Kyivstar. А також у чому переваги таргетованої розсилки з використанням бази телеком-оператора у порівнянні зі звичними способами реклами.

Зміст

Які завдання вирішує Big Data

Заправляйтеся у нас: способи залучити клієнтів

Які завдання вирішує Big Data

Пошукові запити, лайки та репости в соціальних мережах, покупки в інтернеті, виклики таксі, замовлення їжі в додатках, дані телеком-операторів і багато іншого — усе це величезний пласт неструктурованої інформації, який зараз зазвичай називають Big Data («великі дані»). Аналіз і обробка агрегованих і знеособлених великих даних за допомогою алгоритмів машинного навчання дозволяє:

  • дізнатися більше про моделі поведінки споживача;
  • знайти свій цільовий сегмент і аудиторію, схожу на цільову;
  • проаналізувати портрет клієнта та цільового сегмента;
  • виділити окремі сегменти клієнтської бази;
  • проаналізувати та виявити закономірності в кожному цільовому сегменті;
  • налагодити персоналізовану комунікацію з цільовою аудиторією;
  • придумати релевантні пропозиції постійним і новим клієнтам;
  • розробити й успішно реалізувати стратегію, як залучити клієнтів на АЗС і збільшити прибуток.

Аналітичні моделі та сервіси Київстар працюють на основі неперсоніфікованих і зашифрованих даних. Компанія суворо дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає третім особам особисту інформацію своїх абонентів.

Заправляйтеся у нас: способи залучити клієнтів

  1. Знайомимося з клієнтами ближче.

    Технологія Великих даних допомагає скласти портрет ідеального клієнта. Так ви дізнаєтеся характеристики найперспективнішої аудиторії та зможете розробити релевантну пропозицію, враховуючи її проблеми та побажання.

  2. Розширюємо цільовий сегмент.

    Щоб збільшити кількість потенційних покупців, скористайтеся «пошуком схожих». Look-alike аудиторія — інструмент, який дозволяє бізнесу знайти цільовий сегмент, схожий на тих клієнтів, що вже є. Ви можете самостійно експертно визначити характеристики власної клієнтської бази або покластися на експертів Київстар. Фахівці проаналізують дані щодо покупців і визначать критерії пошуку цільової аудиторії за допомогою алгоритмів машинного навчання.

  3. Розподіляємо клієнтську базу на сегменти.

    Різні люди можуть вибирати вашу АЗС з різних причин: одним подобається ціна, іншим — якість палива та високий рівень обслуговування, третім — зручне розташування заправки. Щоб підвищити ефективність комунікації з кожною групою покупців і пропонувати їм саме те, що потрібно, рекомендуємо сегментувати аудиторію за важливими критеріями. Наприклад, за регулярністю заправки, за видом і кількістю придбаного палива та інше. Розподіл допоможе розробити для кожної групи окремі привабливі пропозиції, акції або промокоди.

  4. Налагоджуємо таргетовану комунікацію.

    Один з найефективніших на сьогодні способів розповісти потенційним споживачам про відкриття нової АЗС, акції або якісне паливо — таргетована розсилка повідомлень. У чому її переваги?

По-перше, не потрібно розпорошувати кошти й увагу на людей, для яких ваші пропозиції неактуальні: дорого, далеко або у людини немає авто. Якщо розсилати повідомлення з прив’язкою до геолокації або за іншими вирішальними особливостями потенційного клієнта, інформацію отримують тільки ті, хто живе або проїжджає в певному радіусі, погодився на розсилку та відповідає характеристикам цільової аудиторії.

По-друге, під час розповсюдження флаєрів або купонів не можна оцінити ефект від активності. Таргетована розсилка з персональним кодом показує охоплення і дозволяє прорахувати конверсію, що натомість допомагає оцінити успішність кампанії та за необхідності внести корективи.

По-третє, кампанію можна запустити у стислі терміни, а для реалізації досить менеджера проєкту й оператора.

І нарешті, у Київстар є індивідуальні рішення для великого мережевого бізнесу та простіші, доступніші стандартизовані послуги з передплати для малого та середнього сегмента. У першому варіанті вибором адресатів розсилки та налаштуванням комунікації займаються експерти.

Послуга «Промо-розсилка» на автоматизованій платформі ADWISOR допомагає підприємцю самостійно надсилати рекламні повідомлення. Крім того, сервіс знайде потенційних покупців за допомогою фільтрів, проаналізує їхні потреби для кращого розуміння, як залучити клієнтів на АЗС.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті