Про що:
80% світових компаній, які використовують сегментацію ринку, повідомляють про збільшення продажів, адже вона дозволяє компаніям персоналізувати свої продукти і маркетингові стратегії. Що таке сегментація, для чого вона потрібна та як може допомогти вашому бізнесу — читайте у матеріалі.
Зміст
Сегментація: що це та яка у неї мета
Види та особливості сегментації для бізнесу
Сегментація цільової аудиторії: покроковий план дій
Поради по сегментації клієнтів
Сегментація: що це та яка у неї мета
Сегментація цільової аудиторії — це розподіл її на окремі групи за певними спільними ознаками, наприклад, віком, статтю, місцем проживання, інтересами та потребами.
Мета сегментації — зрозуміти аудиторію, визначити особливості кожної групи та розробити ефективну персоналізовану маркетингову компанію для кожного сегмента.
Сегментація допомагає:
- покращити якість товарів та послуг відповідно до потреб цільової аудиторії;
- підвищити лояльність клієнтів, зробивши їм персоналізовану пропозицію;
- масштабувати бізнес — виявити нові ринки та ніші, розширити клієнтську базу;
- оптимізувати маркетинговий бюджет — зосередитися на перспективних сегментах.
Види та особливості сегментації для бізнесу
Сегментація клієнтів може проводитися за різними ознаками:
- Демографічна: за віком, статтю, сімейним станом, освітою;
- Географічна: за місцем проживання, навчання або роботи потенційних клієнтів;
- Психографічна: за стилем життя, цінностями, інтересами та вподобаннями;
- Поведінкова: за лояльністю до бренду, регулярністю та часом покупок, тим, як клієнти реагують на акції та знижки.
Як сегментація використовується на практиці? Уявимо українську компанію, яка розробляє, шиє та продає жіночий одяг. Що вона може зробити, щоб покращити продажі за допомогою сегментації:
- випустити окремі колекції одягу для підлітків та дорослих жінок, одяг для офісу та відпочинку на природі, й розробити окремі рекламні кампанії під кожну колекцію — це демографічна сегментація;
- розширити колекцію купальників у магазинах, що розташовані на півдні країни, та збільшити кількість туристичного одягу для походів у гори в магазинах у Карпатах — це географічна сегментація;
- розробити серію футболок до Дня Незалежності — це психографічна сегментація;
- запропонувати знижки для постійних покупців чи подарунок для клієнтів, які купують на певну суму, — це поведінкова сегментація.
Сегментація цільової аудиторії: покроковий план дій
Щоб сегментувати цільову аудиторію, потрібно:
- зібрати інформацію про потенційних та наявних клієнтів;
- визначити критерії, за якими проводитиметься сегментація;
- проаналізувати кожен сегмент, оцінив розмір, потреби, бажання та цінність для бізнесу.
На основі аналізу розроблюється індивідуальна маркетингова стратегія для кожного сегмента. Далі компанія моніторить результати та вносить корективи, поки не досягне максимальної ефективності.
Проаналізувати цільову аудиторію та локації, залучити клієнтів, підвищити продажі та масштабувати бізнес можна за допомогою Big Data-рішень від Київстар.
Big Data та аналітика
Big Data-рішення для бізнесу
Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.
Big Data-рішення надають змогу побудувати портрет аудиторії за допомогою 100+ параметрів, як то вік, стать, геолокація, стиль життя. Це дозволяє глибше розуміти потреби клієнтів та приймати правильні рішення для подальшого розвитку бізнесу.
За допомогою Big Data ви також можете створити look-alike аудиторію, щоб знайти нових клієнтів, схожих на ваших наявних за поведінковими характеристиками.
Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, зокрема й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.
Що далі? Наші аналітики сформують цільову аудиторію та налаштують таргетовані розсилки.
Читайте також:
Як компанії використовують таргетовані та тригерні розсилки: досвід «Сушия», Feodal, «5 Елемент» та GrandcarПоради по сегментації клієнтів
Сегментація цільової аудиторії може допомогти підприємцям збільшити коефіцієнт конверсії на 50% та до 30% скоротити витрати на маркетинг. Ось кілька порад, які допоможуть цього досягти:
- Використовуйте візуалізацію результатів сегментації, щоб швидко побачити закономірності, тренди та відхилення;
Візуалізація результатів сегментації за допомогою Big Data від Київстар
- Оптимізуйте та оновлюйте сегменти — враховуйте зміни тенденцій ринку та потреб клієнтів;
- Регулярно вимірюйте ефективність сегментації відповідно до ваших бізнес-цілей;
- Прогнозуйте — дізнайтеся більше про потреби ваших клієнтів за допомогою сегментації, та розробіть нові продукти й послуги, які ймовірно зацікавлять їх.
Додайте коментар