Найкращий час для відправки рекламних SMS клієнтам

6 вересня 2023

4 хв.

Найкращий час для відправки рекламних SMS клієнтам

Про що:

Американська компанія Attentive проаналізувала понад 10 мільярдів своїх маркетингових SMS-повідомлень та визначила найкращий час для їхнього надсилання. Тож, ділимося інсайтами Attentive, які ви теж можете застосовувати для своїх SMS-розсилок.

Зміст

Як зручно надсилати SMS клієнтам

Коли краще надсилати рекламні SMS

Як часто відправляти промоповідомлення

Тестуйте свої ідеї

Як зручно надсилати SMS клієнтам

В одному з наших матеріалів ми розповідали про зручну платформу, яка допомагає компаніям інформувати своїх клієнтів або партнерів про різні події та акції через SMS або Viber-повідомлення. Йдеться про ADWISOR. Нагадаємо, що залежно від типу розсилки там є можливість завантажити свою базу клієнтів чи знайти нових через Big Data-фільтри, створити текст повідомлення та обрати бюджет. Також є можливість встановити дату та час розсилки. І саме з цим часто виникають питання, адже треба розуміти, коли саме SMS спрацюють найефективніше.

Комунікація з клієнтами

Комунікація з клієнтами

Viber-розсилки на власну базу клієнтів

Спілкуйтеся зі своїми клієнтами в зручному для них месенджері Viber. Можна використовувати альфа-ім'я та логотип вашої компанії.

Спробувати

Коли краще надсилати рекламні SMS

Attentive запевняє, що найкращий час для надсилання маркетингових SMS-повідомлень — з 13:00 до 17:00 у будні. Хоча іноді відправлене SMS у вихідні дні також може принести гарний результат компанії.

Ось деякі переваги відправки пропозицій у цей часовий проміжок:

  • забезпечує максимальну залученість клієнтів;
  • збільшує рейтинг кліків за посиланням у тексті СМС;
  • максимізує дохід компанії.

  Окрім цього, перед плануванням розсилки додатково поставте собі такі запитання:

  1. Що ймовірно робитимуть отримувачі SMS, коли побачать сповіщення про повідомлення від нашої компанії? Вони можуть їхати в авто або громадському транспорті в офіс, бути на обідній перерві, проводити час із сім’єю або друзями.
  2. Чи зручно їм буде знайомитися з вашою пропозицією?
  3. Чи зможуть отримувачі виконати дію, якої ви очікуєте. Наприклад, перейти за посиланням, зателефонувати, відвідати ваш магазин тощо.
  4. Чи встигнуть клієнти скористатися пропозицією після отримання СМС?
  5. Це святковий день або звичайний? Наприклад, під час свят більшість брендів проводять активні маркетингові кампанії, тож ваша пропозиція не має стати білим шумом серед інших.

Якщо ви запрошуєте клієнтів скористатися пропозицією офлайн в магазині, надішліть її вранці, щоб вони могли запланувати це на свій день. Або, якщо ви в СМС надаєте покупцям знижку на товар або послугу, надішліть повідомлення в обід, щоб переконатися, що люди не пропустять його поки зосереджені на роботі.

Ставтеся з повагою до того часу, коли ваша аудиторія може відпочивати. Зазвичай це проміжок між 20:00 і 12:00 залежно від графіка роботи. У цей час краще не надсилати текстові повідомлення.

Як часто відправляти промоповідомлення

Attentive рекомендує в середньому надсилати не більше шести-восьми повідомлень на місяць. Проте все залежить від сфери діяльності компанії, специфіки товарів і послуг, бюджету та ще багатьох факторів. Іншими словами, усе індивідуально. Втім, не варто забувати й про сегментацію аудиторії. Її потрібно застосовувати, щоб не дратувати своїх клієнтів великою кількістю SMS.

Сегментація аудиторії — це важливий процес для ефективного комунікаційного планування. Вона забезпечує задоволення потреб різних груп клієнтів, допомагає зменшити небажаний спам і забезпечити більш персоналізований підхід до комунікацій зі споживачами. Більше про те, як та навіщо компаніям сегментувати своїх клієнтів, ми розповідали у нашій статті.

Радимо орієнтуватися на кожну окрему аудиторію та підбирати рівень взаємодії з нею відповідно до сегмента. Скажімо, ваші постійні покупці, ймовірно, зацікавлені в тому, щоб отримувати від вашої компанії більше SMS з пропозиціями. Тоді як потенційні клієнти, які ще не зробили першої покупки, ймовірно, віддадуть перевагу більшому часу між отриманням рекламних повідомлень. Адже люди тільки знайомляться з вашим брендом.

Інший приклад. Деякі з ваших клієнтів можуть переходити за посиланням в СМС лише тоді, коли ви запускаєте велику акцію, а інші — цікавляться переважно новими продуктами компанії. Ви маєте враховувати, що саме ваша аудиторія зацікавлена ​​отримати від вас.

Тож, частота відправки повідомлень залежить, зокрема від сегментації. Як зрозуміти, що ви обрали не ту цільову аудиторію, можна прочитати у нашому матеріалі.

Тестуйте свої ідеї

За думкою фахівців Attentive, кожній компанії потрібно тестувати відправку різних повідомлень, щоб точно дізнатися, у який час їхні клієнти найбільш активні.

Що можна тестувати:

  • День тижня.
  • Час.
  • Короткий чи довгий текст повідомлення.
  • Розміщення посилань (наприклад, посередині тексту або після пропозиції).
  • Заклик до дії (наприклад, «Купити зараз» замість «Натисніть тут»).
  • Використання емодзі (для Viber-повідомлень).
  • Типи зображень у Viber-повідомленнях (наприклад, фотографія продукту, абстрактна картинка, фото, яке демонструє спосіб використання, графік).

Застосовуйте цілісний підхід до ваших розсилок. Подумайте про те, з ким ви спілкуєтеся та яку цінність клієнт отримує у відповідь. Це налаштує вас на успіх. До речі, наразі на платформі ADWISOR доступний 30-денний тестовий період. Спробуйте і ви залучати клієнтів зручним бізнес-інструментом для SMS та Viber розсилок.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті