Сегментація клієнтів: що це таке та як сегментувати ЦА
20 січня 2020 3 хвилини читання

Сегментація клієнтів: що це таке та як сегментувати ЦА

Бізнес-рішення#Сегментація#BigData#ПортретКлієнта#БігДата#Клієнт#Look-alike#ADWISOR

Про що:

Сьогодні фраза «розділяй і владарюй» набула нового значення. Сегментація цільової аудиторії, тобто її поділ за основними характеристиками, дозволяє бізнесу відшукати найефективніший підхід до кожної групи потенційних і наявних клієнтів.

Зміст

Що таке сегментація споживачів

Як сегментувати ЦА

Сегментація клієнтів на основі BigData від Київстар

Що таке сегментація споживачів

Сегментація клієнтської бази – це розподіл покупців на окремі сегменти відповідно до специфіки їх запитів і потреб. Сегментування – один з найважливіших інструментів для підвищення ефективності взаємодії зі споживачами.

Навіщо сегментувати клієнтів?

  1. Щоб виявити основні групи споживачів, яким цікавий ваш продукт, визначити їх потреби, проблеми та побажання.
  2. Щоб визначити пріоритетні з точки зору прибутку сегменти клієнтів, на які варто орієнтуватися.
  3. Щоб вибрати відповідну маркетингову стратегію для просування та позиціювання вашого продукту.
  4. Щоб з максимальною точністю оцінити потенціал поточного ринку та відшукати найбільш прибуткові й перспективні ніші.

Як сегментувати ЦА

Ключовий принцип поділу клієнтів полягає в тому, щоб усередині кожного сегмента споживачі мали максимально схожі потреби, вимоги до продукту, а також надавали перевагу однаковим способам покупок, наприклад онлайн-шопінгу.

Основи сегментування цільової аудиторії:

  • Розподіл за групами залежить від схожості важливих для виробництва та реалізації продукту ознак у різних споживачів.
  • Визначення важливих ознак, а також їх групування дозволяє краще зрозуміти потреби клієнтів і зробити цілеспрямовану пропозицію. Такий підхід допомагає задовольнити споживача і збільшити ваш прибуток.
  • Панорамний огляд сегмента дає можливість прогнозувати подальший розвиток потреб ЦА та розробляти довгострокові маркетингові програми.
  • Також дуже важливим є вибір критеріїв сегментації клієнтів. Наприклад, розділяючи споживачів за віком, можна відповісти на питання про бажані способи здійснення покупки.

Класичні критерії для визначення сегментів ЦА:

  • демографічний – вік, освіта, дохід;
  • географічний – країна, регіон;
  • психографічний – стиль життя, особисті якості, соціальний стан;
  • поведінковий – наявність або відсутність споживчого досвіду, реагування на новинки.
Дані та аналітика

Дані та аналітика

Big Data рішення для бізнесу

Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу - аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.

Сегментація клієнтів на основі BigData від Київстар

У нас великий досвід роботи з BigData та сучасними методами аналітики. Ми пропонуємо тільки перевірені продукти для бізнесу, робочі кейси та надаємо приклади їх успішної реалізації. Застосування BigData допоможе:

  • створити портрет клієнта та дізнатися характерні риси вашої цільової аудиторії;
  • розробити профіль ідеального користувача або покупця;
  • визначити look-alike аудиторію, що дає можливість відшукати нових споживачів, яким саме ваш продукт буде цікавий;
  • сегментувати цільову аудиторію;
  • налаштувати таргетовану комунікацію, що допоможе донести інформацію про ваші пропозиції зацікавленим людям.

А якщо ви плануєте представляти продукт клієнтам самостійно, скористайтеся автоматизованим інструментом ADWISOR. Він створений спеціально для пошуку цільової аудиторії та аналізу її потреб.

Бізнес-рішення#Сегментація#BigData#ПортретКлієнта#БігДата#Клієнт#Look-alike#ADWISOR

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#Геоаналітика#ПортретКлієнта#Look-alike#BigData#SMS#СмсРозсилка#ТригерніРозсилки#ТаргетованіРозсилки
#Look-alike#ТаргетованіРозсилки#ПортретКлієнта#СмсРозсилка#BigData
#ADWISOR#ATC#СмсРозсилка#SMS#BigData#Look-alike
#BigData#Look-alike#СмсРозсилка#ПортретКлієнта
#BigData#Look-alike#ПортретКлієнта
#ADWISOR#BigData#Look-alike#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки#SMS#СмсРозсилка#Сегментація
Як залучити клієнтів у кав'ярню7 травня 2020 4 хвилини читання

Як залучити клієнтів у кав'ярню

#BigData#Клієнт#Рішення
#Look-alike#ADWISOR#BigData

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку