Маркетинг для аграріїв, або 3 способи залучити клієнтів у агросфері
30 травня 2023 6 хвилин читання

Маркетинг для аграріїв, або 3 способи залучити клієнтів у агросфері

Огляди рішень#ADWISOR#BigData#ТригерніРозсилки#ТаргетованіРозсилки#Геоаналітика#Heatmap

Про що:

Сільськогосподарська сфера для України є традиційно однією з найбільш розвинених, а отже і висококонкурентною. Аграрії намагаються застосовувати найкращі технології та впроваджують інновації, аби збільшувати врожайність полів. Водночас вони інвестують і в інструменти, які допомагають знаходити нових клієнтів та винаймати кваліфікованих працівників. Тут стають у пригоді й Big Data-сервіси від Київстар. Як саме? Наводимо три приклади.

Зміст

Як компанія знайшла орендарів для аграрних дронів

Як дистриб’ютор сільгосптехніки збільшив продажі

Агрокомпанія інформує селян та шукає працівників через SMS

Як компанія знайшла орендарів для аграрних дронів

Аграрні дрони — це одне із сучасних технологічних рішень, що дозволяє фермерам та агропідприємствам пришвидшити свої робочі процеси. Так, одні безпілотники можуть обприскувати поля потрібними речовинами, інші — фіксують рівномірність врожаю на певній ділянці землі.

Зважаючи на цінність таких розробок для сільськогосподарської сфери, одна з компаній вирішила придбати кілька агродронів та здавати їх в оренду іншим підприємцям. Тому під час високого сезону перед бізнесом постало завдання знайти бізнес-клієнтів у центральних та західних областях України.

Яке рішення знайшла компанія? Щоб знайти орендарів агродронів, компанія звернулася до фахівців Київстар. Спеціалісти телеком-оператора проаналізували потребу бізнесу й запропонували знайти цільову аудиторію та запустити на неї таргетовані та тригерні SMS-розсилки.

Тригерні розсилки — це повідомлення, які надсилаються абоненту автоматично у режимі реального часу, коли настає певна задана подія, тобто спрацьовує тригер. Це може бути відвідування тематичного вебресурсу або перебування в зазначеній локації.

Водночас таргетовані розсилки дозволяють надсилати пропозицію потенційним клієнтам, яких сегментують за Big Data-характеристиками. Це можуть бути такі критерії, як вік, стать, інтереси, тип транспорту, переважне місцеперебування тощо. Зокрема, параметри для розсилки можна підбирати безпосередньо під бізнес-потребу конкретної компанії. Більше про це можна почитати у статті «SMS-маркетинг для початківців».

Рекламні інструменти

Рекламні інструменти

SMS-розсилки від аналітиків Київстар

Надсилайте пропозиції аудиторії з таргетованими та тригерними SMS-розсилками. Аналітики Київстар підберуть аудиторію за 100+ Big Data-параметрами (вік, стать, інтереси тощо.)

Тож, спершу аналітики Київстар визначили ключові критерії для пошуку ЦА: потенційні орендарі агродронів — це фермери або невеликі фермерські господарства, які не мають можливості придбати власні безпілотники, але готові взяти їх у тимчасове користування. Також важливо, що компанія-власник дронів працювала лише у центрі та на заході України, а тому підприємці мали провадити діяльність саме на цій території.

Клієнтів за обраними характеристиками аналітики Київстар шукали за тригером — «відвідування тематичних сайтів» та «проживання за певною локацією». Так, цільовою аудиторією для рекламних розсилок визначили людей, які цікавляться вебресурсами з сільськогосподарською тематикою, а також живуть у Вінницькій, Житомирській, Тернопільській областях. На цю ЦА фахівці Київстару запустили SMS-розсилку.

Зокрема, до ЦА відібрали людей, які цікавилися сільгосптехнікою попереднього сезону, і налаштували відповідну тригерну розсилку в реальному часі. Так, коли людина відвідувала тематичний сайт, їй згодом надходила пропозиція орендувати агродрон. Такі SMS-розсилки компанія проводила впродовж всього сільськогосподарського сезону.

Як дистриб’ютор сільгосптехніки збільшив продажі

Підприємство закуповує та продає різноманітну сільськогосподарську техніку. У її асортименті є як запчастини, так і повноцінні комбайни, трактори, сіялки тощо. Напередодні посівної компанія хотіла провести промокампанію своїх товарів та знайти нових клієнтів. Важливо, що потрібно було знайти саме B2B-покупців.

Яке рішення знайшла компанія? Разом з аналітиками Київстар підприємство скористалося двома способами, як знайти цільових клієнтів для SMS-розсилок:

  1. відвідування тематичних сайтів з продажу сільгосптехніки;
  2. участь у тематичних виставках.

  Компанія вирішила працювати саме з тими, хто відвідує аграрні виставки, адже зазвичай на них приходять представники середніх або великих компаній, які найбільш імовірно зацікавляться покупкою техніки.

Щоб визначити таку ЦА, фахівці Київстар обрали разом із замовником найбільш релевантні події та визначили їхній час, дату та місце. Надалі спеціалісти відфільтрували абонентів за кількома критеріями. Так, відсіяли тих, хто провів на виставці весь день, адже це учасники експозиції, а також тих, хто часто буває на визначеній території впродовж місяця, оскільки це можуть бути працівники локації. На інших відвідувачів компанія провела таргетовану SMS-розсилку з пропозицією придбати техніку.

Як результат, дистриб’ютор сільгосптехніки зміг збільшити продажі не лише запчастин, а і комбайнів та тракторів. Зокрема, з’явилися нові постійні клієнти, які відтепер регулярно користуються послугами компанії.

Важливо, що пропоновані сервіси та послуги на основі Big Data створені мобільним оператором. У роботі з даними Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, зокрема й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера, третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих і зашифрованих даних.

Агрокомпанія інформує селян та шукає працівників через SMS

Велика агрокомпанія, яка має власний завод з перероблення сільськогосподарської продукції, хотіла налагодити комунікацію з мешканцями навколишніх сіл. Окрім інформування людей про події та новини, компанія також хотіла знайти більше працівників. Проблема полягала у тому, що селяни здебільшого не були активними користувачами інтернету, тож розміщувати вакансії на спеціалізованих сайтах було неефективно. Зокрема, підприємство мало внутрішнє правило: не винаймати людей, які вже працювали в компанії раніше.

Яке рішення знайшла компанія? Агрокомпанія скористалася Big Data-сервісами від Київстар. Так, для інформування населення найближчих селищ стали у пригоди таргетовані розсилки.

Наприклад, підприємство запустило профорієнтаційні курси для молоді, яка проживає недалеко від підприємства. Щоб знайти учасників, HR-відділ скористався платформою для самостійних розсилок ADWISOR від Київстар. Сервіс дозволив обрати цільову аудиторію за такими критеріями, як вік, стать, інтереси, наявність дітей та геолокація. На обрану ЦА компанія запустила промо щодо можливостей для молоді.

Рекламні інструменти

Рекламні інструменти

Платформа ADWISOR для SMS та Viber розсилок

Сповіщайте своїх клієнтів про оновлення асортименту, знижки та спеціальні пропозиції за допомогою SMS. Самостійно налаштовуйте промокампанію на платформі ADWISOR.

Спробувати

Зокрема, таргетовані розсилки стали у пригоді для пошуку працівників. Для цього HR-відділ агрокомпанії напряму працював з фахівцями Київстар, які допомогли спершу сформувати портрет потенційного кандидата на ту чи іншу посаду, а потім — запустити відповідну розсилку. Скажімо, щоб знайти водіїв комбайнів спеціалісти оператора застосували такі критерії: чоловік, 25-55 років, проживає у радіусі до 10 км від підприємства, користується автомобілем, раніше не працював у цій агрокомпанії. Людям, які підходили під ці характеристики, надійшли SMS з інформацією про вакансію.

Така точкова робота з аудиторією допомогла компанії налагодити комунікацію з селянами та швидко знайти нових співробітників.

А щоб дізнатися більше про те, як Big Data-сервіси від Київстар можуть допомогти саме вашому бізнесу, залиште заявку на сайті. Фахівці телеком-оператора проаналізують ваш запит та запропонують найдієвіші рішення для ефективного результату.

Рекламні інструменти

Рекламні інструменти

SMS-розсилки від аналітиків Київстар

Відправляйте пропозиції клієнтам з тригерними SMS-розсилками. Аналітики налаштують кампанії за попередньо визначеними подіями. Після спрацювання певного тригера надсилається SMS.

Огляди рішень#ADWISOR#BigData#ТригерніРозсилки#ТаргетованіРозсилки#Геоаналітика#Heatmap

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#BigData#Геоаналітика#ТаргетованіРозсилки#Look-alike
#BigData#Маркетинг#ПортретКлієнта#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки#Геоаналітика#SMS#Heatmap
#СмсРозсилка#BigData#SMS#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки#ADWISOR
#ПортретКлієнта#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки#СмсРозсилка#BigData#Look-alike#Heatmap#Геоаналітика
Ідеї для бізнесу у селі13 квітня 2023 10 хвилин читання

Ідеї для бізнесу у селі

#ADWISOR#BigData#ATC
#Look-alike#ТаргетованіРозсилки#ПортретКлієнта#СмсРозсилка#BigData
#IOT#IOTISKYIVSTAR#ВійнавУкраїні#Технології
#ADWISOR#BigData#Look-alike#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки#SMS#СмсРозсилка#Сегментація

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку