Про що:
Американська компанія Attentive проаналізувала понад 25 мільярдів маркетингових SMS та визначила найкращий час для надсилання. Ділимося інсайтами, які ви теж можете застосовувати для своїх розсилок.
Зміст
Платформа для бізнесу, щоб надсилати SMS клієнтам
У який час краще надсилати рекламні SMS
Що важливо врахувати перед відправкою повідомлень
Як часто відправляти промоповідомлення
Тестуйте свої ідеї
Платформа для бізнесу, щоб надсилати SMS клієнтам
Ми вже розповідали про зручну платформу, яка допомагає українським компаніям інформувати своїх клієнтів, партнерів або працівників про різні події та акції через SMS або Viber-повідомлення. Йдеться про ADWISOR. Нагадаємо, що залежно від типу розсилки там є можливість завантажити свою базу клієнтів чи знайти нових через Big Data-фільтри, створити текст повідомлення та обрати бюджет.
Також можна встановити дату та час розсилки. І саме з цим часто виникають питання, адже треба розуміти, коли саме повідомлення спрацюють найефективніше.

Реклама та пошук клієнтів
Створюйте розсилки для наявних чи нових клієнтів
Самостійно налаштовуйте різні типи розсилок для наявних чи потенційних клієнтів. Повідомляйте про акції та пропозиції. Інформуйте про нові торгові точки та графік роботи.
СпробуватиУ який час краще надсилати рекламні SMS
Attentive стверджує, що найкращий час для надсилання маркетингових SMS у 2025 році — з 11:00 до 16:00 у будні. Хоча іноді відправлене SMS у вихідні дні також може принести гарний результат компанії.
Ось деякі переваги відправки пропозицій у цей часовий проміжок:
- забезпечує максимальну залученість клієнтів;
- збільшує рейтинг кліків за посиланням у тексті СМС;
- максимізує дохід компанії.
Проте залежно від ваших цілей, за даними Attentive, є інший час, у який ви можете відправляти повідомлення:
- Для залученості — з 9:00 до 18:00, коли користувачі більш активні. Втім, найкращий час для взаємодії — після вечері, коли люди завершують робочі справи та починають переглядати повідомлення.
- Для конверсій — покупці частіше ухвалюють рішення вранці, після того, як обдумали їх увечері. Найвищий пік покупок припадає на 10:00–16:00, коли аудиторія готова до дій.
- Для доходу — щоб максимізувати дохід, найкраще надсилати повідомлення в період 11:00–16:00, коли користувачі більш розслаблені та схильні активніше купувати.
Варто зважати на те, коли ваша аудиторія найімовірніше відпочиває. Зазвичай це проміжок між 20:00 і 9:00 у будні та між 19:00 та 11:00 у вихідні дні. У цей час краще не надсилати текстові повідомлення. В ADWISOR навіть є функція “Обмеження розсилки бізнес-часом”, коли повідомлення не відправлятимуться.

Комунікація з клієнтами
Viber-розсилки на власну базу клієнтів
Спілкуйтеся зі своїми клієнтами в зручному для них месенджері Viber. Можна використовувати альфа-ім'я та логотип вашої компанії.
СпробуватиЩо важливо врахувати перед відправкою повідомлень
Перед тим як планувати розсилку, поставте собі такі запитання.
- Що ймовірно робитимуть отримувачі SMS, коли побачать його? Вони можуть їхати в авто або громадському транспорті в офіс, бути на обідній перерві, проводити час із сім’єю або друзями.
- Чи зручно їм буде знайомитися з вашою пропозицією?
- Чи зможуть отримувачі виконати дію, якої ви очікуєте. Наприклад, перейти за посиланням, зателефонувати, відвідати ваш магазин тощо.
- Чи встигнуть клієнти скористатися пропозицією після отримання СМС?
- Це святковий день або звичайний? Наприклад, під час свят більшість брендів проводять активні маркетингові кампанії, тож ваша пропозиція не має стати білим шумом серед інших.
Порада: якщо ви запрошуєте клієнтів скористатися пропозицією офлайн в магазині, надішліть СМС вранці, щоб покупці могли запланувати візит. Або, якщо ви в повідомленні надаєте покупцям знижку на товар або послугу, надішліть SMS в обід, щоб переконатися, що люди не пропустять його, поки зосереджені на роботі.
Як часто відправляти промоповідомлення
Attentive рекомендує в середньому надсилати не більше восьми повідомлень на місяць. Проте все залежить від сфери діяльності компанії, специфіки товарів і послуг, бюджету та ще багатьох факторів. Іншими словами, усе індивідуально. Втім, не варто забувати про сегментацію аудиторії, щоб не перевантажувати клієнтів надмірною кількістю SMS.
Сегментація аудиторії — це важливий процес для ефективного комунікаційного планування. Вона забезпечує задоволення потреб різних груп клієнтів, допомагає зменшити небажаний спам і забезпечити більш персоналізований підхід до комунікацій зі споживачами. Детальніше про сегментацію аудиторії читайте у статті.
Радимо орієнтуватися на кожну окрему аудиторію та підбирати рівень взаємодії з нею відповідно до сегмента. Скажімо, ваші постійні покупці, ймовірно, зацікавлені в тому, щоб отримувати від вашої компанії більше SMS з пропозиціями. Тоді як потенційні клієнти, які ще не зробили першої покупки, ймовірно, віддадуть перевагу більшому періоду між отриманням рекламних повідомлень. Адже люди тільки знайомляться з вашим брендом.
Інший приклад. Деякі з ваших клієнтів можуть переходити за посиланням в СМС лише тоді, коли ви запускаєте велику акцію, а інші — цікавляться переважно новими продуктами компанії. Ви маєте враховувати, що саме ваша аудиторія зацікавлена отримати від вас.
Тож, частота відправки повідомлень залежить, зокрема від сегментації. Як зрозуміти, що ви обрали не ту цільову аудиторію, можна прочитати у матеріалі.
Не варто перетворювати SMS-розсилку на односторонній монолог. Слід балансувати між рекламними пропозиціями та корисним контентом – порадами, персоналізованими рекомендаціями чи короткими опитуваннями. Так ваші покупці відчуватимуть, що ви не просто продаєте їм товари та послуги, а цінуєте їхні інтереси та потреби.
Тестуйте свої ідеї
За думкою фахівців Attentive, кожній компанії потрібно тестувати відправку різних повідомлень, щоб точно дізнатися, у який час їхні клієнти найбільш активні.
Що можна тестувати:
- День тижня.
- Час.
- Короткий чи довгий текст повідомлення.
- Розміщення посилань (наприклад, посередині тексту або після пропозиції).
- Заклик до дії (наприклад, «Купити зараз» замість «Натисніть тут»).
- Використання емодзі (для Viber-повідомлень).
- Типи зображень у Viber-повідомленнях (наприклад, фотографія продукту, абстрактна картинка, фото, яке демонструє спосіб використання, графік).
Attentive радить підходити до розсилок комплексно. Подумайте про те, з ким ви спілкуєтеся та яку цінність клієнт отримує у відповідь.
До речі, на платформі ADWISOR доступний 30-денний тестовий період. Спробуйте і ви залучати клієнтів зручним бізнес-інструментом для SMS та Viber-розсилок.
Стаття на тему:
Як зробити розсилку у Viber: покрокова інструкція
Додайте коментар