Як зрозуміти, що ви обрали не ту цільову аудиторію?
6 квітня 2023 7 хвилин читання

Як зрозуміти, що ви обрали не ту цільову аудиторію?

Огляди рішень#Look-alike#ТаргетованіРозсилки#ПортретКлієнта#СмсРозсилка#BigData

Про що:

Знайти свого клієнта та правильно з ним комунікувати — це невіддільна частина успіху для кожного підприємства. Проте якщо компанія обирає неправильну цільову аудиторію для свого маркетингу, то це може призвести до суттєвих збитків та навіть краху бізнесу. То як зрозуміти, що ваша рекламна кампанія націлена на хибну ЦА? Розповідаємо про ранні «дзвіночки» проблеми та шляхи, як з цим впоратися.

Зміст

Як компанії не розуміють свою ЦА

5 ознак того, що ви обрали не ту аудиторію

Як компанії не розуміють свою ЦА

Зрозуміти ще на старті бізнесу, хто ваша цільова аудиторія (ЦА), може виявитися складним завданням. Так, одна американська компанія запустила власний бренд ексклюзивних парфумів для чоловіків. Вони розраховували, що їхній головний клієнт — це шанувальники дорогих ароматів, які готові платити за винятковий дизайн та запах.

Підприємці намагалися познайомити обрану цільову зі своєю продукцією: вони запускали рекламу, ходили на галузеві виставки, робили партнерства з іншими бізнесами та намагалися працювати з тематичними виданнями. Проте їх не почули. І навіть запеклі поціновувачі парфумів не робили замовлення товару.

Засновники бренду почали аналізувати, як вийти з ситуації та не закривати бізнес. Вони ще раз проаналізували свою маркетингову пропозицію, наявних клієнтів і побачили, що замовлення парфумів у них роблять переважно жінки, які купують їх на подарунок для кінцевого споживача — своїх чоловіків. Це відкриття означало, що компанія неправильно визначила свій цільовий ринок. Тож засновники бренду внесли суттєві зміни у свою стратегію просування продукту і лише виграли від цього. Компанія була врятована.

5 ознак того, що ви обрали не ту аудиторію

Тож, зрозуміти ще на ранніх етапах, що ви націлені не на ту аудиторію можна. Лише зверніть увагу на ці кілька ознак.

№1. Ви маєте занадто широку цільову аудиторію.

Ви хочете побудувати успішний бізнес та продавати якомога більше. Утім, це не означає, що вам для цього потрібно намагатися залучити усіх можливих покупців. Якщо цільова аудиторія занадто широка, то компанія може витрачати забагато грошей на маркетинг, а при цьому не отримувати великої конверсії. Зокрема, у такому підході бізнесу складно побудувати стратегію продажів, яка б задовольняла потреби усіх клієнтів. Замість того, щоб розглядати всіх можливих клієнтів, краще зосередитися на тих, хто дійсно може купити продукт або послугу. Це можливо, побудувавши портрет клієнта.

Портрет клієнта — це неперсоналізований детальний опис та аналіз типового клієнта бізнесу. Він охоплює інформацію про демографічні характеристики покупців, їхню поведінку, потреби, інтереси та проблеми, які вони намагаються вирішити. Скласти такий портрет, сегментувати аудиторію та націлити персоналізовану рекламу на окремі групи може допомогти Київстар.

Дані та аналітика темна

Дані та аналітика

Big Data для аналітики клієнтів

Портрет клієнта дозволяє дізнатися актуальні потреби аудиторії та адаптувати пропозицію для неї. А розширити наявну базу клієнтів та визначити нову допомагає look-alike модель.

№2. Ви обрали занадто вузьку ЦА.

Завузька цільова аудиторія також може мати негативні наслідки для бізнесу. Так, якщо ви продаєте товар для невеликої кількості поціновувачів, то ви можете швидко завоювати ринок та обмежити свій потенціал зростання. Зокрема, ви можете стикнутися з тим, що обрана вами ніша є висококонкурентною, а тому вам буде важко отримати бажані прибутки. У такому разі варто розширити ЦА, щоб залучити нових клієнтів та розвиватися. Допомогти у цьому може такий інструмент, як look-alike модель від Київстар.

Look-alike модель — це рішення, яке дозволяє знайти людей, які схожі за певними характеристиками на ваших наявних покупців, а тому вони з найбільшою ймовірністю можуть зацікавитися вашим продуктом чи послугами. У співпраці з Київстар український бізнес може знайти потенційних покупців серед абонентів оператора, застосувавши Big Data-фільтри — вік, стать, інтереси, подорожі, наявність дітей тощо. У результаті на обраний сегмент можна запустити таргетовану SMS-розсилку з маркетинговою пропозицією.

№3. Ви не сегментували ЦА на групи.

Без персоналізації та сегментації, бізнес може втратити свою цільову аудиторію та пропустити можливості залучити нових клієнтів. Усе тому, що рекламні повідомлення та пропозиції, які не відповідають потребам та інтересам конкретної групи, можуть бути проігноровані або навіть викликати негативну реакцію у покупців.

Наприклад, ви можете надсилати рекламу дитячих товарів людям, які не мають родини. Або пропонувати товари для автомобілістів тим, хто користується виключно громадським транспортом. Щоб уникнути таких ситуацій, потрібно розділити аудиторію на окремі сегменти. Детальніше про це ми розповідали у статті «Сегментація клієнтів: що це таке та як сегментувати ЦА».

Після сегментації аудиторії варто запустити маркетингову кампанію з різними пропозиціями для різних груп клієнтів. Помічним інструментом тут стануть таргетовані SMS-розсилки від Київстар.

Рекламні інструменти темна

Рекламні інструменти

SMS-розсилки від аналітиків Київстар

Надсилайте пропозиції цільовій аудиторії з таргетованими SMS-розсилками. Аналітики Київстар підберуть аудиторію за 100+ Big Data-параметрами (вік, стать, інтереси, локація тощо.)

№4. Ваша аудиторія неплатоспроможна.

Трапляється, що бренд має багато поціновувачів серед цільової аудиторії, але мало продажів. Така ситуація виникає, якщо у потенційних клієнтів немає фінансової можливості купувати товари або послуги компанії. Це може мати негативний вплив на фінансову стійкість бізнесу, що в майбутньому може призвести до банкрутства.

У такому разі варто провести аналіз аудиторії та знайти проблемні моменти, які призводять до відмови клієнтів від придбання продуктів або послуг компанії. Якщо питання є виключно у готовності ЦА купувати товари, то варто змінити акценти та виходити на інші ринку.

№5. Ваш покупець не розуміє ваш товар.

Якщо цільова аудиторія не розуміє суті пропозиції та цінності товару, то бізнес матиме проблеми з продажами. Це може статися через те, що потенційні клієнти не вважатимуть товар корисним або потрібним, а тому не будуть його купувати.

Якщо бізнес вже має продукт, який не знайшов покупців серед потенційної ЦА, то варто змінити аудиторію або адаптувати товар до інших потреб. Наприклад, якщо продукт призначений для молодих людей, але вони його не купують, можливо стане доцільним звернути увагу на старшу аудиторію або замінити характеристики товару, щоб він був більш привабливим для молодіжного ринку.

У будь-якому разі бізнесу важливо розуміти свою цільову аудиторію і пропонувати їй товар, який відповідає її потребам і вимогам. Щоб отримати максимум такої корисної інформації, варто скористатися сучасними інструментами для аналізу на основі Big Data-технологій. А допомогти з цим зможуть фахівці Київстар. Дізнатися більше про рішення, які стануть у пригоді саме для вашої компанії, можна, залишивши заявку на сайті оператора.

Огляди рішень#Look-alike#ТаргетованіРозсилки#ПортретКлієнта#СмсРозсилка#BigData

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#BigData#Маркетинг#ПортретКлієнта#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки#Геоаналітика#SMS#Heatmap#БігДата
#Геоаналітика#ПортретКлієнта#Look-alike#BigData#SMS#СмсРозсилка#ТригерніРозсилки#ТаргетованіРозсилки
#Рішення#СмсРозсилка#ПортретКлієнта#Look-alike
#ПортретКлієнта#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки#СмсРозсилка#BigData#Look-alike#Heatmap#Геоаналітика#БігДата
#BigData#Look-alike#ПортретКлієнта#Рішення
#ADWISOR#BigData#SMS#СмсРозсилка#Маркетинг#ПортретКлієнта#Look-alike#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки
Чи готуватися бізнесу до новорічного сезону?28 листопада 2022 7 хвилин читання

Чи готуватися бізнесу до новорічного сезону?

#ADWISOR#Look-alike#SMS#СмсРозсилка#ПортретКлієнта#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки#Геоаналітика#Теплокарта#Heatmap#Сегментація
#СмсРозсилка#Look-alike#SMS#BigData#ПортретКлієнта#БігДата#Сегментація#CRM#CRM-система

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку